Spring naar inhoud

- - - - -

VZW oprichten in eigen belang

• Log in om te reageren
209 reacties op dit onderwerp
Murron
Murron
  • 4.654 berichten
  • 2 katten

#151 Geplaatst 17 juni 2015 - 15:12

Bekijk berichtJoske123, op 17 juni 2015 - 14:59, zei:

Man man, wat een gespeculeer alweer !

Akkoord, er zit deels gespeculeer bij. Maar ik denk dat je nog niet op het forum zat toen die persoon hier actief was en als je de topics nagaat die ze toen startte, begrijp je misschien wel meer van de controverse rond die persoon. Feit is dat ze aan praktijken doet die niet door de beugel kunnen.

Evyke81
Evyke81

Beste poes 2016
        Mooiste kortharige HTK 2016

• Admin
  • 8.680 berichten
  • 4 katten

#152 Geplaatst 17 juni 2015 - 15:47

Kathy, er is niets gespeculeerd bij.
Ik ben tot de laatste bevriend gebleven met haar, tot ze door had wat er gaande was.
Alles is waar.

Ze was op FB groepen iedereen aan 't bedreigen die niet-steriele kittens aanbood, maar heeft vorige week wel een open sphynxkater in huis genomen (gered zogezegd)
Ook heeft ze overlaatst een Chihuahua van 5 maand 'gered'.  Ze vroeg me 2 weken geleden na hoeveel tijd de hond rechtmatig van haar was.
Ik antwoordde: 45 dagen.

Daarna kwam puntje bij paaltje, ze krijgt de chip niet op hare naam.
Ze dacht dat ze na die 45 dagen dat effe zo kon regelen
Niet dus :p

Geplaatste afbeelding
www.kattenopvangwaasland.com

*bonnie*
*bonnie*
  • 4.118 berichten
  • 7 katten

#153 Geplaatst 17 juni 2015 - 17:07

Als je haar topics hier doorleest, de topics op andere forums en haar berichten op fb en in fb-groepen, daar valt je mond van open....

catherine
catherine
  • 40.158 berichten

#154 Geplaatst 17 juni 2015 - 19:28

Niks gespeculeer, we hebben harde bewijzen.
Die gaan we hier wel niet openbaar smijten.

catherine
catherine
  • 40.158 berichten

#155 Geplaatst 17 juni 2015 - 19:34

En wat is me dat voor zever, een hond die gechipt is kan ze met het eigendomsbewijs die bij het boekje van de hond zit direkt de chip laten overzetten op haar naam  en als de nieuwe stickers aankopen twee weekjes later is die hond van haar.
Ergens begrijp ik toch niet hoor waarom ze 45 dagen moet wachten.
Ze kan die niet overzetten op haar naam ook zo iets heel raars, heeft ze geen papieren kan ze toch gewoon naar de DA gaan en die registreerd die hond terug.
Precies of het een gepikte chi is.

catherine
catherine
  • 40.158 berichten

#156 Geplaatst 17 juni 2015 - 21:49

http://www.2dehands....-242093090.html

Nieuwe link want de vorige is eraf gehaald.
En heel gek ze is ineens over nacht verhuisd naar st amansberg.
:lachen:

*bonnie*
*bonnie*
  • 4.118 berichten
  • 7 katten

#157 Geplaatst 17 juni 2015 - 22:09

Ze heeft al zwangere zitten , maar er kunnen er nog wel bij !!!?????

catherine
catherine
  • 40.158 berichten

#158 Geplaatst 19 juni 2015 - 18:54

En de (dek) kater die ze nu in bezit heeft zogezegd een mishandelde kater is een gestolen kater.
Hij staat sinds maar als gestolen opgegeven.
Ze zijn er met de politie naar toe gegaan maar eigenaar kreeg hem niet mee nog thans had ze alle eigendomspapieren bij zich. Parket moet dit beslissen.
Dus wordt dit een rechtszaak.

En ondertss blijft madam op zoek naar katten nu savannah want ze wil sphynx mixen met savannah.
Fokker die in mijn groep zit stuurde me een bericht dat ze bij hem gemaild had voor gratis savannah kat.
Gelukkig had hij onze berichten gezien en me direkt verwittigd.

Hoe ver gaat dat mens nog gaan?

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.485 berichten
  • 3 katten

#159 Geplaatst 19 juni 2015 - 18:57

Alsof die fokker ook effe katten op overschot heeft om gratis uit te delen. :o
Geplaatste afbeelding

Teddij
Teddij
  • 150 berichten

#160 Geplaatst 19 juni 2015 - 22:14

Dat het parket dan maar beslist dat het dier weer naar de rechtmatige eigenaar moet.
Vind dit echt geen normaal mens.

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.838 berichten
  • 4 katten

#161 Geplaatst 20 juni 2015 - 07:12

Bekijk berichtTeddij, op 19 juni 2015 - 22:14, zei:

Dat het parket dan maar beslist dat het dier weer naar de rechtmatige eigenaar moet.
Vind dit echt geen normaal mens.

Lees het verhaal mee, maar ken er niets of te weinig van om te beslissen....
Maar een rechter kan een kat toch niet aan iemand geven die de kat heeft, maar waarbij de andere persoon kan bewijzen dat het haar kat is!
Man dat moet een nachtmerrie zijn!!! Jouw kat verdwenen, weten waar hij zit en hem niet mogen halen.
Ik heb een lieve man, maar vrees dat hij dan toch eventjes in de Hulk veranderd, mocht dat ons overkomen....

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.485 berichten
  • 3 katten

#162 Geplaatst 20 juni 2015 - 09:03

Bekijk berichtdolfjeweerwolfje, op 20 juni 2015 - 07:12, zei:

Lees het verhaal mee, maar ken er niets of te weinig van om te beslissen....
Maar een rechter kan een kat toch niet aan iemand geven die de kat heeft, maar waarbij de andere persoon kan bewijzen dat het haar kat is!
Man dat moet een nachtmerrie zijn!!! Jouw kat verdwenen, weten waar hij zit en hem niet mogen halen.
Ik heb een lieve man, maar vrees dat hij dan toch eventjes in de Hulk veranderd, mocht dat ons overkomen....

Zoiets doe je toch niet ook. We weten allemaal hoe graag we onze poezen zien en hoe pijnlijk als er eentje vermist of overleden is. Als je dan iemand zijn kat inderdaad vind en die persoon komt die dolgelukkig halen en je zegt 'nope van mij'. :gek: Moest het nu nog zijn dat die kat al jaren bij je is heb je er een band mee, dan is het vast wel moeilijk voor beiden.
Geplaatste afbeelding

DORIS
DORIS
  • 7.688 berichten
  • 4 katten

#163 Geplaatst 20 juni 2015 - 14:46

Ik zou niet vertrekken zonder mijn kat.Al moest ik ze terug stelen.Ik denk dat het huis te klein zou zijn.
  • Adopteer een kat! Je hebt een baasje nodig

HelpLuckyvinden
HelpLuckyvinden
  • 3.926 berichten
  • 3 katten

#164 Geplaatst 20 juni 2015 - 18:13

Ik ken iemand die haar hond niet terug kreeg van de mensen die er voor zorgden terwijl ze op vakantie was.
Die mensen vonden dat ze haar hond verwaarloosde, dus het verhaal erachter zit wat anders in mekaar. Maar -los daarvan- heeft het dus nog een hele tijd geduurd voordat zij effectief haar hond terug kreeg, of m.a.w. voordat dit voor het vredegerecht kwam en ze zonder problemen haar hond terug in huis kon nemen.

Dat snap ik dus helemaal niet : het zou moeten volstaan om er iemand van de politie bij te halen die het diertje zijn chip scant en onmiddellijk naar de eigenaar terug moeten gaan. Maar dat blijkt hier helemaal niet mogelijk :s
Denk dat ik mezelf moeilijk zou kunnen beheersen als iemand één van onze katten zou proberen voor zicht te houden :evil:

catherine
catherine
  • 40.158 berichten

#165 Geplaatst 20 juni 2015 - 19:35

Paar sterke mannen en ging die zelf terug halen.
De kat mocht niet mee terug omdat die één effe heeft zitten liegen aan de politie dat ze die betaald heeft, niet dus. Tja welles en nietes verhaal en de flikken lieten hem bij haar.
Wacht maar die gaat daar nog verdwijnen zogezegd ontsnapt tot alles bedaard is

Bewerkt door Cisca, 20 juni 2015 - 21:30.