Spring naar inhoud

- - - - -

VZW oprichten in eigen belang

• Log in om te reageren
209 reacties op dit onderwerp
*bonnie*
*bonnie*
  • 4.118 berichten
  • 7 katten

#196 Geplaatst 25 juni 2015 - 16:01

Heb ik nu gezegd dat dit over jou topic gaat?  Toch niet :)  Ik lees hier vanalles. Over buren, over collega's of vriendinnen, over familie, het was algemeen bedoeld :)

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#197 Geplaatst 25 juni 2015 - 16:09

Bekijk bericht*bonnie*, op 25 juni 2015 - 16:01, zei:

Heb ik nu gezegd dat dit over jou topic gaat?  Toch niet :)  Ik lees hier vanalles. Over buren, over collega's of vriendinnen, over familie, het was algemeen bedoeld :)
Nee maar het leek me wel heel duidelijk. Ik zie hier nergens tegelijk een onderwerp hier over. Hoe dan ook ik wou gewoon effe zeggen dat ik het vreemd vind om anderen hierbij te sleuren alsof ik iets fout doe. Voor de rest is dit toch off topic...

*bonnie*
*bonnie*
  • 4.118 berichten
  • 7 katten

#198 Geplaatst 25 juni 2015 - 16:14

Dan vergis je je toch, jammer dat je je aangesproken voelt.

Ik vind het alleen belachelijk om in 1 topic te klagen over de prive van een persoon terwijl hier aan de lopende band dingen over anderen worden geschreven en dat vormt dan geen probleem.

Bewerkt door *bonnie*, 25 juni 2015 - 16:14.

Mel's Bengels
Mel's Bengels
  • 210 berichten
  • 10 katten

#199 Geplaatst 25 juni 2015 - 16:14

Zoals ik al zei in aparte kamers gaan steken , ronselen op internet , dumpen als ze ze beu is ,.. daar ben ik ook NIET akkoord mee .
Maar ik vind wel dat sommige zaken die hier genoemd worden te ver gaan .
En catherine ik weet dat jij geen verzamelaar bent ;) (maar jij en ik weten allebei dat er wel duizenden mensen zijn die dat ook denken van jou en mij en iedereen die 4+ katten heeft )
Ook ik vind het niet kunnen bepaalde zaken , zoals die gestolen kat zou naar de eigenaars terug moeten .
Die cavia's dat moet echt door iemand bekeken worden en aan banden gelegd worden .
Maar de katten in aparte kamers kan je niets aan doen zijn veel mensen die dat doen , dus katten (andere dan de gestolen) gaan weghalen vind ik erover gaan . (weet er heel wat die veel slechter zitten hoor )
<p>Wel moet er
MelsBengals

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#200 Geplaatst 25 juni 2015 - 16:54

We hebben het er ook nooit over gehad dat ze ze de katten moeten weghalen behalve de gestolen kater.
Er is ook nooit gezegd geweest dat ze slecht behandeld zijn of ondervoed verre van.
Maar er zijn dingen die niet door de beugel kan.

Carowlina
Carowlina
  • 8.184 berichten
  • 3 katten

#201 Geplaatst 25 juni 2015 - 18:41

Bekijk berichtcatherine, op 25 juni 2015 - 15:18, zei:

Ga nog denken dat ze u aan paaien is.

Haha, je denkt toch niet dat ik als medewerkster en opvanggezin van een kattenopvang mij zou laten paaien door iemand die misbruik maakt van een zo gezegde VZW om haar eigen dieren te spekken?
Dat zou nu iedereen wel moeten weten hé.

Nogmaals: ik vind het allemaal niet door de beugel kunnen wat er daar allemaal gebeurd bij die persoon, maar dat geeft jullie toch niet het recht om dat allemaal zomaar uit de doeken te doen?
En ja, er worden ook dingen gezegd over collega's, vrienden,...
Maar daar weet niemand over wie het gaat, nu wel. En dat vind ik persoonlijk een groot verschil.

Daarmee heb ik het mijne gezegd ;)

*bonnie*
*bonnie*
  • 4.118 berichten
  • 7 katten

#202 Geplaatst 25 juni 2015 - 18:45

Belgie is een vrij land en zolang er openlijk geen namen genoemd worden geeft dat eenieder het recht om te zeggen wat die wil

Nee iedereen kan beter zn mond houden over zon mensen, struisvogelpolitiek das veel beter ja .......

En dan morgen komen janken omdat er een diertje van jou terecht is gekomen en dan klagen dat niemand er ooit iets over gezegd heeft, ja das veel beter dan.

:trance:

Bewerkt door *bonnie*, 25 juni 2015 - 18:46.

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#203 Geplaatst 25 juni 2015 - 18:50

Bekijk berichtCarowlina, op 25 juni 2015 - 18:41, zei:

Haha, je denkt toch niet dat ik als medewerkster en opvanggezin van een kattenopvang mij zou laten paaien door iemand die misbruik maakt van een zo gezegde VZW om haar eigen dieren te spekken?
Dat zou nu iedereen wel moeten weten hé.

Nogmaals: ik vind het allemaal niet door de beugel kunnen wat er daar allemaal gebeurd bij die persoon, maar dat geeft jullie toch niet het recht om dat allemaal zomaar uit de doeken te doen?
En ja, er worden ook dingen gezegd over collega's, vrienden,...
Maar daar weet niemand over wie het gaat, nu wel. En dat vind ik persoonlijk een groot verschil.

Daarmee heb ik het mijne gezegd ;)

Al wat tot nu toe hier gezegd is geweest door mij en nog paar andere is de naakte waarheid, heeft ze zelf open op fb gezet gehad, maar wij zijn slim genoeg om alles te kopieren.
Het krijgt een staartje vroeg of laat wees maar gerust.

Carowlina
Carowlina
  • 8.184 berichten
  • 3 katten

#204 Geplaatst 25 juni 2015 - 21:27

Dat het een staartje krijgt hoop ik ook, laat dat even heel duidelijk zijn.

Maar hier erover blijven zagen helpt niks.
ACTIE is het enige dat helpt in zo'n geval.

JessaRaquel
JessaRaquel
  • 16.996 berichten
  • 1 katten

#205 Geplaatst 25 juni 2015 - 22:22

Het enige wat ik hier over te zeggen heb .....Arme DIEREN als je daar terecht komt. :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

Ik hoop dat er vlug een oplossing gevonden wordt.

Geplaatste afbeelding
Als-ie spint is -ie blij ...als-ie gromt is-ie boos...als-ie slaapt is-ie lief :paw :cattailwag

hilleke
hilleke
  • 19.510 berichten

#206 Geplaatst 26 juni 2015 - 12:03

Graag ontopic blijven Dames!!
en het lijkt me wel netjes dat privézaken die jullie te weten gekomen zijn (persoonlijk, via telefoon of privéberichten) niet op een openbaar forum neergepend hoeven te worden.

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#207 Geplaatst 26 juni 2015 - 16:28

Weet je sluit dit heel topic of smijt het er gewoon af dan ks weer rustig inslapen.

Cisca
Cisca
  • 13.515 berichten

#208 Geplaatst 26 juni 2015 - 16:34

Dat hoeft niet Catherine, maar de privé zaken hoeven niet vermeld te worden.
Het gaat over het aanvragen van een vzw en daar mag zeker voor gewaarschuwd worden

JessaRaquel
JessaRaquel
  • 16.996 berichten
  • 1 katten

#209 Geplaatst 27 juni 2015 - 20:28

Sorry maar ik vindt ook dat je niemand zijn prive leven daar bij moet betrekken,  en ook haar vriend niet .

''Keer voor je eigen deur dan is het overal proper ''.

Hoeveel gevallen zijn er zo waar niemand weet van heeft en aan geld geraken op alle mogelijke manieren .

Bekijk berichtJessaRaquel, op 27 juni 2015 - 20:26, zei:

Sorry maar ik vindt ook dat je niemand zijn prive leven daar bij moet betrekken,  en ook haar vriend niet .

''Keer voor je eigen deur dan is het overal proper ''.

Hoeveel gevallen zijn er zo waar niemand weet van heeft en aan geld geraken op alle mogelijke manieren .

En nu moet je niet denken dat ik goed keur wat ze doet .....integendeel dat is echt niet goed te keuren.

Geplaatste afbeelding
Als-ie spint is -ie blij ...als-ie gromt is-ie boos...als-ie slaapt is-ie lief :paw :cattailwag

DORIS
DORIS
  • 7.963 berichten
  • 4 katten

#210 Geplaatst 28 juni 2015 - 06:33

Bekijk berichtcatherine, op 26 juni 2015 - 16:28, zei:

Weet je sluit dit heel topic of smijt het er gewoon af dan ks weer rustig inslapen.

Sorry,ik heb een punt gegeven en wou dat eigenlijk niet.Niet verkeerd begrijpen.Maar ik vind niet dat de kattensite gaat inslapen als je het privéleven van de mensen er niet op zet.

• Adopteer een kat! Je hebt een baasje nodig