Spring naar inhoud

* * * - - 2 stemmen

Lotje en Sugar zijn trotse ouders geworden 21-05-2015

• Log in om te reageren
161 reacties op dit onderwerp
Solotje
Solotje
  • 51.546 berichten
  • 9 katten

#61 Geplaatst 28 mei 2015 - 21:53

Er is hier niets vijandig, je mag hier gewoon geen terechte vragen stellen, daarbij blijft het op een beleefde manier!
Een forum dient toch om vragen te stellen, te discussiëren enz... awel laat het dan een forum zijn!

Bewerkt door Solotje, 28 mei 2015 - 21:53.

chatoela
chatoela
  • 4.811 berichten
  • 8 katten

#62 Geplaatst 28 mei 2015 - 21:54

Klaar met de discussie? als je zuiver in je schoenen zou staan zou je gewoon een echte reden opgeven...dit zegt voor mij meer dan genoeg

Bewerkt door chatoela, 28 mei 2015 - 21:54.

Geplaatste afbeelding

Solotje
Solotje
  • 51.546 berichten
  • 9 katten

#63 Geplaatst 28 mei 2015 - 21:56

Mijn computer zit vast en doet raar :p

Bekijk berichtchatoela, op 28 mei 2015 - 21:54, zei:

Klaar met de discussie? als je zuiver in je schoenen zou staan zou je gewoon een echte reden opgeven...dit zegt voor mij meer dan genoeg

Inderdaad zo denk ik er ook over!

lilymaya
lilymaya
  • 7.193 berichten

#64 Geplaatst 28 mei 2015 - 22:01

Zo beleefd vind ik  die beschuldigingen en aanvallen niet echt hoor :catsad

Solotje
Solotje
  • 51.546 berichten
  • 9 katten

#65 Geplaatst 28 mei 2015 - 22:05

Hoe zou jij het dan vragen Lilymaya mocht je hetzelfde afvragen?

chatoela
chatoela
  • 4.811 berichten
  • 8 katten

#66 Geplaatst 28 mei 2015 - 22:11

Bekijk berichtlilymaya, op 28 mei 2015 - 22:01, zei:

Maar waarom zegt ze dan gewoon niet wat er echt aan de hand is, dan moeten we niet gissen en speculeren

Geplaatste afbeelding

lilymaya
lilymaya
  • 7.193 berichten

#67 Geplaatst 28 mei 2015 - 22:11

Ik zou het diplomatisch aanpakken!
En niet meteen ten aanval gaan, zéker niet beschuldigen alls ik niet 100% zeker ben van broodfok

chatoela
chatoela
  • 4.811 berichten
  • 8 katten

#68 Geplaatst 28 mei 2015 - 22:12

Bekijk berichtlilymaya, op 28 mei 2015 - 22:01, zei:

En waar ben ik onbeleefd geweest? Ik stel gewoon een vraag en krijg geen of een vaag antwoord...wat moet een mens dan denken?

Geplaatste afbeelding

Cisca
Cisca
  • 13.507 berichten

#69 Geplaatst 28 mei 2015 - 22:17

Nou als je mij al meteen veroordeeld tot broodfokker gaat er nogal over vind je niet.
Vind ook niet dat ik verdere uitleg verschuldigd ben, vertellen jullie alles, nee ook niet en daar ben ik heel zeker van....................

chatoela
chatoela
  • 4.811 berichten
  • 8 katten

#70 Geplaatst 28 mei 2015 - 22:17

Je bent me zeker geen uitleg verschuldigd....maar zwijgen komt wel heel raar over
  Geplaatste afbeelding

Solotje
Solotje
  • 51.546 berichten
  • 9 katten

#71 Geplaatst 28 mei 2015 - 22:20

Ik deel de zelfde mening als Chatoela, er is gewoon een vraag gesteld en daarop wil ze geen antwoord op geven,
is haar goed recht maar dan moet ze niet verschieten dat er een mening wordt over gevormd en dat is ook ieders recht!

En nogmaals hier is geen aanval geweest, gewoon een simpele vraag gesteld niet meer of minder.

lilymaya
lilymaya
  • 7.193 berichten

#72 Geplaatst 28 mei 2015 - 22:26

Waarom maken jullie daar zo een heisa over, als die katjes gewenst zijn.

Bekijk berichtchatoela, op 28 mei 2015 - 22:17, zei:

Je bent me zeker geen uitleg verschuldigd....maar zwijgen komt wel heel raar over
Ze zwijgt toch niet, het nestje werd aangekondigd

Als het nestje gewenst is een bestemming heeft, wat is dan het probleem. Wat moet ze daar op
antwoorden?
Had ze  dan eerst toestemming moeten vragen aan jullie?

Evyke81
Evyke81

Beste poes 2016

Mooiste kortharige HTK 2016

• Moderator
  • 8.589 berichten
  • 4 katten

#73 Geplaatst 28 mei 2015 - 22:42

Bekijk berichtchatoela, op 28 mei 2015 - 17:09, zei:

Helemaal gelijk Solotje, vind het echt raar dat niemand anders zich hier vragen bij stelt....al diegenen die opvangen en dagelijks geconfronteerd worden met de miserie van zovele katjes
Ik heb mij hier eerlijk gezegd ook vragen bij gesteld.
Momenteel heb ik 60 kittens in de opvang zitten en dus moest ik ook even in mijn haar krabben na het zien van deze combi.
Het is verantwoord fokken, maar overbodig in mijn ogen.

HTK's zijn er al genoeg.  Maar ja.  4 stuks meer of minder, zal het verschil niet maken he.

Uiteraard alle succes gewenst met dit nestje, maar blijf het raar vinden dat je als fokker met een 'ongelukje' bewust gaat fokken.

Geplaatste afbeelding
www.kattenopvangwaasland.com

Cattery Kiyoshi
Cattery Kiyoshi
  • 212 berichten
  • 7 katten

#74 Geplaatst 28 mei 2015 - 23:09

Ik vind ook dat hier enorm venijnig gereageerd word.

Ik weet persoonlijk wat de rede achter dit nestje is en ik kan dat alleen maar steunen, dit is zorgvuldig beslist in belang van de dieren in kwestie. En daar draait het uiteindelijk toch allemaal om? Dat we allemaal het beste proberen te doen voor onze dieren.
Ook weet ik dat Cisca absoluut geen broodfokker is.
Deze kittens zullen niet in een opvang belanden en uiteindelijk of het nu een kruising is of puur ras zolang deze gezonde kittens zijn met een mooie toekomst zie ik er helemaal geen kwaad in.
Beter iemand die bewust met een goede reden een nestje fokt en ook alle verantwoordelijkheid op zich neemt dan iemand die het maar eens leuk vind om kittens te hebben zonder er bij na te denken wat het inhoud.

Bewerkt door Cattery Kiyoshi, 28 mei 2015 - 23:09.

Geplaatste afbeelding
Siamees en Oosters Korthaar www.CatteryKiyoshi.be

Zajin
Zajin
  • 2.012 berichten

#75 Geplaatst 28 mei 2015 - 23:58

Vaak oordelen mensen zonder ook maar iets over de achtergrond te kennen, en dat gebeurt hier ook, en sorry maar mij komt 't ook vijandig over.
Ten eerste wordt het nestje niet geheim gehouden ( wat Cisca ook had kunnen doen ) dat zegt mij ook al veel.
Ten tweede hoeft ze echt niet aan iedereen uit te leggen waarom het nestje er is, dat is haar zaak.
En ja, er zitten veel katjes in het asiel, maar die komen vaak van onverantwoorde mensen en ik denk niet dat Cisca daar onder valt.
Iemand een broodfokker noemen is een hele grove beschuldiging waar je iemand als Cicka heel erg mee kwetst, sta daar misschien even bij stil.