Spring naar inhoud

- - - - -

Kat van de buren

• Log in om te reageren
32 reacties op dit onderwerp
lilymaya
lilymaya
  • 7.204 berichten

#16 Geplaatst 24 juni 2015 - 16:47

Wel goed gevonden met die kattenbak!
Hopelijk kan het beestje daar gebruik van maken.

Bekijk berichtEibhlin, op 23 juni 2015 - 17:57, zei:

Goh het is slechts een speculatie he. Maar die dochter studeert volgens hun dierengeneeskunde. Al zie ik die niet verder komen dan haar eerste jaar. En op de dierengeneeskunde moeten ze ook leren opereren he... Wie zegt dat ze die kat niet zo hebben laten opereren door studenten of als voorbeeld hoe het moet. Zo kost hun dat vast minder dan gewoon. Ik zeg het, het is een speculatie maar kan wel...

Nu het huisje is geïnstalleerd. Niet de ideale oplossing denk ik want echt echt waterdicht is het denk ik niet. Ik heb een plastiek zak gestoken waar de filter zat. Binnen ligt een oud tapijt die ik niet gebruik en opgerold heb en een klein potje met brokjes.
Vanaf de straatkant is het niet zichtbaar en je moet al echt langs mn raam lopen om het te zien.
Bijlage 20150623_174223.jpg
Bijlage 20150623_174249.jpg

In de zomer ligt die kat vaak onder die struik of er naast op mijn bodembedekker. Dus die plek kent hij wel.

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.231 berichten
  • 3 katten

#17 Geplaatst 24 juni 2015 - 16:49

Voorlopig heb ik ze er nog niet in gezien, het eten staat er nog. Maar ja, ze moet er natuurlijk eerst langs passeren. Meestal loopt ze op straat en rond de velden hier wat verder. Ik laat het nog wel effe staan. Ik zat al te denken, straks komen er nog egels in wonen ofzo :d
Geplaatste afbeelding

lilymaya
lilymaya
  • 7.204 berichten

#18 Geplaatst 24 juni 2015 - 16:51

Bekijk berichtEibhlin, op 24 juni 2015 - 16:49, zei:

Voorlopig heb ik ze er nog niet in gezien, het eten staat er nog. Maar ja, ze moet er natuurlijk eerst langs passeren. Meestal loopt ze op straat en rond de velden hier wat verder. Ik laat het nog wel effe staan. Ik zat al te denken, straks komen er nog egels in wonen ofzo :d
Ja, zou nog wel kunnen hoor.
Die eten ook graag kattenbrokjes he.

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.231 berichten
  • 3 katten

#19 Geplaatst 24 juni 2015 - 16:52

Bekijk berichtlilymaya, op 24 juni 2015 - 16:51, zei:

Ja, zou nog wel kunnen hoor.
Die eten ook graag kattenbrokjes he.

ja net daarom :d
Hopelijk vind hij het holletje. Sowieso wel handig als het stortregent.

Geplaatste afbeelding

Zajin
Zajin
  • 2.012 berichten

#20 Geplaatst 24 juni 2015 - 21:47

Je hebt iig voor een fijn plekje gezorgd, missch komt 't pootje wel in orde, 't is te hopen :cat

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.231 berichten
  • 3 katten

#21 Geplaatst 24 juni 2015 - 21:49

Bekijk berichtZajin, op 24 juni 2015 - 21:47, zei:

Je hebt iig voor een fijn plekje gezorgd, missch komt 't pootje wel in orde, 't is te hopen :cat
Hoop het ook. Ik durf niet kijken of ze er in zit of gezeten heeft. Stel dat ik ze afschrik. Momenteel zit ze zich te wassen hier naast mn struiken.
Geplaatste afbeelding

Zajin
Zajin
  • 2.012 berichten

#22 Geplaatst 24 juni 2015 - 21:53

Tja, met het luikje toe, moet je al redelijk kortbij komen om haar te zien, ze zit zeker graag in uw tuin,zich lekker wassen

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.231 berichten
  • 3 katten

#23 Geplaatst 24 juni 2015 - 22:15

Bekijk berichtZajin, op 24 juni 2015 - 21:53, zei:

Tja, met het luikje toe, moet je al redelijk kortbij komen om haar te zien, ze zit zeker graag in uw tuin,zich lekker wassen
Ja die ligt hier altijd als het goed weer is. Aan mn deur staat een struik die hij al helemaal plat geslapen heeft. Die vind blijkbaar dat dat een prima kussen is om te zonnen. Dan ligt die hier languit op die plant. :d Hij zit ook vaak op de vensterbank naast mijn poezen. Hij zit dan buiten en de mijne binnen gezellig naast elkaar.
Onlangs lag er zelfs een dode muis aan mn deur. Leek wel alsof een kat die daar gelegd had. Echt pal voor mn voordeur.

Geplaatste afbeelding

Zajin
Zajin
  • 2.012 berichten

#24 Geplaatst 24 juni 2015 - 22:20

Jaja, ik weet wel wat die wil :hoi: heeela, laat mij erbij :lachen:

Zal wel een leuk zicht zijn, de ene buiten en de anderen binnen

lilymaya
lilymaya
  • 7.204 berichten

#25 Geplaatst 24 juni 2015 - 22:23

Bekijk berichtEibhlin, op 24 juni 2015 - 22:15, zei:

Ja die ligt hier altijd als het goed weer is. Aan mn deur staat een struik die hij al helemaal plat geslapen heeft. Die vind blijkbaar dat dat een prima kussen is om te zonnen. Dan ligt die hier languit op die plant. :d Hij zit ook vaak op de vensterbank naast mijn poezen. Hij zit dan buiten en de mijne binnen gezellig naast elkaar.
Onlangs lag er zelfs een dode muis aan mn deur. Leek wel alsof een kat die daar gelegd had. Echt pal voor mn voordeur.

Dat was waarschijnlijk een cadeautje voor jou van hem.

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.231 berichten
  • 3 katten

#26 Geplaatst 24 juni 2015 - 22:24

Bekijk berichtZajin, op 24 juni 2015 - 22:20, zei:

Jaja, ik weet wel wat die wil :hoi: heeela, laat mij erbij :lachen:

Zal wel een leuk zicht zijn, de ene buiten en de anderen binnen

Ja best wel, ik heb er denk ik ergens wel een foto van op mn laptop. Maar het is een zwarte kat dus je ziet ze niet zo goed zitten. Meestal komt ze als het donker word.

Bekijk berichtlilymaya, op 24 juni 2015 - 22:23, zei:

Dat was waarschijnlijk een cadeautje voor jou van hem.
Stel je voor :)
Geplaatste afbeelding

lilymaya
lilymaya
  • 7.204 berichten

#27 Geplaatst 24 juni 2015 - 22:38

Bekijk berichtEibhlin, op 24 juni 2015 - 22:24, zei:

Ja best wel, ik heb er denk ik ergens wel een foto van op mn laptop. Maar het is een zwarte kat dus je ziet ze niet zo goed zitten. Meestal komt ze als het donker word.

Stel je voor :)
Straks heb je er ook 4 :cat

Zajin
Zajin
  • 2.012 berichten

#28 Geplaatst 24 juni 2015 - 22:52

Jaaaa, wat is nu eentje meer :engel:

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.231 berichten
  • 3 katten

#29 Geplaatst 24 juni 2015 - 22:55

Dat zullen ze graag horen hier naast haha. Maar qua gezondheid vertrouw ik de poezels in de buurt niet zo. Zeker aangezien die constant buiten loopt. Je kan die bijna beschouwen als straatkat. Mn da zei dat er rond deze omgeving vaak katten met kattenaids zijn.

Bewerkt door Eibhlin, 24 juni 2015 - 22:56.

Geplaatste afbeelding

Zajin
Zajin
  • 2.012 berichten

#30 Geplaatst 24 juni 2015 - 22:57

Ik snap 't wel , was maar een grapje hoor