Spring naar inhoud

- - - - -

Gebroken pols

• Log in om te reageren
35 reacties op dit onderwerp
Carowlina
Carowlina

Mooiste (half)langharige HTK/kruising 2016

• 8.177 berichten
  • 3 katten

#16 Geplaatst 07 mei 2015 - 12:32

Heel veel beterschap!

fieke0509
fieke0509
  • 1.115 berichten
  • 2 katten

#17 Geplaatst 07 mei 2015 - 13:14

Veel beterschap.  Kan echt vervelend zijn.  Maar dat komt wel goed.

DORIS
DORIS
  • 7.649 berichten
  • 4 katten

#18 Geplaatst 07 mei 2015 - 15:36

Bedankt allemaal.

• Ben nu net thuis.Ondanks mijn gezaag moest ik in de kliniek overnachten.Maar allé,ik heb het gered.Het was een ingewikkelde breuk.Ze hebben een"plak"vastgemaakt met 6schroeven.Als het niet ontsteekt moet het er niet uit.Pijn van de operatie heb ik helemaal niet gevoeld.Boven de gewone verdoving hennen ze nog een bug gezet.weet niet wat het is,een soort bijverdovingdenk ik)
    Ik ga morgen toch proberen een paar uurtjes te werken.Het is enorm druk in de winkel.

• Adopteer een kat! Je hebt een baasje nodig

BlackScorpion
BlackScorpion
  • 8.884 berichten
  • 1 katten

#19 Geplaatst 07 mei 2015 - 15:53

Zie dat je je toch niet overbelast, ee eerste dagen rust zijn belangrijk voor je iets 'mis' zou doen!
Geplaatste afbeelding

Cisca
Cisca
  • 13.507 berichten

#20 Geplaatst 07 mei 2015 - 16:14

Oei Doris, das niet niks en dan al willen gaan werken, neem aub voldoende rust hoor

Ik heb jaren geleden mezelf moeten forceren na een carpal tunnel syndroom operatie, en de hh hulp die ik ver op tijd had aangevraagd de dag na operatie niet kwam opdagen en ze geen andere konden sturen ik ook zelf alles gedaan, maar me hand is wel om zeep :(

fieke0509
fieke0509
  • 1.115 berichten
  • 2 katten

#21 Geplaatst 07 mei 2015 - 16:49

Wees toch maar een beetje rustig.  Ik heb op mijn twaalfde verjaardag de twee botten net achter de pols gebroken (net waar ze op hun dikst zijn).  Ik kan ook niet zo goed rusten en stil zitten en zo dus toen ik na 6! weken uit de gips kwam stond mijn hand naar links op mijn arm.  Dus voor mijn pols maakt ie een knikje en mijn pink stond dus waar mijn ringvinger moest staan en zo verder.  en dan lag ik nog tot voorbij de elleboog in de gips.

DORIS
DORIS
  • 7.649 berichten
  • 4 katten

#22 Geplaatst 07 mei 2015 - 18:12

Ik weet dat het niet goed is zo vroeg te beginnen.Heb er elke keer veel last van achteraf.Maar wij zitten met een hoop werk.Ik ga maar een uur of 5 werken.En als het niet gaat dan houd ik op.

DORIS
DORIS
  • 7.649 berichten
  • 4 katten

#23 Geplaatst 07 mei 2015 - 18:18

Bekijk berichtfieke0509, op 07 mei 2015 - 16:49, zei:

Wees toch maar een beetje rustig.  Ik heb op mijn twaalfde verjaardag de twee botten net achter de pols gebroken (net waar ze op hun dikst zijn).  Ik kan ook niet zo goed rusten en stil zitten en zo dus toen ik na 6! weken uit de gips kwam stond mijn hand naar links op mijn arm.  Dus voor mijn pols maakt ie een knikje en mijn pink stond dus waar mijn ringvinger moest staan en zo verder.  en dan lag ik nog tot voorbij de elleboog in de gips.
Griezelig.Hoe is het dan goed gekomen?

Cisca
Cisca
  • 13.507 berichten

#24 Geplaatst 07 mei 2015 - 18:29

Tis niet altijd simpel he Doris... ontzie dan iig al je slechte hand

DORIS
DORIS
  • 7.649 berichten
  • 4 katten

#25 Geplaatst 07 mei 2015 - 19:51

Zal ik zeker doen Cisca.

Cisca
Cisca
  • 13.507 berichten

#26 Geplaatst 07 mei 2015 - 19:53

:)

fieke0509
fieke0509
  • 1.115 berichten
  • 2 katten

#27 Geplaatst 08 mei 2015 - 08:39

Bekijk berichtDORIS, op 07 mei 2015 - 18:18, zei:

Griezelig.Hoe is het dan goed gekomen?

Oh we kregen toen de keuze: ofwel opnieuw breken, recht zetten en platen en bouten erin ofwel afwachten en kijken of het vanzelf recht groeit.  Het is de tweede optie geworden en nu staat ie weer perfect recht.

Sabine2
Sabine2
  • 8.298 berichten
  • 5 katten

#28 Geplaatst 08 mei 2015 - 13:46

Ai, niet forçeren hé Doris. Spoedig herstel!
Katjes zijn net als chocolaatjes, het is moeilijk om het bij ééntje te houden :paw
The devil has work for idle paws :x
www.kattenopvangwaasland.com

miranda
miranda
  • 7.820 berichten
  • 2 katten

#29 Geplaatst 12 mei 2015 - 10:10

let maar op met te gaan werken.. een breuk is zo wie zo al 6 weken OUT en een gecompliceerde nog iets langer vrees ik .. werken is allemaal goed zolang er niks misgaat.. als je wat tegenkomt op je werk komt arbeidsverzekering er niet in tussen (spreek uit ervaring toen ik in het gips zat )... met linkerhand werken lukt ook wel is wel beetje onhandig maar dat viel best mee in het huishouden... hoe zeggen ze dat alweer ?? een goede soldaat trekt zijne plan...

spoedig herstel

@fieke 0509 ken dat .. toen ik na een accident kuit en scheenbeen had gebroken net onder de knie spraken ze ook van weer te breken en een plakje tussen te steken ze hebben dit echter niet meer gedaan vandaar dat het scheenbeen ook wat bol stond nadien.. op moment zelf heb ik er niet zoveel last in gehad op latere leeftijd wel want men knie zat niet in juiste verhouding meer en daardoor heb ik nu recent die totale knieprothese moeten laten steken .. nu hebben ze tijdens deze operatie het gebogen bot toch nog recht kunnen zetten

DORIS
DORIS
  • 7.649 berichten
  • 4 katten

#30 Geplaatst 12 mei 2015 - 10:30

Bekijk berichtmiranda, op 12 mei 2015 - 10:10, zei:

let maar op met te gaan werken.. een breuk is zo wie zo al 6 weken OUT en een gecompliceerde nog iets langer vrees ik .. werken is allemaal goed zolang er niks misgaat.. als je wat tegenkomt op je werk komt arbeidsverzekering er niet in tussen (spreek uit ervaring toen ik in het gips zat )... met linkerhand werken lukt ook wel is wel beetje onhandig maar dat viel best mee in het huishouden... hoe zeggen ze dat alweer ?? een goede soldaat trekt zijne plan...

spoedig herstel

@fieke 0509 ken dat .. toen ik na een accident kuit en scheenbeen had gebroken net onder de knie spraken ze ook van weer te breken en een plakje tussen te steken ze hebben dit echter niet meer gedaan vandaar dat het scheenbeen ook wat bol stond nadien.. op moment zelf heb ik er niet zoveel last in gehad op latere leeftijd wel want men knie zat niet in juiste verhouding meer en daardoor heb ik nu recent die totale knieprothese moeten laten steken .. nu hebben ze tijdens deze operatie het gebogen bot toch nog recht kunnen zetten

Ik ben zelfstandig en het is nu overal feest.Moederkesdag,communiefeesten...
Over 3 jaar heb ik ook met een gebroken arm gewerkt.Het gaat.Ik ga natuurlijk geen kaas van 19kg doorsnijden.Maar toch bedankt voor de bezorgdheid.