Spring naar inhoud

- - - - -

Bedrog ten koste van welzijn kat!

• Log in om te reageren
123 reacties op dit onderwerp
hilleke
hilleke
  • 19.409 berichten

#46 Geplaatst 23 juni 2015 - 22:08

Wat een verhaal pff.
Maar wat de vraag over het kattenprofiel betreft, lijkt het me beter dat jij dit even aan haar vraagt, gezien de kat nu bij jou is en niet meer bij haar.
We kunnen onmogelijk alle kattenprofielen hier gaan controleren of die kat wel effectief bij hen woont. We vertrouwen erop dat leden hierin correct zijn, en zo niet, zegt dat meer over hen dan over ons lijkt me.

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#47 Geplaatst 23 juni 2015 - 22:14

Bekijk berichthilleke, op 23 juni 2015 - 22:08, zei:

Wat een verhaal pff.
Maar wat de vraag over het kattenprofiel betreft, lijkt het me beter dat jij dit even aan haar vraagt, gezien de kat nu bij jou is en niet meer bij haar.
We kunnen onmogelijk alle kattenprofielen hier gaan controleren of die kat wel effectief bij hen woont. We vertrouwen erop dat leden hierin correct zijn, en zo niet, zegt dat meer over hen dan over ons lijkt me.

Beste Hilleke,

Beetje belachelijk toch want ik kan het haar niet vragen hé. Ze zal het niet doen. In dit geval is het wel duidelijk lijkt me... Daar valt niets aan te controleren.

Doen jullie dit niet dan vind ik dat schending van mijn rechten want ze gebruikt mijn kat op haar profiel. Ze liegt over hem en dat kan hier ja? Is ks dan nog geen haar veranderd? Ik had gehoopt van wel. Dacht toch dat dierenwelzijn voor ging op dit soort flauwe kul waar men nu nog zulke mensen ergens gaat beschermen.

hilleke
hilleke
  • 19.409 berichten

#48 Geplaatst 23 juni 2015 - 22:14

En waarom kan je het niet vragen? De kat woont nu toch bij jou?

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#49 Geplaatst 23 juni 2015 - 22:15

Bekijk berichthilleke, op 23 juni 2015 - 22:14, zei:

Heb je dan niks gelezen? Denk je nu echt dat ze nog gaat reageren??

Thundernimf
Thundernimf
  • 3.722 berichten
  • 5 katten

#50 Geplaatst 23 juni 2015 - 22:17

Dit lijkt mij toch ook even een onnozele tussenstap. Waarom is het zo moeilijk om het profiel in kwestie te verwijderen?

Carowlina
Carowlina

Mooiste (half)langharige HTK/kruising 2016

• 8.178 berichten
  • 3 katten

#51 Geplaatst 23 juni 2015 - 22:18

Dit is een echt horror verhaal! Ik schrik hier echt van.
Ik snap ook helemaal niet dat je zomaar zo'n verhaal kan verzinnen.
En al zeker niet nadat jullie in het begin al een katje hadden moeten afgeven om die reden.
Dat mens heeft gewoon geen geweten!

Ik ben heel blij dat hij toch terug bij jullie terecht gekomen is!

catherine
catherine
  • 40.158 berichten

#52 Geplaatst 23 juni 2015 - 22:20

Bekijk berichthilleke, op 23 juni 2015 - 22:14, zei:

Omdat ze Eefje heeft geblokt op fb en mij ook mss eens bijlezen bovenaan het topic.
Zelfs op eefje en mijn mails reageert ze niet.

hilleke
hilleke
  • 19.409 berichten

#53 Geplaatst 23 juni 2015 - 22:23

We kunnen dit toch gewoon als volwassen mensen oplossen?
Vraag haar gewoon of ze het profiel op KS verwijderd.
Als je wil stuur ik haar er ook een pb over.
Maar ik hoop dat jullie begrijpen dat wanneer iemand de forumregels niet overtreed we niet zomaar profielen en kattenprofielen en foto's kunnen verwijderen.

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#54 Geplaatst 23 juni 2015 - 22:27

Bekijk berichthilleke, op 23 juni 2015 - 22:23, zei:

Maar ik hoop dat jullie begrijpen dat wanneer iemand de forumregels niet overtreed we niet zomaar profielen en kattenprofielen en foto's kunnen verwijderen.

Ja met zo iemand het als volwassenen oplossen. Hilleke ik ga het u toch zeggen wat ik denk. Jij bent nog geen haar veranderd en moet altijd wringen waar kan. De reden... I don't know maar wat kan jij moeilijk doen over onozele zaken zeg. Wat moet jij altijd je hand houden boven zulke mensen?! Ongelofelijk!

Mij niet gelaten hoor. Houden jullie dan maar valse profielen aan. Netjes dit forum.

Thundernimf
Thundernimf
  • 3.722 berichten
  • 5 katten

#55 Geplaatst 23 juni 2015 - 22:28

Serieus? Wel Fairness kan als rechtmatige eigenaar ook altijd officieel een verzoek aan de beheerder van de website sturen waarbij ze eist dat de foto van haar kat wordt verwijderd omdat zij geen toestemming heeft gegeven voor de verspreiding hiervan. Uiteraard ook een optie...

CVR
CVR
  • 572 berichten
  • 4 katten

#56 Geplaatst 23 juni 2015 - 22:28

pff wat een geboren leugenaarster is dat!! Ik ben juist gaan kijken naar de foto's van Pancakes  en ook zijn filmpjes bekeken hoe kan ze in godsnaam zo handelen met zo'n lief poesje dat je zogezegd "zo graag ziet"  Van een gespleten persoonlijkheid gesproken! :censored:  Ben super blij dat ze terug bij jou is ocharme die andere poezen dat ze nog heeft gaat ze die ook ooit weggooien??

catherine
catherine
  • 40.158 berichten

#57 Geplaatst 23 juni 2015 - 22:33

Bekijk berichtThundernimf, op 23 juni 2015 - 22:28, zei:

Serieus? Wel Fairness kan als rechtmatige eigenaar ook altijd officieel een verzoek aan de beheerder van de website sturen waarbij ze eist dat de foto van haar kat wordt verwijderd omdat zij geen toestemming heeft gegeven voor de verspreiding hiervan. Uiteraard ook een optie...

Tja hoofdbeheer moet overleggen met de moderators,  maar vind ook dat eindbeslissing blijft bij de eigenaar van ks.

Gewoon aan Brenda vragen jaja die gaat direkt antwoorden se met al haar grove leugens de hele tijd overal.
Dat mens is geen volwassen persoon in mijn ogen hoe kan je zo liegen dat moet je mij eens uitleggen

hilleke
hilleke
  • 19.409 berichten

#58 Geplaatst 23 juni 2015 - 22:35

Bekijk berichtFairness, op 23 juni 2015 - 22:27, zei:

Ja met zo iemand het als volwassenen oplossen. Hilleke ik ga het u toch zeggen wat ik denk. Jij bent nog geen haar veranderd en moet altijd wringen waar kan. De reden... I don't know maar wat kan jij moeilijk doen over onozele zaken zeg. Wat moet jij altijd je hand houden boven zulke mensen?! Ongelofelijk!

Mij niet gelaten hoor. Houden jullie dan maar valse profielen aan. Netjes dit forum.

Jij jou mening, maar wij kunnen niet zomaar beginnen profielen verwijderen zonder overleg met de persoon die het profiel heeft aangemaakt. Ik zal haar hier morgen een pb over sturen en dan zal het modjesteam het verder wel overleggen.

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#59 Geplaatst 23 juni 2015 - 22:39

Je doet maar Hilleke ;). Vraag maar heel beleefd naar haar toestemming... Klinkt me erg logish allemaal :gek:

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#60 Geplaatst 23 juni 2015 - 22:45

Voor mij is dat simpel wanneer het er morgen avond niet af is dan haal ik alles wat ik kan weghalen hier weg. Geen enkel probleem. Als zo een zaken hier door de beugel kunnen dan heb ik hier niets verloren. Als het kan dat andere profielen aanhouden van gedumte kittens van uit mijn nest en faken dat deze overleden zijn en dan dit profiel aanhouden. Ok dan hoeft dit niet hoor. Ik hoef dat niet aan te zien hoe dat zomaar kan.