Spring naar inhoud

- - - - -

Buurvrouw onmogelijk mens

• Log in om te reageren
10 reacties op dit onderwerp
JessaRaquel
JessaRaquel
  • 16.990 berichten
  • 1 katten

#1 Geplaatst 08 juni 2015 - 23:43

Wij wonen in een appartement ik woon gelijkvloers zij drie  hoog. Zij heeft een lapjeskat en dat poesje zit meer in de gang dan bij haar binnen .De kat is uiterlijk bang dat zie je en ik vindt dat zo erg ,ik heb er al de sociale assistente bijgehaald maar geen verbetering .Kan ik daar de dierenbescherming bij halen er wonen namelijk  zes gezinnen hier.Dus veel geloop in de gang en dat katje word banger met de dag.

Graag jullie mening . :)

Bekijk berichtbabetatilla, op 08 juni 2015 - 23:40, zei:

Wij wonen in een appartement ik woon gelijkvloers zij drie  hoog. Zij heeft een lapjeskat en dat poesje zit meer in de gang dan bij haar binnen .De kat is uiterlijk bang dat zie je en ik vindt dat zo erg ,ik heb er al de sociale assistente bijgehaald maar geen verbetering .Kan ik daar de dierenbescherming bij halen er wonen namelijk  zes gezinnen hier.Dus veel geloop in de gang en dat katje word banger met de dag.
Ze laat ze zelfs zitten als ze met vriendinnen weggaan met wagen als die haar komen halen en dan zit dat katje te miauwen

Geplaatste afbeelding
Als-ie spint is -ie blij ...als-ie gromt is-ie boos...als-ie slaapt is-ie lief :paw :cattailwag

lilymaya
lilymaya
  • 7.204 berichten

#2 Geplaatst 09 juni 2015 - 00:07

Bekijk berichtbabetatilla, op 08 juni 2015 - 23:43, zei:

Waarom hebben sommige mensen katten of honden???

lilymaya
lilymaya
  • 7.204 berichten

#3 Geplaatst 09 juni 2015 - 00:24

Ik zou wel proberen de dierenbescherming erbij te halen maar of ze daar iets gaan aan
doen is de vraag he!

Ik vind het zó erg dat sommige mensen dieren nemen  zonder er bij na te denken !!

Marjananas
Marjananas
  • 2.897 berichten
  • 4 katten

#4 Geplaatst 09 juni 2015 - 02:19

Als dat schaapke op de gemeenschappelijk gang zit, wat ik kan opmaken uit jouw post, zou ik het daar weghalen.  Ik zou er denk ik een goede thuis voor zoeken.  
Waar eet en drinkt ie dan als ie in de gang zit ?  En plassen, spelen, slapen,... ?

Bewerkt door Marjananas, 09 juni 2015 - 02:22.

Groetjes van Marjan en pootje van Lies, Bas, Minne en  Pixie.
  Duizenden jaren geleden werden katten aanbeden als goden. Katten zijn dit nooit vergeten...

Carowlina
Carowlina

Mooiste (half)langharige HTK/kruising 2016

• 8.178 berichten
  • 3 katten

#5 Geplaatst 09 juni 2015 - 11:22

Arm poezebeest :(

Misschien eerst de dierenbescherming aanspreken en als er niets aan gedaan word ken je misschien inderdaad ze daar zelf weghalen.

JessaRaquel
JessaRaquel
  • 16.990 berichten
  • 1 katten

#6 Geplaatst 09 juni 2015 - 14:26

Ja ze zit op de gemeenschappelijke gang en dat is zo een vrouw ze is alleen en dat moet allemaal maar goed zijn voor iedereen .Het poesje heeft al een paar keer in de gemeenschappelijke kelder geplast en haar grote boodschap gedaan .Maar daar staan ook onze fietsen en je moet daar altijd wel in om aan je fiets te geraken . En eens iets opkuisen daar word niet naar omgekeken want aan kuisen heeft ze een broertje dood . GRRRrrrr ik krijg het op mijn zenuwen van dat mens. :wall: :r
Geplaatste afbeelding
Als-ie spint is -ie blij ...als-ie gromt is-ie boos...als-ie slaapt is-ie lief :paw :cattailwag

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.233 berichten
  • 3 katten

#7 Geplaatst 09 juni 2015 - 14:42

Kan niemand het diertje er gewoon weg halen? Als ze er toch niet naar om kijkt en dat beestje op de gang zit. Desnoods zeggen dat de deur blijven open staan is ofzo en ze buiten gelopen is? Een gang is nu toch geen plaats om een katje te houden :gek:
Geplaatste afbeelding

Carowlina
Carowlina

Mooiste (half)langharige HTK/kruising 2016

• 8.178 berichten
  • 3 katten

#8 Geplaatst 09 juni 2015 - 14:44

Heeft een appartement normaal ook geen eigenaar? Of zijn dit gekochte appartementen?
Ik zou foto's nemen van de uitwerpselen etc en dit alles doorsturen naar de eigenaar ervan (als die er is)

catherine
catherine
  • 40.158 berichten

#9 Geplaatst 09 juni 2015 - 15:10

Geeft ze het eten en drinken?
Laat ze het geregeld binnen?

Dan zal dierenbescherming niks doen.

Gewoon katje weg halen stiekem, dan is het net of het gaan lopen is.

juleken
juleken
  • 7.145 berichten

#10 Geplaatst 09 juni 2015 - 22:48

Ik zou ook kijken om het katje weg te halen. Ze zal er toch niet om treuren.

Marjananas
Marjananas
  • 2.897 berichten
  • 4 katten

#11 Geplaatst 10 juni 2015 - 01:20

Inderdaad, gewoon daar weghalen en van kromme aas spelen als ze komt vragen of je 't gezien hebt...  Ze moet maar voor haar dieren zorgen, met zo'n mensen heb ik geen medelijden...
Groetjes van Marjan en pootje van Lies, Bas, Minne en  Pixie.
  Duizenden jaren geleden werden katten aanbeden als goden. Katten zijn dit nooit vergeten...