Spring naar inhoud

- - - - -

Heeft er iemand ervaring met atlas behandeling?

• Log in om te reageren
18 reacties op dit onderwerp
Zajin
Zajin
  • 2.012 berichten

#16 Geplaatst 21 juli 2015 - 22:55

Spijtig dat 't bij jullie zo verlopen is. Ik zal zelf ook nog moeten afwachten op resultaat, maar ben nog bezig met de lymfedrainage. Volgens de kinesiste zijn er mensen die na enkele keren
al veranderingen voelen, bij mij is dat ook nog niet. Heb een mail naar de Dr  gestuurd, en hij zegt dat het normaal is dat de ene sneller iets voelt dan de andere en zegt dat ik wel moet blijven gaan, hij
vind dat blijkbaar toch heel belangrijk om dat te doen. Daarna zal ik nog eens bij hem moeten gaan. Ik ga het zeker nog niet opgeven, hij geeft zelf de lessen aan anderen, dus zal hij toch
wel weten wat hij doet , niet ?  Ik kan je dus ook nog niet veel vertellen, maar dit wordt zeker vervolgd, hopelijk snel :goofy:

Ik heb mijn uitleg op voorhand gekregen en zeker niet tijdens de behandeling. Ik vrees dat ik er ook niet veel van gehoord zou hebben, moest constant op mijn ademhaling letten, ik werd er ook
wel misselijk van.En zoals je zegt, zij moeten zich toch ook concentreren . Als je dat zou willen, dan wil ik best wel eens een mailtje naar mijn Dr  sturen om te vragen wat hij daar van vind,
ik hoef daarom nog geen namen te geven hé. Je ziet maar, ik hoor 't wel.

HelpLuckyvinden
HelpLuckyvinden
  • 3.864 berichten
  • 3 katten

#17 Geplaatst 22 juli 2015 - 00:15

Als het qua afstand niet zoveel scheelde dan zou ik ook verkozen hebben om bij hem te gaan ; denk ook als hij het andere mensen aanleert dat hij het het best onder de knie zal hebben.
Ik geloof wel dat het bij iedereen anders verloopt hoe snel ze verandering merken, zelf zou ik het niet volhouden denk ik wanneer ik na een aantal keren geen verbetering merk.
Dat is vooral gelegen aan het feit dat ik vroeger ook andere alternatieve therapieën uitgeprobeerd heb waarbij me dit gezegd hebben maar na toch redelijk wat geld uitgegeven te hebben geen verbetering merkte.
Ik duim dat dit bij jou anders zal zijn en dat je weldra toch veranderingen merkt in positieve zin.

Het vele gepraat van mijn behandelaar was niet de uitleg op zich hoor, deze kreeg ik ook voordien.
Het ging over onderwerpen betreffende de westerse geneeskunde, de bijwerkingen van de medicatie die bij ons vaak voorgeschreven wordt en het afbreken van vele oosterse en alternatieve geneeswijzen door de klassieke medici bij ons ;)
Iets waar ik me volledig kan in vinden maar mijn partner en ik vonden het vervelend om tijdens de behandeling een heel pleidooi te moeten aanhoren daarover.
Op zo'n moment is het belangrijk dat de behandelaar ervoor zorgt dat zijn patiënt kan ontspannen, dan vermijd je best stresserende gesprekken (was eerder een monoloog).

Bedankt voor het aanbod om jou dokter te contacteren hierover.
Maar ik heb zijn mailadres ook, had contact per mail met hem voordat ik hier bij de kiné ging :d
Eventueel zou ik hem eens kunnen mailen om te vragen of dit normaal is van haar schouder, al lijkt het me moeilijk voor hem om dat op afstand te kunnen bepalen of iets aan te doen.

Zajin
Zajin
  • 2.012 berichten

#18 Geplaatst 22 juli 2015 - 00:25

Ja je hebt wel gelijk, maar het kan ook geen kwaad om zijn opinie eens te vragen.
Ik heb het ook heel moeilijk om er te blijven in geloven hoor, heb ook al verschillende andere dingen geprobeerd, maar toch wil ik het nog even volhouden en ja, heel spijtig
dat dat allemaal zo duur is. Als je weet dat 't helpt heb je dat ervoor over maar vaak kom je van een koude kermis thuis.
Maar ooit moet er toch eens iets lukken hé :pray:

HelpLuckyvinden
HelpLuckyvinden
  • 3.864 berichten
  • 3 katten

#19 Geplaatst 22 juli 2015 - 00:41

Ik hoop dat toch ;)