Spring naar inhoud

- - - - -

goede kattenopvang gezocht

• Log in om te reageren
9 reacties op dit onderwerp
juleken
juleken
  • 7.238 berichten

#1 Geplaatst 31 mei 2015 - 16:31

Mijn schoonzus zoekt een goede kattenopvang, regio Oost-Vlaanderen, Vlaams Brabant. Belangrijk is dat de katten zowel buiten als binnen kunnen lopen. Iemand een goede suggestie?

Murron
Murron
  • 4.654 berichten
  • 2 katten

#2 Geplaatst 01 juni 2015 - 13:06

Met www.kattenopvangwaasland.com heb je natuurlijk al kennis gemaakt he ;) zouden ze gaan voor een kitten of al wat oudere kat? Er worden regelmatig katten opgevangen die het gewend zijn om buiten te lopen dus dat zou wel een goed idee zijn.

Evyke81
Evyke81

Beste poes 2016
        Mooiste kortharige HTK 2016

• Admin
  • 8.679 berichten
  • 4 katten

#3 Geplaatst 01 juni 2015 - 13:15

Ik denk dat ze een vakantieopvang bedoelt ;)
Geplaatste afbeelding
www.kattenopvangwaasland.com

Murron
Murron
  • 4.654 berichten
  • 2 katten

#4 Geplaatst 01 juni 2015 - 15:01

Bekijk berichtEvyke81, op 01 juni 2015 - 13:15, zei:

Ik denk dat ze een vakantieopvang bedoelt ;)

Aha!
Buiten lopen, dan bedoel je in een kattenren ofzo? Ik denk dat De Kattenhoek in Oudegem enkele rennen heeft die deels buiten zijn. Kan de kat niet thuis blijven?

catherine
catherine
  • 40.158 berichten

#5 Geplaatst 02 juni 2015 - 15:12

http://www.cat-alici...ivpla=0&meth=gt

Deze komen aan huis.

juleken
juleken
  • 7.238 berichten

#6 Geplaatst 02 juni 2015 - 20:28

Ze hebben niet echt iemand die aan huis kan komen voor de katten (wij zijn mee weg met hen) en iemand vreemd aan huis laten komen zien ze niet echt zitten. Toch bedankt voor de reacties! Catherine, ik zal deze site zeker doorgeven, merci!

lathyrus
lathyrus
  • 3 katten

#7 Geplaatst 04 juni 2015 - 10:23

wij zijn indertijd eens gaan kijken bij vakantieopvang Youka in Antwerpen, daar hebben ze een binnenkamer en een buitenren voor elke poezel en ze kunnen ook verschillende rennen toegankelijk maken voor meerdere poezels dacht ik voor als er katten van uit t zelfde huishouden komen
Geplaatste afbeelding

juleken
juleken
  • 7.238 berichten

#8 Geplaatst 05 juni 2015 - 20:55

Bekijk berichtlathyrus, op 04 juni 2015 - 10:23, zei:

wij zijn indertijd eens gaan kijken bij vakantieopvang Youka in Antwerpen, daar hebben ze een binnenkamer en een buitenren voor elke poezel en ze kunnen ook verschillende rennen toegankelijk maken voor meerdere poezels dacht ik voor als er katten van uit t zelfde huishouden komen

Bedankt voor de tip!!

[

Bewerkt door hilleke, 08 juli 2015 - 12:45.

Murron
Murron
  • 4.654 berichten
  • 2 katten

#9 Geplaatst 08 juni 2015 - 04:47

Als Oudegem niet te ver is voor hen: www.kattenhoek.be. Rebecca is echt een toffe madam, laat je nieuws weten over je kat, ons Trixie kwam net van tussen de zwervertjes van Mauricke hier op het forum, en Rebecca heeft haar echt in de watten gelegd en haar lange haren perfect verzorgd.

juleken
juleken
  • 7.238 berichten

#10 Geplaatst 08 juni 2015 - 19:16

Bekijk berichtMurron, op 08 juni 2015 - 04:47, zei:

Als Oudegem niet te ver is voor hen: www.kattenhoek.be. Rebecca is echt een toffe madam, laat je nieuws weten over je kat, ons Trixie kwam net van tussen de zwervertjes van Mauricke hier op het forum, en Rebecca heeft haar echt in de watten gelegd en haar lange haren perfect verzorgd.

Bedankt! Tip is doorgegeven :)