Spring naar inhoud

- - - - -

Aai lief baasje

• Log in om te reageren
25 reacties op dit onderwerp
tiny
tiny
  • 12.966 berichten
  • 4 katten

#16 Geplaatst 14 september 2009 - 13:11

bij mij heeft mijn rug het hardst te verduren,
als ik mij durf bukken springt Flanel erop en glijdt er soms af met alle gevolgen vandien,
maar nog geen littekens

Lies
Lies
  • 6.855 berichten

#17 Geplaatst 14 september 2009 - 13:20

Krabben om te krabben of bijten om te bijten doen ze hier niet. Het is gewoon om te spelen.

Maar ik heb wel heel wat lidtekentjes over gehouden nadat ik was aangevallen door de kat van de buren. Ik moest er toen ik 13 was voor zorgen omdat zij op vakantie waren. Maar de binnenkat ontsnapte en ik ging hem halen. Hij was ook zo zielig aan het miauwen.
Toen ik hem wou pakken viel hij mij aan. En niet een beetje, de kat had zich vastgeklampt rond mijn arm en dat deed verschrikkelijk veel pijn. Ik heb (sorry daarvoor) de kat van mij af gekregen door tegen de muur te slaan met mijn arm waar de kat aan vast hing.
Mijn mama heeft toen ook geprobeerd om de kat te pakken en zij heeft een lidteken gekregen van haar pols tot aan haar elleboog.
Gelukkig had papa de kat kunnen vangen en binnenzetten. Daarna is hij met mama naar spoed gereden. Bij mij leek het toen nog niet zo erg, maar ik heb er toen wel nog een bloedvergiftiging bij gekregen.

Toen mijn buren terug kwamen konden ze niet geloven wat er gebeurd was. Dezelfde avond viel Snoes mijn buurvrouw aan. de bovenkant van haar pols lag open tot op het bot. Was echt verschrikkelijk om te zien.
Tegen de tijd dat zij terug waren van de spoed was de dierenarts er al om de kat te laten inslapen.
Die kater was echt niet normaal.

Nu begin ik over mijn schrik voor zwarte katten te geraken, met dank aan de lieve panter Casper van Zoë.

Guest_Elfonia_*
Guest_Elfonia_*

#18 Geplaatst 14 september 2009 - 18:11

Lies zei:

Krabben om te krabben of bijten om te bijten doen ze hier niet. Het is gewoon om te spelen.

Maar ik heb wel heel wat lidtekentjes over gehouden nadat ik was aangevallen door de kat van de buren. Ik moest er toen ik 13 was voor zorgen omdat zij op vakantie waren. Maar de binnenkat ontsnapte en ik ging hem halen. Hij was ook zo zielig aan het miauwen.
Toen ik hem wou pakken viel hij mij aan. En niet een beetje, de kat had zich vastgeklampt rond mijn arm en dat deed verschrikkelijk veel pijn. Ik heb (sorry daarvoor) de kat van mij af gekregen door tegen de muur te slaan met mijn arm waar de kat aan vast hing.
Mijn mama heeft toen ook geprobeerd om de kat te pakken en zij heeft een lidteken gekregen van haar pols tot aan haar elleboog.
Gelukkig had papa de kat kunnen vangen en binnenzetten. Daarna is hij met mama naar spoed gereden. Bij mij leek het toen nog niet zo erg, maar ik heb er toen wel nog een bloedvergiftiging bij gekregen.

Toen mijn buren terug kwamen konden ze niet geloven wat er gebeurd was. Dezelfde avond viel Snoes mijn buurvrouw aan. de bovenkant van haar pols lag open tot op het bot. Was echt verschrikkelijk om te zien.
Tegen de tijd dat zij terug waren van de spoed was de dierenarts er al om de kat te laten inslapen.
Die kater was echt niet normaal.

Nu begin ik over mijn schrik voor zwarte katten te geraken, met dank aan de lieve panter Casper van Zoë.

jee :o nog een chance dat je er geen trauma aan over gehouden hebt. (buiten dan voor zwarte een beetje)

Lies
Lies
  • 6.855 berichten

#19 Geplaatst 15 september 2009 - 06:54

Toen dit allemaal gebeurde had ik Tyger thuis zitten. En dat heeft mij wel geholpen. Mijn buurvrouw heeft heel lang een panische angst gehad voor katten.
De kans dat hier ooit een zwarte kat in huis komt wordt wel met de dag groter :) Dat is wel iets voor over jaren, ben nu heel blij met mijn drietal

Guest_Amani_*
Guest_Amani_*

#20 Geplaatst 17 september 2009 - 12:00

Hier valt het nog mee , ze springen graag op mijn schouder en rug  , heb wel steeds T shirt met gaatjes

Marieke
Marieke
  • 3.592 berichten
  • 5 katten

#21 Geplaatst 17 september 2009 - 15:23

Mijn vorige kater, die viel altijd mijn billen aan :h , vooral als ik een witte badjas aanhad :gek: . Wel pijnlijk.

Geplaatste afbeelding

M&M
M&M
  • 4.965 berichten
  • 6 katten

#22 Geplaatst 17 september 2009 - 16:01

Ik heb hier en daar ook wat littekentjes van een krab.
Van bijten niet, en als ze dan eens bijten, bijten ze nooit door dus dat voordeel heb ik wel.

Guest_Elfonia_*
Guest_Elfonia_*

#23 Geplaatst 14 november 2009 - 22:47

net weer gekrabt :onzeker:

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#24 Geplaatst 15 november 2009 - 07:19

Littekens hebben we aan onze kerels nog niet overgehouden. Heel af en toe eens een krab maar das eerder uitzondering.

Guest_Fairy_*
Guest_Fairy_*

#25 Geplaatst 15 november 2009 - 08:34

Ik heb een gigantische krabbel nu en ik weet niet hoe er aan gekomen ben. Mijn man zei : "zeker van een kat" ja, van hem waarschijnlijk toch niet... :onzeker:
Maar ik heb een litteken op mijn borstbeen. Heb vroeger eens één van m'n katten van de wasmachine gevist en moest haar langs voren pakken en zij klauwde toen recht op mijn borstbeen, dat zijn nu witte littekentjes en het is al 35 jaar geleden.

Dier
Dier
  • 797 berichten
  • 1 katten

#26 Geplaatst 15 november 2009 - 13:47

Mijn armen staan vol littekens, maar ik heb dan ook vaak wilde katten in pollen :)
en konijne, ratten, hamsters,... allemaal de revue gepasseerd hier, maar niks kan tippen aan de poezels!