Spring naar inhoud

- - - - -
Vermist

Brit korthaar tabby kater

• Dit onderwerp is gesloten Dit onderwerp is gesloten
30 reacties op dit onderwerp
citroengeel
citroengeel
  • 440 berichten
  • 4 katten

#1 Geplaatst 05 juli 2015 - 11:30

Hij is laatst gezien in huis zelf rond 23u lag hij bij mij op de zetel.
Hoe hij buiten gekomen is is een raadsel,onze tuin is afgesloten.

Het gaat om een brit korhaar tabby genaamd Gitan.
Is bijna 4 jaar oud.
Is sociaal,lief. Gecastreeds gechip.
Hij word erg gemist zowel door ons als door zijn broer.
Al me buren zijn al op de hoogte gebracht en die kijken mee uit.
Hoop zo erg dat hij vlug terug is.

Bijgevoegde thumbnails

• gitan2.jpg
  • gitan.jpg
  • gitan1.jpg

Cisca
Cisca
  • 13.507 berichten

#2 Geplaatst 05 juli 2015 - 12:08

Hoop dat Gitan snel weer thuis is

Seabert
Seabert
  • 4.653 berichten

#3 Geplaatst 05 juli 2015 - 12:52

Ik duim mee voor een snelle thuiskomst van Gitan.

Ik zie dat je van Deerlijk bent? Mijn oma woont daar en mijn ouders + tante en nonkel gaan er meerdere malen per dag langs. Ik zal vragen aan hen of ze extra uitkijken.
Is het dicht bij het centrum dat hij vermist is geraakt?

Blijf jezelf.... er zijn al anderen genoeg  Geplaatste afbeeldingGeplaatste afbeelding

citroengeel
citroengeel
  • 440 berichten
  • 4 katten

#4 Geplaatst 05 juli 2015 - 15:54

Ik woon op sint lodewijk een deelgemeente,eindelijk in de Kerkstraat niet zo ver van kerkhof.
Ik heb nu al gans de buurt al tot drie maal toe uitgekamd maar geen spoor van hem,ik hoop dat niemand hem heeft
mee genomen want hij is erg sociaal.
Intussen weten we hoe hij is buiten geraakt.Me man had de venster in onze voordeur even opengezet door die warmte,
met de bedoeling hij kan er niet aan en er niet door.
Al had ik al duizenden keren gezegd goed opletten wat ze zijn slim en snel.
Nu morgen zal ik alvast me dierenarts en asielen in de beurt raadplegen en zijn chipnummer door geven als hij binnen komt dat
ze onmiddellijk weten dat hij een thuis heeft.De chip is gelukkig geregistreerd ik hoop zo hard dat hij snel terug is.

miranda
miranda
  • 7.823 berichten
  • 2 katten

#5 Geplaatst 05 juli 2015 - 16:52

Heb je binnen wel alles afgezocht ??? want onze kater lag te slapen buiten en mijn man moest wat toezicht op hem houden... ik keek op en zag dat de kater ineens weg was.. zijn we beiden gaan zoeken bij de buren ed.... maar onze meneer kwam ineens gewoon uit de garage gewandeld (ondanks dat mijn man in de garage heeft gekeken).. dus was niet eens uit de tuin gelopen... onze brit heeft zich ooit zo eens 2u weggestoken in een verloren hoek achter de keukenkasten.. zoek dus ook even in alle mogelijke hoekjes waar je anders niet zou aan denken... ons indy was ik ook zo es kwijt maar die was dan ook in de tv kast gekropen en lag daar te slapen... tis maar enkele tips ...

Bewerkt door miranda, 05 juli 2015 - 16:53.

DORIS
DORIS
  • 7.655 berichten
  • 4 katten

#6 Geplaatst 05 juli 2015 - 17:14

Als er buren op vakantie vertrokken zijn mss eens gaan roepen aan de garagedeur of opberghok.Hij kan ergens opgesloten zijn.
  • Adopteer een kat! Je hebt een baasje nodig

JessaRaquel
JessaRaquel
  • 16.990 berichten
  • 1 katten

#7 Geplaatst 05 juli 2015 - 19:43

Ik hoop dat Gitan snel weer thuis komt.

En zoals Miranda zegt zegt thuis alles afzoeken Ons przen meisje Babet was ook niet te vinden op een keer toen wij thuis kwamen .Overal gekeken en geroepen en dan kunnen ze uiterst stil zijn ze lag in mijn bed onder de sprei tussen de twee hoofdkussens.

Bekijk berichtJessaRaquel, op 05 juli 2015 - 19:43, zei:

Ik hoop dat Gitan snel weer thuis komt.

En zoals Miranda zegt   thuis alles afzoeken Ons przen meisje Babet was ook niet te vinden op een keer toen wij thuis kwamen .Overal gekeken en geroepen en dan kunnen ze uiterst stil zijn ze lag in mijn bed onder de sprei tussen de twee hoofdkussens.

Geplaatste afbeelding
Als-ie spint is -ie blij ...als-ie gromt is-ie boos...als-ie slaapt is-ie lief :paw :cattailwag

Seabert
Seabert
  • 4.653 berichten

#8 Geplaatst 05 juli 2015 - 19:46

Bekijk berichtcitroengeel, op 05 juli 2015 - 15:54, zei:

Ik woon op sint lodewijk een deelgemeente,eindelijk in de Kerkstraat niet zo ver van kerkhof.

Mijn ouders moeten langsdaar om bij mijn oma te komen.
Ik zal het hun laten weten, want ze gaan vaak met de fiets.

Blijf jezelf.... er zijn al anderen genoeg  Geplaatste afbeeldingGeplaatste afbeelding

citroengeel
citroengeel
  • 440 berichten
  • 4 katten

#9 Geplaatst 05 juli 2015 - 19:50

Het huis is reeds al meerdere keren nagekeken.Mij euro moest gevallen hebben toen ik naar bed ging wat hij gaat altijd mee slapen,en nu kwam hij niet.
Dacht nog het is door de warmte.Maar meneer was dan al buiten huis.
Ik ga straks nog eens me toer doen als het wat kalmer en donker is en hopen dat ik hem vind.
Indien niet laat ik de poort en een venster open zodat hij binnen kan.
Ik geef de hoop nog niet op een van me andere was ooit zes dagen weg.

citroengeel
citroengeel
  • 440 berichten
  • 4 katten

#10 Geplaatst 06 juli 2015 - 13:49

Nog steeds niet terug.

Cisca
Cisca
  • 13.507 berichten

#11 Geplaatst 06 juli 2015 - 15:05

Pfff wat moeilijk zeg, hoop dat je hem snel mag vinden

citroengeel
citroengeel
  • 440 berichten
  • 4 katten

#12 Geplaatst 06 juli 2015 - 22:21

hoop het ook samen met me buurrouw hebben we zo een 80 flyers uitgedeeld en hopen op een goede afloop.

Zajin
Zajin
  • 2.012 berichten

#13 Geplaatst 06 juli 2015 - 22:36

Ongelooflijk hoe snel ze soms kunnen verdwijnen, en ze beseffen spijtig genoeg niet wat ze er mee aanvangen, ik hoop dat ze toch snel de weg naar uw huisje terug vind

citroengeel
citroengeel
  • 440 berichten
  • 4 katten

#14 Geplaatst 07 juli 2015 - 11:10

Moedeloos word je er van,deze nacht nog maar eens gaan zoeken  spijtig genoeg niets.Heb hier zo een raar gevoel bij.Steeds hoop ik hij staat aan de deur bij het minste lawaai dat buiten hoor denk ik ja daar is hij.Maar steeds terleur gesteld en niets te zien.Mijn man is natuurlijk kwaad op ze zelf dat hij dat raam open gezet heeft.Hij beseft genoeg dat daar kapot van ben.Aub Gitan kom naar huis of degene die u opgepakt heeft wees eerlijk breng hem naar de dierenarts zodat ze mij kunnen opbellen en ik hem terug inme armen kan sluiten.Wat mis ik dat beestje.

Seabert
Seabert
  • 4.653 berichten

#15 Geplaatst 07 juli 2015 - 11:38

Ik hoop en duim zo erg dat hij snel terecht is.
Laat maar weten als ik iets kan doen....

Ook gelabeld met één of meerdere van deze sleutelwoorden: Vermist