Spring naar inhoud

* * - - - 1 stemmen

Hittegolf: hoe warm is het bij jou?

warm hittegolf 2015

• Log in om te reageren
238 reacties op dit onderwerp
juleken
juleken
  • 7.147 berichten

#181 Geplaatst 04 juli 2015 - 19:16

Bekijk berichtAilure, op 04 juli 2015 - 19:08, zei:

Idd een heel gemuggenzift. Als je al zo moet opletten met wat je schrijft kan je beter gewoon niks meer schrijven want echt alles kan uit context getrokken worden als je veel fantasie hebt. Ik zie Lilia nergens schrijven dat hij dat niet mag, gewoon dat het warm is en hij is 'op leeftijd'. Ik zie alleen bezorgdheid.

Voilà dat bedoel ik dus  :)

*bonnie*
*bonnie*
  • 4.118 berichten
  • 7 katten

#182 Geplaatst 04 juli 2015 - 19:25

Bekijk berichtAilure, op 04 juli 2015 - 19:08, zei:

Idd een heel gemuggenzift. Als je al zo moet opletten met wat je schrijft kan je beter gewoon niks meer schrijven want echt alles kan uit context getrokken worden als je veel fantasie hebt. Ik zie Lilia nergens schrijven dat hij dat niet mag, gewoon dat het warm is en hij is 'op leeftijd'. Ik zie alleen bezorgdheid.

De originele post ging niet over zijn gezondheid maar kwam over als , het is nu weekend, lekker genieten en dan gaat de buurman zijn gras afrijden die dan nog wel met pensioen is en het dus evengoed op een weekdag kan doen .... Veel fantasie had ik daar niet voor nodig.

Wat de intentie ook is, eigenlijk zijn het gewoon onze (of haar) zaken niet, of dat nu over zijn gezondheid ging of ni.

Bewerkt door *bonnie*, 04 juli 2015 - 19:27.

Ailure
Ailure
  • 5.266 berichten
  • 1 katten

#183 Geplaatst 04 juli 2015 - 19:26

Bekijk bericht*bonnie*, op 04 juli 2015 - 19:25, zei:

De originele post ging niet over zijn gezondheid maar kwam over als , het is nu weekrnd, lekker genieten en dan gaat de buurman zijn gras afrijden die dan nog wel met pensioen is en het dus evengoed op een weekdag kan doen .... Veel fantasie had ik daar niet voor nodig.
Goh, voor mij nochtans niet. Zo onverdraagzaam kwam ze echt niet over.

Armani
Armani
  • 14.247 berichten
  • 1 katten

#184 Geplaatst 04 juli 2015 - 19:35

Keep Calm and enjoy KS ;)

lilymaya
lilymaya
  • 7.208 berichten

#185 Geplaatst 04 juli 2015 - 19:37

Bekijk berichtAilure, op 04 juli 2015 - 19:26, zei:

Goh, voor mij nochtans niet. Zo onverdraagzaam kwam ze echt niet over.
zéker niet,  ik had ook gewoon begrepen dat ze bezorgd was :)

Bekijk berichtArmani, op 04 juli 2015 - 19:35, zei:

Keep Calm and enjoy KS ;)
+1

*bonnie*
*bonnie*
  • 4.118 berichten
  • 7 katten

#186 Geplaatst 04 juli 2015 - 19:38

Bekijk berichtLilia2055, op 04 juli 2015 - 18:59, zei:

Dank u.

aan de anderen: Ik zal nog eens inzitten met mijn buurman zijn gezondheid..

En voila, hier geeft ze zelf aan dat zijn gezondheid haar ni interesseert dat was het dan niet.  Ik lees toch ook maar wat er staat he

Sabine2
Sabine2
  • 8.303 berichten
  • 5 katten

#187 Geplaatst 04 juli 2015 - 19:38

Vandaag stond ik in de Tom & Co voor de actie eetkommen van het hart en bij momenten was het daar voor te stikken.
Deze morgen om 9:15 ben ik snel naar de Hubo geweest (ligt er vlak naast) om een snoeischaar en op die 20 meter voelde ik die hitte gelijk een deken op mij vallen.
Hier thuis is het lekker aangenaam, de rolluiken waren het grootste deel naar beneden en dat scheelt een pak. Maar 'k ga de afkoelingsdekens voor de katjes klaarmaken voor morgen.

En over morgen gesproken, we gaan trainen voor de Dodentocht, 50km en het zal nog altijd broeierig warm zijn (26° bij een tamelijk zware lichamelijke inspanning, ik hoop da'k op één dag vijf kilo kwijt zal zijn :lachen: )

Katjes zijn net als chocolaatjes, het is moeilijk om het bij ééntje te houden :paw
The devil has work for idle paws :x
www.kattenopvangwaasland.com

Lilia2055
Lilia2055
  • 4.555 berichten
  • 3 katten

#188 Geplaatst 04 juli 2015 - 19:45

Bekijk bericht*bonnie*, op 04 juli 2015 - 19:38, zei:

En voila, hier geeft ze zelf aan dat zijn gezondheid haar ni interesseert dat was het dan niet.  Ik lees toch ook maar wat er staat he

Hoe lees jij daar nu in dat ik niet inzit met zijn gezondheid als ik net benadruk met die zin dat ik er WEL mee inzit. Dat is toch het niet juist willen lezen?
Geplaatste afbeelding

Poeslap
Poeslap
  • 1.584 berichten
  • 2 katten

#189 Geplaatst 04 juli 2015 - 20:02

Bekijk berichtLilia2055, op 04 juli 2015 - 19:45, zei:

Hoe lees jij daar nu in dat ik niet inzit met zijn gezondheid als ik net benadruk met die zin dat ik er WEL mee inzit. Dat is toch het niet juist willen lezen?

Och, trek je het niet aan.

Het is duidelijk wat jij bedoelde met je post. Als zij het absoluut anders willen lezen...

Elma
Elma

Leukste opvangkatje 2016

• 3.321 berichten
  • 3 katten

#190 Geplaatst 04 juli 2015 - 20:02

Hier binnen gaat het nog met de airco de hele dag aan en regelmatig een ijskoude douche, maar boodschappen doen is momenteel moordend voor mij. Vandaag bij Hubo geweest en in de Carrefour, waar gisteren de stroom uitgevallen was en ze dus alle gekoelde Waren hebben moeten wegdoen. Griezelig zo'n lege winkel. Maar zonder airco beklemmend heet, in beide winkels.
Nu is het hier buiten nog 33°, dus ik blijft binnen.
Poes Misty had weer voor de zoveelste keer op het karpet in de hall geplast. Dus vannacht, toen het maar 25° was, heb ik dat karpet in bad gewassen. Pompaf was ik. Nu is mijn energie echt op. Ik heb zelfs niet de fut om met liefde eten te maken. Het wordt dus koude schotel met vanalles door elkaar geflanst. We hebben toch geen honger, dus haring, salade, macaroni koud en framboosjes om het fris te houden.

Groetjes van Elma
Mijn katjes: Lexy (ros) Sienna (wit -tricolore) Butler (zwart) = K3
en Flippy, de valkparkiet, die de baas is. Geplaatste afbeelding

juleken
juleken
  • 7.147 berichten

#191 Geplaatst 04 juli 2015 - 20:07

Bekijk berichtElma, op 04 juli 2015 - 20:02, zei:

Hier binnen gaat het nog met de airco de hele dag aan en regelmatig een ijskoude douche, maar boodschappen doen is momenteel moordend voor mij. Vandaag bij Hubo geweest en in de Carrefour, waar gisteren de stroom uitgevallen was en ze dus alle gekoelde Waren hebben moeten wegdoen. Griezelig zo'n lege winkel. Maar zonder airco beklemmend heet, in beide winkels.
Poes Misty had weer voor de zoveelste keer op het karpet in de hall geplast. Dus vannacht, toen het maar 25° was, heb ik dat karpet in bad gewassen. Pompaf was ik. Nu is mijn energie echt op. Ik heb zelfs niet de fut om met liefde eten te maken. Het wordt dus koude schotel met vanalles door elkaar geflanst. We hebben toch geen honger, dus haring, salade, macaroni koud en framboosjes om het fris te houden.

Rust maar goed uit  :)
En eten maken daar heb ik nu ook geen goesting voor hoor  :oops:

Féline
Féline
  • 1.333 berichten
  • 2 katten

#192 Geplaatst 04 juli 2015 - 20:21

Zeg dames, het is véél en véél te warm om je druk te maken over een buurman die zijn gras maait in deze temperatuur. Hij doet maar en moést hij erbij neervallen dan kunnen zijn vrouw of zijn buren een ambu bellen en inmiddels zelf starten met hartmassage.

Poeslap
Poeslap
  • 1.584 berichten
  • 2 katten

#193 Geplaatst 04 juli 2015 - 20:21

Bekijk berichtElma, op 04 juli 2015 - 20:02, zei:

Lijkt me inderdaad echt niet fijn. Zoals juleken zegt, rust maar eens goed uit.

Ik ben daarnet in de douche gekropen. Ik plakte echt overal van het zweet. Dat heeft echt wel deugd gedaan.

BlackScorpion
BlackScorpion
  • 8.899 berichten
  • 1 katten

#194 Geplaatst 04 juli 2015 - 20:21

Hier aan zee is het super, daarnet buiten bbq gedaan en ik vond het frisjes!
Geplaatste afbeelding

juleken
juleken
  • 7.147 berichten

#195 Geplaatst 04 juli 2015 - 20:25

Bekijk berichtPoeslap, op 04 juli 2015 - 20:21, zei:

Lijkt me inderdaad echt niet fijn. Zoals juleken zegt, rust maar eens goed uit.

Ik ben daarnet in de douche gekropen. Ik plakte echt overal van het zweet. Dat heeft echt wel deugd gedaan.

Een lauw bad genomen en afgespoeld met fris water, deed deugd maar zit hier weer in mijn zweet  :p