Spring naar inhoud

- - - - -

Pakketje via PostNl

• Log in om te reageren
8 reacties op dit onderwerp
jacob
jacob
  • 813 berichten
  • 5 katten

#1 Geplaatst 27 mei 2015 - 10:09

Iemand enig idee hoe lang het duurt om een pakketje te ontvangen vanuit Nederland via PostNl?
Aangezien medpets niet meer Milbemax verkoopt bestelde ik deze bij dierenapotheek.nl
Woensdag mail ontvangen dat mijn pakketje bij PostNL die dag zou worden aangeboden.
Tot op heden nog geen mail van PostNL noch pakket ontvangen?
Ik kan pakket niet volgen via Track & Trace want heb geen ordernummer, enkel nr van bestelling maar kan deze hiervoor niet gebruiken.

BlackScorpion
BlackScorpion
  • 9.009 berichten
  • 1 katten

#2 Geplaatst 27 mei 2015 - 10:21

Normaal duurt het 1 dag, althans bij mij meestal. Heb nu mail ontvangen val Bol dat mijn boek onderweg is, ga op track en tracé kijken en zou het vandaag nog moeten krijgen. Maar er is ook een punt van Podt NL in mijn straat, misschien dat het daarom snel gaat?
Geplaatste afbeelding

Machteld.
Machteld.
  • 3.087 berichten
  • 2 katten

#3 Geplaatst 27 mei 2015 - 10:29

Bij zooplus duurt PostNL ook maar een dag, tenzij je bestelling na 14u ofzo verzonden wordt, dan is het twee dagen. Je kan de verkoper mailen, zij kunnen normaal gezien wel traceren.

Es wütet, kratzt und beißt und kreischt, und wühlt sich durch mein weiches Fleisch

Das Vieh, es lässt mir keine Ruh, ich lock es an und greife zu.

Nein, tu mir nichts! Kann nichts dafür, ich bin doch nur ein wildes Tier.

- Die kleine Ballade vom schwarzen Schmetterling, ASP

Steffie_G
Steffie_G
  • 14.023 berichten
  • 2 katten

#4 Geplaatst 27 mei 2015 - 11:30

Ik zou ook eens mailen want zls ik via post NL bestel is het pakketje er de volgende werkdag meestzl al
Geplaatste afbeelding

miranda
miranda
  • 7.823 berichten
  • 2 katten

#5 Geplaatst 27 mei 2015 - 12:40

kan één a twee dagen duren... je zegt woensdag mail ontvangen bedoel je dan vorige week woensdag??? maandag was hier in Belgie een feestdag.normaal gezien sturen ze een tracknummer tenzij dit natuurlijk word overgedragen aan Bpost... ik ben nog maar eenmaal iets tegengekomen met postNL dit was twee boeken die moesten geleverd worden van bol.com... is verloren gegaan door postNL en ze konden het niet meer terug vinden ... de boeken zijn wel via de leverancier vergoed geweest... postnl zal weinig kunnen doen als je geen tracknummer hebt mss beste contact opnemen met de leverancier.

Bewerkt door miranda, 27 mei 2015 - 12:45.

catherine
catherine
  • 40.158 berichten

#6 Geplaatst 27 mei 2015 - 13:09

Duurt soms 3 dagen, en de maandag levert post nl al niet meer.

jacob
jacob
  • 813 berichten
  • 5 katten

#7 Geplaatst 27 mei 2015 - 17:02

Heb contact opgenomen met leverancier en als het er morgen nog niet is, zullen ze mij een ander pakketje opsturen.
Volgens hen is 1 week toch wel te lang dus men denkt dat mijn pakketje verloren gegaan is :(

Vilyna
Vilyna
  • 622 berichten
  • 2 katten

#8 Geplaatst 27 mei 2015 - 19:58

Aantal weken geleden heb ik milbemax besteld bij de welpenhoeve. Omdat dat zo klein is verzonden ze het met de brievenbuspost. Normaal kan dat 2 weken duren maar we hadden geluk. 3 dagen. Pakketjes is doorgaans de dag na de bestelling (bestel meermaals per maand van NL naar BE), 1 dag dus.

Het is ook een feestdag geweest, misschien komt het nog :) ?

Teddij
Teddij
  • 150 berichten

#9 Geplaatst 27 mei 2015 - 22:42

Bestel regelmatig iets via een webwinkel en heb nooit langer dan 3 werkdagen moeten wachten voor
een bestelling geleverd werd.