Spring naar inhoud

- - - - -

tandenpoetsen of niet?

Duchess

• Log in om te reageren
4 reacties op dit onderwerp
Duchess
Duchess
  • 863 berichten

#1 Geplaatst 24 mei 2015 - 11:07

Als ik mijn tanden poets met de electrische tandenborstel wordt ik steevast in de gaten gehouden door Duchess,ze is zo boos op de tandenborstel,als ze de kans krijgt slaat ze ertegen,en hard ook,ze kijkt zoo boos,met supervergrote pupillen.
Sunrise daarentegen vind het juist heel interessant en als ik de tandenborstel voor haar neus houdt,gaat ze er zachtjes in bijten,probeert het vast te pakken,je ziet haar denken,zo van,zij houdt het in haar mond dus doe ik dat ook.
Zie de foto's...

Bijgevoegde thumbnails

• image.jpg
  • image.jpg
  • image.jpg
  • image.jpg
  • image.jpg
  • image.jpg

JamiieC
JamiieC
  • 24 berichten
  • 5 katten

#2 Geplaatst 24 mei 2015 - 11:57

Dat heeft alles met geluid, maar ook met voorkeuren te maken. Daarmee dat de ene kat het wel kan hebben en de andere niet.
Maar Duchess is toch niet boos op jou achteraf of dat wel?

What do I care about the purring of one who cannot love, like the cat? - Friedrich Nietzsche

Duchess
Duchess
  • 863 berichten

#3 Geplaatst 24 mei 2015 - 14:09

Nee hoor,ik denk zelfs dat ze mij tegen dat "ding" wilt beschermen,zij is zo waaks dat ze ook gaat grommen als ze rare geluiden hoort 's nachts( ze slapen bij ons op bed).

Inge91
Inge91

Liefste engeltje 2016

• 11.229 berichten

#4 Geplaatst 24 mei 2015 - 16:24

:lachen:
Geplaatste afbeelding

JamiieC
JamiieC
  • 24 berichten
  • 5 katten

#5 Geplaatst 25 mei 2015 - 11:11

Dat is wel redelijk typisch dat katten ons proberen te beschermen.
Ik heb er geen last van bij het tandenpoetsen maar de wasmachine is wel iets waar ze toch ook niet echt iets van moeten hebben.

What do I care about the purring of one who cannot love, like the cat? - Friedrich Nietzsche

Ook gelabeld met één of meerdere van deze sleutelwoorden: Duchess