Spring naar inhoud

* * - - - 1 stemmen

Hittegolf: hoe warm is het bij jou?

warm hittegolf 2015

• Log in om te reageren
238 reacties op dit onderwerp
JessaRaquel
JessaRaquel
  • 16.988 berichten
  • 1 katten

#196 Geplaatst 04 juli 2015 - 20:42

Bekijk berichtArmani, op 04 juli 2015 - 19:35, zei:

Keep Calm and enjoy KS ;)

Groot gelijk geen weer om te zagen over van alles en nog wat :p :d

Geplaatste afbeelding
Als-ie spint is -ie blij ...als-ie gromt is-ie boos...als-ie slaapt is-ie lief :paw :cattailwag

Poeslap
Poeslap
  • 1.583 berichten
  • 2 katten

#197 Geplaatst 04 juli 2015 - 20:43

Bekijk berichtjuleken, op 04 juli 2015 - 20:25, zei:

Een lauw bad genomen en afgespoeld met fris water, deed deugd maar zit hier weer in mijn zweet  :p

Ik voorlopig niet. Maar ik heb nu ook de ventilator net voor de zetel waar ik zit neergezet en dat helpt wel.

JessaRaquel
JessaRaquel
  • 16.988 berichten
  • 1 katten

#198 Geplaatst 04 juli 2015 - 20:45

Weet je wat ik wil  .......REGEN.......

Mischien moeten wij doen zoals de ....Indianen.......een REGENDANS. :slach: :slach: :slach: :slach: :slach:

Geplaatste afbeelding
Als-ie spint is -ie blij ...als-ie gromt is-ie boos...als-ie slaapt is-ie lief :paw :cattailwag

Poeslap
Poeslap
  • 1.583 berichten
  • 2 katten

#199 Geplaatst 04 juli 2015 - 20:49

Bekijk berichtJessaRaquel, op 04 juli 2015 - 20:45, zei:

Mischien moeten wij doen zoals de ....Indianen.......een REGENDANS. :slach: :slach: :slach: :slach: :slach:

Ik zou zeggen... ik doe mee. Maar dan sta ik hier weer in het zweet, dus dat ga ik maar even laten. :goofy:

JessaRaquel
JessaRaquel
  • 16.988 berichten
  • 1 katten

#200 Geplaatst 04 juli 2015 - 20:51

Bekijk berichtPoeslap, op 04 juli 2015 - 20:49, zei:

Ik zou zeggen... ik doe mee. Maar dan sta ik hier weer in het zweet, dus dat ga ik maar even laten. :goofy:

:lol: :lol: :ha :ha :ha :ha :ha

Geplaatste afbeelding

Armani
Armani
  • 14.240 berichten
  • 1 katten

#201 Geplaatst 04 juli 2015 - 20:53

Bekijk berichtJessaRaquel, op 04 juli 2015 - 20:45, zei:

ja...
en als het dan gelukt is...
met z'n allen naar het klaagtopic dat het aan het regenen is in België :slach:

Nashota
Nashota
  • 17.908 berichten
  • 4 katten

#202 Geplaatst 04 juli 2015 - 21:04

Bekijk berichtBlackScorpion, op 04 juli 2015 - 20:21, zei:

Hier aan zee is het super, daarnet buiten bbq gedaan en ik vond het frisjes!

Kun je niet eens wat van die heerlijke koelte hierheen blazen? wel hard blazen hoor want ik woon in noord Nederland :lachen:

Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Groetjes. Ina :hoi:

Ephiny
Ephiny
  • 3.872 berichten
  • 4 katten

#203 Geplaatst 04 juli 2015 - 21:13

Bekijk berichtjuleken, op 04 juli 2015 - 18:28, zei:

Hoe zit het op festivark ondertussen? Zal daar zeker ook bakken en braden zijn?

Awel ja, nogal :d. Ze hadden in de zaal wel zo'n mega ventilator gezet, en zolang er niet teveel volk is, helpt dat wel. Maar ik zat aan de kassa's in de gang, en daar was niks verkoeling. Glibberen over de stoelen, heerlijk :p.

Bekijk berichtcatherine, op 04 juli 2015 - 18:28, zei:

Namiddag mini bui gehad hier, stoom kwam uit de grond en droogde gelijk weer op. Het heeft noppes afgekoeld.

Als dat dezelfde bui is die wij gehad hebben, drie druppels op vijf minuten bij wijze van spreken... Ik had gehoopt op iets grondigers. :d. Maar de kans op onweer stijgt volgens het kmi, dus ik blijf hopen.

Bekijk berichtPoeslap, op 04 juli 2015 - 20:21, zei:

Lijkt me inderdaad echt niet fijn. Zoals juleken zegt, rust maar eens goed uit.

Ik ben daarnet in de douche gekropen. Ik plakte echt overal van het zweet. Dat heeft echt wel deugd gedaan.

Dat doe ik dus ook drie keer per dag, maar een kwartier later en je plakt al weer he.
T moment zelf is natuurlijk wel heerlijk.
Eigenlijk zou ik een zwembadje (zo'n schelp ofzo) in mijn slaapkamer moeten zetten en daar een paar uur gaan inzitten. :d

Ik doe mee met de regendans! Ja, dan zweten we weer, maar dat doen we toch wel. En stel dat het werkt, dan kunnen we ineens afspoelen :)
Those who don't believe in magic, will never find it

MayaBlue
MayaBlue
  • 2.495 berichten
  • 5 katten

#204 Geplaatst 04 juli 2015 - 21:16

Waar blijft die regen :( , ik zou echt nog een regendans gaan doen... Of het iets uithaalt dat is iets anders... Vandaag veel boodschappen moeten gaan doen + gaan kijken voor nieuwe schoenen natuurlijk pas terug van de boodschappen tegen 12:00 dus dik tegen mijn zin gaan rond kijken voor nieuwe schoenen.

juleken
juleken
  • 7.132 berichten

#205 Geplaatst 04 juli 2015 - 21:24

Bekijk berichtArmani, op 04 juli 2015 - 20:53, zei:

ja...

:lachen:  :lachen:

Bekijk berichtPoeslap, op 04 juli 2015 - 20:43, zei:

Ik voorlopig niet. Maar ik heb nu ook de ventilator net voor de zetel waar ik zit neergezet en dat helpt wel.

Sta hier op mini open lucht festivalleke waar mijn man moet optreden en is hier waaaaarm!

Bekijk berichtEphiny, op 04 juli 2015 - 21:13, zei:

Awel ja, nogal :d. Ze hadden in de zaal wel zo'n mega ventilator gezet, en zolang er niet teveel volk is, helpt dat wel. Maar ik zat aan de kassa's in de gang, en daar was niks verkoeling. Glibberen over de stoelen, heerlijk :p.

Als dat dezelfde bui is die wij gehad hebben, drie druppels op vijf minuten bij wijze van spreken... Ik had gehoopt op iets grondigers. :d. Maar de kans op onweer stijgt volgens het kmi, dus ik blijf hopen.

Dat doe ik dus ook drie keer per dag, maar een kwartier later en je plakt al weer he.
T moment zelf is natuurlijk wel heerlijk.
Eigenlijk zou ik een zwembadje (zo'n schelp ofzo) in mijn slaapkamer moeten zetten en daar een paar uur gaan inzitten. :d

Ik doe mee met de regendans! Ja, dan zweten we weer, maar dat doen we toch wel. En stel dat het werkt, dan kunnen we ineens afspoelen :)

Efkes wachten daarmee tot mijne vent zijn optreden gedaan is  :p  ;)

Cisca
Cisca
  • 13.507 berichten

#206 Geplaatst 04 juli 2015 - 21:58

Heerlijk buiten gezeten, lekker fris windje, nu binnen nog verder afkoelen, boven met de ramen tegen elkaar open is het heerlijk, beneden kan ik enkel maar kleine kiertjes zetten, burmezen zijn slimme katten en vinden wel iets om open te breken.... dus dat duurt wat langer helaas

JessaRaquel
JessaRaquel
  • 16.988 berichten
  • 1 katten

#207 Geplaatst 04 juli 2015 - 22:05

Bekijk berichtArmani, op 04 juli 2015 - 20:53, zei:

ja...

Ik ga zeker niet klagen na deze hitte dagen ,afkoeling is zeer welkom nu voor mij en ook voor mijn poezels .Ik heb daarjuist zalig een hele tijd op het terras gezeten met Jessa en Raquel en ze hebben er van genoten van het windje dat er was. :) ;)

Geplaatste afbeelding

Carowlina
Carowlina

Mooiste (half)langharige HTK/kruising 2016

• 8.176 berichten
  • 3 katten

#208 Geplaatst 04 juli 2015 - 23:10

Het begint hier nu ook wat af te koelen.
Zowel buiten als in huis.
Alles open en luchten maar! :d

hilleke
hilleke
  • 19.366 berichten

#209 Geplaatst 05 juli 2015 - 07:49

Hier was het binnen gisteren overdag nog steeds 25 graden dus al bij al denk ik dat we niet mochten klagen. Gisterenavond voor t slapengaan alle ramen en deuren opengezet, tot plots we een indringer hadden....
Een klein fladderend beestje met grote vleugels kwam de keuken binnengevlogen en wou maar niet terug naar buiten.
Na een kwartier rondfladderen is het ons toch gelukt om het vleermuisje buiten te krijgen. Gelukkig zaten de katjes even apart want ik denk dat ze dat wel een heel leuk speeltje hadden gevonden :d

Cisca
Cisca
  • 13.507 berichten

#210 Geplaatst 05 juli 2015 - 08:24

Hier heerlijk in de living, tis fris buiten dus alles op een kier en lekker doortochten nu.
Hopelijk dat het zo blijft vandaag :)

Gisteren moeten strijken in deze temperaturen, wil alles aan kant hebben voor ik do het ZH in ga, dus alle dagen nog veel werk pffff