Spring naar inhoud

* * * - - 2 stemmen

Lotje en Sugar zijn trotse ouders geworden 21-05-2015

• Log in om te reageren
161 reacties op dit onderwerp
ARIZONA
ARIZONA
  • 3.134 berichten
  • 2 katten

#106 Geplaatst 30 mei 2015 - 16:03

O wat zijn ze lief en mooi zeg! :loveshower:

Cisca
Cisca
  • 13.507 berichten

#107 Geplaatst 30 mei 2015 - 16:18

Bedankt

MayaBlue
MayaBlue
  • 2.495 berichten
  • 5 katten

#108 Geplaatst 17 juni 2015 - 18:30

Ik wil op niemands tenen trappen door dit te zeggen, maar ikzelf vind deze beslissing niet echt oké. Ikzelf zou dit ongelukje van de eerste keer steriel gemaakt hebben en zeker en vast niet mee gefokt hebben, nu dat is wel mijn persoonlijke mening. Ik mag misschien nog niet lang fokken maar ik kan echt niet in die mindset komen, waarom je een nestje van een kruising zou willen doen (ook al is het op aanvraag). Dat kan er gewoon bij mij niet in.

Dit is niet als een persoonlijke aanval bedoelt en iedereen die dit mooie kittens vinden. Jullie doen maar, maar ikzelf vind het geen rasverbetering maar gewoon vermeerdering en dan nog geen raszuivere vermeerdering. Hiervoor zitten er x aantal kittentjes meer in een asiel die geen thuisje krijgen (in mijn mening). Als je fokt naar rasverbetering toe goed, maar dit draagt volgens mij niets bij aan een van beide of beide rassen. Bovendien zou ikzelf nooit fokken met een kat die niet raszuiver is, ook al ken je de ouders van beide katten.

Cisca
Cisca
  • 13.507 berichten

#109 Geplaatst 18 juni 2015 - 09:14

Je mag die mening hebben.

Maar als je het goed bekijkt is ELK nestje wat we fokken vermeerderen van het ras..................... Want voor elk raskitten wat er word geboren is een huisje nodig, die mss ook opgevuld had kunnen worden met een asiel katje.

Met de kittens gaat alles super, zijn alweer 4 weekjes en zijn niet meer te houden.
Foto van vorige week, moet straks nieuwe maken

Geplaatste afbeelding

BlackScorpion
BlackScorpion
  • 8.873 berichten
  • 1 katten

#110 Geplaatst 18 juni 2015 - 10:46

Zo grappig die kleurtjes.
2 volledig rostjes en 2 donkere.
Vind het altijd zo leuk zoveel verschil in 1 nestje :)
Geplaatste afbeelding

Cisca
Cisca
  • 13.507 berichten

#111 Geplaatst 18 juni 2015 - 11:22

Ja mams geeft toverballen door ;)
Dat vind ik het mooie aan 3-kleur poezen, dat is mijn favoriet, je kan van alles verwachten :)

Seabert
Seabert
  • 4.642 berichten

#112 Geplaatst 18 juni 2015 - 12:02

Och, die rostjes zijn zoooo mooi!
Normaal heb ik het meer voor de licht rostjes, maar nu kan ik echt niet kiezen....

Blijf jezelf.... er zijn al anderen genoeg  Geplaatste afbeeldingGeplaatste afbeelding

Cisca
Cisca
  • 13.507 berichten

#113 Geplaatst 18 juni 2015 - 12:09

;)

Ik heb iets met de lichte, das de kleinste ook en is zo super cute met zen grote oortjes :loveshower:

lilymaya
lilymaya
  • 7.193 berichten

#114 Geplaatst 18 juni 2015 - 12:15

Ik hou wel van torties :cat

Cisca
Cisca
  • 13.507 berichten

#115 Geplaatst 18 juni 2015 - 12:18

Jajaja dat is normaal ook mijn voorkeur, maar Fadey heeft het gewoon, weet het niet.....

Zajin
Zajin
  • 2.012 berichten

#116 Geplaatst 18 juni 2015 - 23:38

Ik hou ook van donkere kleuren, mooi, er is voor elk wat wils :cat

Cisca
Cisca
  • 13.507 berichten

#117 Geplaatst 25 juni 2015 - 15:32

RIP me kleine lieve Fadey, je was de kleinste toen je geboren werd, en bleef achter met de groei, heb je al die weken bij geflest, je dronk al heel snel zelf van je melk, maar je kwam maar heel weinig bij.
Da vermoedde iets binnenin wat niet helemaal goed zat, maar ben ervoor gegaan.
Vanmorgend vond ik je dood in de kittenren,iets wat ik helemaal niet verwacht had, je deed het zo goed ondanks je zo klein bleef, me kleine lieve schat, je zit voor altijd in me hart, je had een speciaal plekje daar en daar blijf je zitten.

lilymaya
lilymaya
  • 7.193 berichten

#118 Geplaatst 25 juni 2015 - 17:23

Bekijk berichtCisca, op 25 juni 2015 - 15:32, zei:

RIP me kleine lieve Fadey, je was de kleinste toen je geboren werd, en bleef achter met de groei, heb je al die weken bij geflest, je dronk al heel snel zelf van je melk, maar je kwam maar heel weinig bij.
Da vermoedde iets binnenin wat niet helemaal goed zat, maar ben ervoor gegaan.
Vanmorgend vond ik je dood in de kittenren,iets wat ik helemaal niet verwacht had, je deed het zo goed ondanks je zo klein bleef, me kleine lieve schat, je zit voor altijd in me hart, je had een speciaal plekje daar en daar blijf je zitten.

oh, zo jammer van die lieve kleine Fadey. :(

Bewerkt door lilymaya, 25 juni 2015 - 17:31.

Cisca
Cisca
  • 13.507 berichten

#119 Geplaatst 25 juni 2015 - 17:27

Ja idd, was zo'n scheetje, hij kwam altijd direct naar me toe gelopen als het tijd was voor zijn melk, mis hem heel erg :(

lilymaya
lilymaya
  • 7.193 berichten

#120 Geplaatst 25 juni 2015 - 17:30

Bekijk berichtCisca, op 25 juni 2015 - 17:27, zei:

Ja idd, was zo'n scheetje, hij kwam altijd direct naar me toe gelopen als het tijd was voor zijn melk, mis hem heel erg :(
:hug: :hug: