Spring naar inhoud

- - - - -
Zwanger

cansia zwanger

• Log in om te reageren
20 reacties op dit onderwerp
nisha's wonderland
nisha's wonderland
  • 2.867 berichten

#16 Geplaatst 23 juli 2015 - 11:01

momenteel heeft canisia al wat slijm verloren maar ik maak me er geen zorgen in. ofwel begint het of nog even geduld. canisia heeft dit wel vaker dat ze eerst wat slijm verliest. ze eet nog dus niks aan de hand (tenzij uitbundig wassen)

nisha's wonderland
nisha's wonderland
  • 2.867 berichten

#17 Geplaatst 27 juli 2015 - 15:12

onze dierenarts is geweest en canisia is helaas schijnzwanger.... hij voelt absoluut niks.
aangezien ze vocht verloor, heeft ze een spuit oxitoxine gekregen en AB. dit om zeker te zijn dat alles eruit komt en ze geen BMO krijgt.
mocht er toch iets op zitten, dan komt het af door de oxitoxine maar dit is inmiddels 2uur geleden dus hoop ik er niet op

Cisca
Cisca
  • 13.507 berichten

#18 Geplaatst 27 juli 2015 - 15:23

Wat jammer zeg, hopelijk krijgt ze geen bmo

Zajin
Zajin
  • 2.012 berichten

#19 Geplaatst 27 juli 2015 - 19:12

Oh wat erg, gebeurt zoiets vaker ? Spijtig dat het zolang duurt eer je dat weet, hopelijk komt alles goed met haar. Heeft ze daar last van ? Sorry voor de vragen, als je dat niet wil, moet je niet antwoorden hoor, maar weet daar zo weinig over.

nisha's wonderland
nisha's wonderland
  • 2.867 berichten

#20 Geplaatst 27 juli 2015 - 19:45

Bekijk berichtZajin, op 27 juli 2015 - 19:12, zei:

Oh wat erg, gebeurt zoiets vaker ? Spijtig dat het zolang duurt eer je dat weet, hopelijk komt alles goed met haar. Heeft ze daar last van ? Sorry voor de vragen, als je dat niet wil, moet je niet antwoorden hoor, maar weet daar zo weinig over.

canisia heeft dit eerder gehad maar toen ging ze na 3weken terug krols lopen.
door oriana zwanger te zijn en die extra aandacht die ze beiden kregen, heeft het nu zo lang geduurd..
last heeft ze er nu pas van. sinds een klein uurtje beseft ze eindelijk dat ze niet zwanger is (door de oxitoxine) en nu wilt ze de kittens van oriana gaan pikken dus heb ik haar bij belicia gezet. sinds haar sterlisatie gaat die ook kittens pikken!
ze kunnen hierdoor een baarmoederontsteking krijgen dus vandaar dat antibiotica voor 4weken werkt dit

dit is een foto van haar deze week. tepels gezwollen en ga maar door

DSC_0850.JPG DSC_0841.JPG

Zajin
Zajin
  • 2.012 berichten

#21 Geplaatst 27 juli 2015 - 19:50

Oh das echt erg voor haar om dan de kittentjes van een ander nog te moeten zien, ocharme, leg ze maar eens extra in de watten nu, dat kan ze wel gebruiken :hug:
Ik duim dat alles in orde komt, zo lief dinkske  :love2: