Spring naar inhoud

- - - - -

Zooplus bestelling niet compleet

• Log in om te reageren
11 reacties op dit onderwerp
Vilyna
Vilyna
  • 622 berichten
  • 2 katten

#1 Geplaatst 18 mei 2015 - 15:12

Aantal dagen geleden heb ik een bestelling van Zooplus ontvangen maar hier ontbreekt 1 artikel in dat wel betaald is.
Ik heb hiervoor een mail gestuurd als reply op de bestellingmail en factuur maar ik krijg hier geen reactie op.
Heeft iemand dit ook al eens gehad en wat is er toen mee gebeurd?
Of heeft iemand tips wat ik kan doen?
Het gaat niet om een duur artikel gelukkig maar ik vind het niet correct als ik hiervan mijn geld niet terug of het artikel alsnog toegestuurd krijg.

Choeke
Choeke
  • 7.104 berichten
  • 5 katten

#2 Geplaatst 18 mei 2015 - 15:23

Je kan ook bellen hoor.
Gaat heel makkelijk en je klacht word direct 'behandeld'.

Machteld.
Machteld.
  • 2.978 berichten
  • 2 katten

#3 Geplaatst 18 mei 2015 - 15:58

Je moet niet antwoorden op de bestellingmail, dat heeft geen zin omdat die mails automatisch gegenereerd worden, er zit geen persoon achter. Als je naar zooplus gaat kan je bovenaan rechts op "contact" klikken en een vraag stellen, als je eerst inlogt hebben ze meteen je gegevens. Daar krijg je altijd antwoord op.

Es wütet, kratzt und beißt und kreischt, und wühlt sich durch mein weiches Fleisch

Das Vieh, es lässt mir keine Ruh, ich lock es an und greife zu.

Nein, tu mir nichts! Kann nichts dafür, ich bin doch nur ein wildes Tier.

- Die kleine Ballade vom schwarzen Schmetterling, ASP

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.819 berichten
  • 4 katten

#4 Geplaatst 18 mei 2015 - 17:13

Bekijk berichtMachteld., op 18 mei 2015 - 15:58, zei:

Je moet niet antwoorden op de bestellingmail, dat heeft geen zin omdat die mails automatisch gegenereerd worden, er zit geen persoon achter. Als je naar zooplus gaat kan je bovenaan rechts op "contact" klikken en een vraag stellen, als je eerst inlogt hebben ze meteen je gegevens. Daar krijg je altijd antwoord op.

Ze zijn daar normaal wel heel correct in. Alles wordt gewogen en als er iets te kort is, woog je doos te weinig (of er moet iets inzitten dat je niet bestelt had).

Het artikel sturen ze niet terug, wegens te kostelijk (als het om iets kleins gaat). Ik heb mijn geld teruggekregen dacht ik.

BlackScorpion
BlackScorpion
  • 8.899 berichten
  • 1 katten

#5 Geplaatst 18 mei 2015 - 17:37

Zooplus is inderdaad heel correct.
Terugsturen en geld terugkrijgen, iets missen, etc.
Altijd handelen ze heel correct als je het meld.
Geplaatste afbeelding

Vilyna
Vilyna
  • 622 berichten
  • 2 katten

#6 Geplaatst 18 mei 2015 - 17:47

Dan is er nog wel een probleempje. Mijn bestelling komt van de Duitse site.
Moet ik dan via de duitse site in het duits of engels sturen?
Of kan ik ook gewoon op de nederlandse site een bericht sturen want mijn bestelling wordt weergegeven op beiden (zowel op de .nl als .de) als ik inlog..

Bekijk berichtMachteld., op 18 mei 2015 - 15:58, zei:

Bedankt voor de tip!

Bekijk berichtdolfjeweerwolfje, op 18 mei 2015 - 17:13, zei:

Ze zijn daar normaal wel heel correct in. Alles wordt gewogen en als er iets te kort is, woog je doos te weinig (of er moet iets inzitten dat je niet bestelt had).

Het artikel sturen ze niet terug, wegens te kostelijk (als het om iets kleins gaat). Ik heb mijn geld teruggekregen dacht ik.

Oei daar gaan ze niks aan kunnen zien denk ik. Want het gaat om een borstel die samen met 60 blikken in een doos zat.. ik denk dat het gewicht van die borstel daarin niet te zien is.. misschien geloven ze mij dan wel niet..

Bewerkt door Vilyna, 18 mei 2015 - 17:48.

Inge91
Inge91

Liefste engeltje 2016

• 11.229 berichten

#7 Geplaatst 18 mei 2015 - 18:03

Gewoon reageren via een contact formulier geloof ik. Zelf heb ik ook een keer met een vraag gezeten en hebben ze snel gereageerd.  Op de mail antwoorden heeft inderdaad geen zin ;)
Geplaatste afbeelding

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.819 berichten
  • 4 katten

#8 Geplaatst 18 mei 2015 - 18:23

Bekijk berichtVilyna, op 18 mei 2015 - 17:47, zei:

Of kan ik ook gewoon op de nederlandse site een bericht sturen want mijn bestelling wordt weergegeven op beiden (zowel op de .nl als .de) als ik inlog..

Bedankt voor de tip!

Oei daar gaan ze niks aan kunnen zien denk ik. Want het gaat om een borstel die samen met 60 blikken in een doos zat.. ik denk dat het gewicht van die borstel daarin niet te zien is.. misschien geloven ze mij dan wel niet..

Jawel hoor. Dit was ooit ook eens bij mij.

Machteld.
Machteld.
  • 2.978 berichten
  • 2 katten

#9 Geplaatst 18 mei 2015 - 21:11

Bekijk berichtVilyna, op 18 mei 2015 - 17:47, zei:

Ze zullen je wel geloven, geen zorgen. Ze sturen liever een borstel te veel op dan dat jij als klant gaat rondstrooien dat ze je niet geholpen hebben.

Als je in het Duits kan schrijven, zou ik het zeker via de Duitse site doen, maar de Nederlandse werkt ook wel, zij het wat trager. Waarschijnlijk is je pakket zelfs vanuit Tilburg verzonden.

Bewerkt door Machteld., 18 mei 2015 - 21:11.

Es wütet, kratzt und beißt und kreischt, und wühlt sich durch mein weiches Fleisch

Das Vieh, es lässt mir keine Ruh, ich lock es an und greife zu.

Nein, tu mir nichts! Kann nichts dafür, ich bin doch nur ein wildes Tier.

- Die kleine Ballade vom schwarzen Schmetterling, ASP

Vilyna
Vilyna
  • 622 berichten
  • 2 katten

#10 Geplaatst 18 mei 2015 - 22:33

Bedankt voor alle tips, ik heb het via het contactformulier gedaan na inloggen.
Nog geen reactie maar ik zal even een paar dagen afwachten nu :)

Teddij
Teddij
  • 150 berichten

#11 Geplaatst 19 mei 2015 - 13:58

Normaal krijg je het ontbrekende bestel artikel toegestuurd als u hun via contact hierover hebt geinformeerd.

Vilyna
Vilyna
  • 622 berichten
  • 2 katten

#12 Geplaatst 19 mei 2015 - 19:04

Vandaag een reactie ontvangen dat ze het niet kunnen naleveren maar dat ik het geld terug gestort op de rekening krijg.
Fijn dat ze het direct oplossen.
Probleem opgelost :)