Spring naar inhoud

- - - - -

VZW oprichten in eigen belang

• Log in om te reageren
209 reacties op dit onderwerp
DORIS
DORIS
  • 7.688 berichten
  • 4 katten

#106 Geplaatst 12 juni 2015 - 20:03

#104Geplaatst Vandaag, 19:02

Mijn stockageruimte zit vol :mrgreen:

Evy je kunt toch bij bouwen.Of mss is er plaats op je werk.Daar ben je toch veel uren. :x

• Adopteer een kat! Je hebt een baasje nodig

catherine
catherine
  • 40.158 berichten

#107 Geplaatst 12 juni 2015 - 20:22

In de hoogte stapelen hé Evy

Teddij
Teddij
  • 150 berichten

#108 Geplaatst 12 juni 2015 - 22:07

Ik heb op één van haar advertentie's gereageerd met de vraag of zij haar erkenningnumeer adres website enz...
kan doorgeven zodat ik haar zogezegd met een link op mijn website kan plaatsen.
Ben benieuwd wat ik als antwoord ga krijgen.

JessaRaquel
JessaRaquel
  • 16.993 berichten
  • 1 katten

#109 Geplaatst 12 juni 2015 - 23:32

Nu weet ik ook wie dat is ,die heeft vroeger hier op KS ook al problemen gehad .
Geplaatste afbeelding
Als-ie spint is -ie blij ...als-ie gromt is-ie boos...als-ie slaapt is-ie lief :paw :cattailwag

catherine
catherine
  • 40.158 berichten

#110 Geplaatst 13 juni 2015 - 00:07

Ik heb haar adv aan gemeld bij 2dehands, herkenningsnr voor cavia heeft ze blijkbaar niet nodig.
En op mijn verhaal van ze is verzamelaarster  wordt niet als mis aanzien.

We kunnen maar in alle groepen het blijven delen en vooral niet direkt naam vermelden maar wel via pb bijvoorbeeld.

Deze tekst mogen jullie kopieren en gebruiken, Bonnie heeft hem opgesteld.

Gelieve te delen ! (niet vergeten, tekst mee kopieren)
Deze dierenverzamelaarster probeert steeds aan gratis dieren te komen (momenteel heeft ze haar zinnen vooral gezet op naaktcavia's en naaktkatten)
maar de dieren die ze heeft ontbreken de nodige m
edische zorgen zoals o.a. haar katten worden niet steriel gemaakt en leven daarom in groepjes in aparte kamers.
Met de cavia's heeft ze al gefokt en ook met haar onsteriele sphynxen heeft ze fokplannen, deze dieren waren echter herplaatsers en denk niet dat het de bedoeling was dat er met deze dieren nog zou gefokt worden. Daarom zeg ik ook atijd, laat herplaatsers STERILISEREN VOOR VERTREK want als ze in verkeerde handen komen .... Ook heeft ze momenteel een kat die dringend gebitsverzorging nodig heeft maar i.p.v. de behandeling te laten gebeuren neemt ze alweer een nieuwe kat erbij en zo gaat het keer op keer. Momenteel heeft ze 15 katten, een chihuahua en een groep cavia's. In het verleden had ze een grote hond, een groep fretten, een rattery, hamsters en fokte ze ook met muizen. Al deze dieren zijn ondertussen alweer de deur uitgewerkt... en dat voor een jonge twintiger.... dat kan al tellen.
Als je denkt dat het niet gekker kan worden is deze dame ook nog eens van plan om een VZW op te richten om haar eigen dieren te financieren onder het mom van opvang , maar let op : al haar dieren heeft ze via zoekertjessites bij elkaar gezocht , daar is geen enkel opvangdier bij ! Op alles heeft ze wel een antwoord klaar en helaas gelooft ze haar eigen leugens. Mensen, WEES GEWAARSCHUWD !!!!!! Naam enkel via pb

Carowlina
Carowlina

Mooiste (half)langharige HTK/kruising 2016

• 8.178 berichten
  • 3 katten

#111 Geplaatst 13 juni 2015 - 12:46

Mogen we deze delen op FB groepen waar dieren aangeboden worden?

Maar ik vrees dat ze dan gewoon weer een vals profiel gaat aanmaken onder een andere naam.

*bonnie*
*bonnie*
  • 4.118 berichten
  • 7 katten

#112 Geplaatst 13 juni 2015 - 14:53

Schrijf erbij dat het om iemand uit wetteren gaat die geen vervoer heeft ...

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.481 berichten
  • 3 katten

#113 Geplaatst 13 juni 2015 - 15:14

Hmm uit wetteren dan nog. Zo veel leden uit wetteren zijn hier dacht ik toch niet echt de revue gepasseerd.
Geplaatste afbeelding

*bonnie*
*bonnie*
  • 4.118 berichten
  • 7 katten

#114 Geplaatst 13 juni 2015 - 18:21

Schrijf maar "de regio van wetteren" want soms gebruikt madame ook een buurgemeente, kwestie van ni op te vallen.

HelpLuckyvinden
HelpLuckyvinden
  • 3.926 berichten
  • 3 katten

#115 Geplaatst 13 juni 2015 - 21:30

Misschien een domme vraag/voorstel, maar waarom niets bij de waarderingen bij het profiel op tweedehands hier iets van vermelden?

Mel's Bengels
Mel's Bengels
  • 179 berichten
  • 9 katten

#116 Geplaatst 13 juni 2015 - 22:27

Bekijk berichtHelpLuckyvinden, op 13 juni 2015 - 21:30, zei:

Misschien een domme vraag/voorstel, maar waarom niets bij de waarderingen bij het profiel op tweedehands hier iets van vermelden?

probably omdat ze dan gewoon weer een nieuw maakt met valse naam ...
MelsBengals

catherine
catherine
  • 40.158 berichten

#117 Geplaatst 13 juni 2015 - 23:06

Ik heb die adv als misbruik gemeld maar in hun ogen is het in orde, ook al is de foto gepikt op internet

catherine
catherine
  • 40.158 berichten

#118 Geplaatst 13 juni 2015 - 23:19

Hier nog eens de link op 2de hands.be.
De vorige werkt niet meer ze heeft de adv gisteren opnieuw gezet.
http://www.2dehands....-241402990.html

Teddij
Teddij
  • 150 berichten

#119 Geplaatst 14 juni 2015 - 00:30

Heb het vermoeden dat ik van bewuste persoon een reactie heb gekregen op mijn advertentie
van de teddy widders die ik op 2dehands ter adoptie heb aangeboden.

Deze Mail heb ik gisteren van haar gekregen:
Beste Shiva's Home,

[knip] heeft een reactie gegeven op uw zoekertje Teddy widders ter adoptie.

Hoi,

We zijn bereid €10 per teddytje te geven en de garantie op een goede thuis, zomer en bij goed weer een volledige
afgezette tuin tot hun beschikking (vrije veilige uitloop!) En 's nachts en bij slecht weer een 'konijnen/cavia kamer'
kamer ingericht naar de konijntjes onze 6 naakt cavia's verblijven hier ook maar zullen niet in contact komen met
de konijnen.Ze zullen hier de vachtverzorging krijgen die ze nodig hebben want ze vragen dit echt wel.
We hebben reeds 2 teddy's gehad uit verwaarlozing hebben jammer genoeg niet echt lang van hun kunnen
genieten maar we hebben hun toch nog paar mooie maanden kunnen geven zonder klitten, vrije uitloop om
eens goed te kunne. huppelen rennen want dat doen ze zo graag en met correcte goede voeding ipv een vuil hok,
vuil water en klitten overal.
Moest u akkoord gaan hoor ik het graag en kijken we er zeker naar uit dit leuke trio een thuis te bieden.
Grts
Heb haar dan geantwoord dat ik mij ook aan plichten te houden heb van De Vlaamse overheid "Dienst dierenwelzijn,
en dat ik de entingen van de konijnen ook heb moeten betalen aan mijn diererenarts en niets van de adoptiebijdrage
kon afdoen;
Antwoord zij mij hier vandaag op:
Beste Shiva's Home,

[knip] heeft een reactie gegeven op uw zoekertje Teddy widders ter adoptie.

Het lukt nog niet u op de normale manier een mail terug te sturen ivm de teddy's.
Dit komt omdat u een Telenet account hebt en onbekenden kunnen u geen mails sturen.
Daarom reageer ik via hier nog eens.
Onze prijs is vast, ik snap dat u er ook kosten aan zult hebben gehad dat weet ik wel zeker. Maar wij dieren een
hemel voor ze, Een volledige tuin 10op9 meter voor hun overdag en 's nachts en bij slecht weer een luxe hok binnen
en vrije loop binnen ook.Wij zijn een tehuis voor verwaarloosde en mishandelde dieren. De dieren die bij ons komen
zitten goed, zitten waar ze horen te zitten en velen weten dit. Ik zag dat de teddy's uit verwaarlozing kwamen dus ik
dacht hier kunnen ze een fijn verder leven hebben. Wij hebben 1 regel wij betalen niet meer voor een dier dan €10.
Ik snap natuurlijk ook u punt dat u er kosten aan heeft gehad, dit hebben wij ook met onze dieren. Maar onze principes
veranderen niet. Ik hoop dat ze dus een goede thuis vinden waar ze de nodige zorgen krijgen en correcte voeding en
veel huppel en speelruimte want dat vergeten menen vaak als ze een konijn in huis halen dat ze echt wel ruimte vragen
en anders doodongelukkig worden. Succes met u opvang.
En even nog op u andere mail, wij hebben geen erkenningsnummer want wij plaatsen geen dieren uit, wij hebben nog
geen site maar daar wordt aan gewerkt. Mvg
Gegevens van [knip]:
E-mailadres: [knip]
Waardering: onbekend (actief sinds 1 april 2015)

Bewerkt door ginnie, 27 juni 2015 - 23:39.
Reden van bewerken: geen privegegevens op het forum plaatsen, zie forumregels

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.838 berichten
  • 4 katten

#120 Geplaatst 14 juni 2015 - 08:41

Wat ik niet begrijp.... als je een opvang hebt voor verwaarloosde dieren, waarop ga je op zoek naar dieren en koop je ze op?

Lijkt mij dat er genoeg verwaarloosde dieren je pad kruisen en dit al kostelijk genoeg is, zonder gezonde dieren op te kopen?