Spring naar inhoud

- - - - -

Geneesmiddelen met bestanddelen van cannabis

• Log in om te reageren
85 reacties op dit onderwerp
Ailure
Ailure
  • 5.266 berichten
  • 1 katten

#76 Geplaatst 18 juli 2015 - 00:13

Dit lijkt mij gewoon vuurtje stoken dat er hier gebeurt en niks meer.
Dus ik zou het gewoon proberen te negeren en het laten voor wat het is.
Heeft zoals gezegd toch geen zin, die visie zal niet veranderen.

Ik heb geen ervaring over dit soort dingen.
Maar voor de mensen die er echt zo onder lijden en als ze hiermee geholpen zijn, dan hoop ik alleen maar dat het idd komt.

ARIZONA
ARIZONA
  • 3.134 berichten
  • 2 katten

#77 Geplaatst 24 augustus 2015 - 17:02

Ik heb eindelijk antwoord gehad op mijn mail aan minister De Block:

Uw vraag aan onze Minister werd me door haar beleidscel overgemaakt. Ik heb uw mail aandachtig gelezen en begrijp uw wens voor veilige medicijnen met weinig bijwerkingen maar al te goed, het is immers één van de belangrijkste missies van het Federaal Agentschap voor Geneesmiddelen en Gezondheidsproducten. Alle studies met betrekking tot de werkzaamheid en veiligheid van Sativex hebben me toegelaten om een vergunning voor het in de handel brengen af te leveren voor dit geneesmiddel. Er blijkt immers uit dat onder de in de bijsluiter beschreven gebruiksomstandigheden en in de voorgestelde posologie, doelgroep en indicatie de baten-risico verhouding zeer duidelijk positief is.