Spring naar inhoud

- - - - -

speelmat is goedgekeurd

• Log in om te reageren
7 reacties op dit onderwerp
juleken
juleken
  • 7.145 berichten

#1 Geplaatst 06 juli 2015 - 20:11

In action een speelmatje gekocht en ze werd meteen aan een grondige inspectie onderworpen

WP_20150706_14_43_28_Pro.jpg

WP_20150706_14_43_30_Pro.jpg

WP_20150706_14_43_38_Pro.jpg

WP_20150706_14_43_40_Pro.jpg

HelpLuckyvinden
HelpLuckyvinden
  • 3.864 berichten
  • 3 katten

#2 Geplaatst 06 juli 2015 - 21:05

Ziet er leuk uit :jump:

Jefke_Lientje
Jefke_Lientje

Mooiste kortharige raskat 2016

• 1.048 berichten
  • 17 katten

#3 Geplaatst 06 juli 2015 - 21:48

Haha :) De drie kleine kindjes :d

ARIZONA
ARIZONA
  • 3.134 berichten
  • 2 katten

#4 Geplaatst 06 juli 2015 - 21:56

Ze zijn er duidelijk blij mee. Mooi om ze zo samen te zien genieten :)

Ailure
Ailure
  • 5.266 berichten
  • 1 katten

#5 Geplaatst 06 juli 2015 - 22:00

Die mat is fijn he? Sienna heeft hem nu al een jaar en ze vindt het nog steeds fijn, alleen is het een andere manier van spelen want hij moet op zijn kant staan en dan duikt ze in die doek die rechtop staat en glijdt zo de gang door :d En ze gebruikt het als fort om Nielson ongezien aan te vallen :lachen:

Hoop dat jouw dames er ook zo fijn mee gaan spelen :love:

juleken
juleken
  • 7.145 berichten

#6 Geplaatst 06 juli 2015 - 23:19

Bekijk berichtAilure, op 06 juli 2015 - 22:00, zei:

Die mat is fijn he? Sienna heeft hem nu al een jaar en ze vindt het nog steeds fijn, alleen is het een andere manier van spelen want hij moet op zijn kant staan en dan duikt ze in die doek die rechtop staat en glijdt zo de gang door :d En ze gebruikt het als fort om Nielson ongezien aan te vallen :lachen:

Hoop dat jouw dames er ook zo fijn mee gaan spelen :love:

Moet een grappig zicht zijn  :)

Ik heb die mat eigenlijk gekocht als afleiding voor als we op reis zijn, maar begin nu te twijfelen of het wel veilig is om die te laten staan als we hier niet zijn...
Wat denk jij? Fuck he, we vertrekken eind deze week en ik ben hier echt aan het flippen. Kijk er enorm naar uit om eindelijk eens weg te zijn en niks te moeten doen, maar zie er zooooo tegenop om hen achter te laten  :(
Plus, ben serieus aan het panikeren over alles wat hier zou kunnen mislopen  :oops:

Ailure
Ailure
  • 5.266 berichten
  • 1 katten

#7 Geplaatst 06 juli 2015 - 23:27

Bekijk berichtjuleken, op 06 juli 2015 - 23:19, zei:

Moet een grappig zicht zijn  :)

Ik heb die mat eigenlijk gekocht als afleiding voor als we op reis zijn, maar begin nu te twijfelen of het wel veilig is om die te laten staan als we hier niet zijn...
Wat denk jij? Fuck he, we vertrekken eind deze week en ik ben hier echt aan het flippen. Kijk er enorm naar uit om eindelijk eens weg te zijn en niks te moeten doen, maar zie er zooooo tegenop om hen achter te laten  :(
Plus, ben serieus aan het panikeren over alles wat hier zou kunnen mislopen  :oops:

Denk het eigenlijk niet hoor. Dat is wel veilig. Sienna gaat ook vaak onder die mat liggen, ze ligt graag onder dekentjes en dat lijkt er wat op he :d
Ze kunnen er niet in verstrengeld raken zo ver ik gezien heb. Soms als Sienna er onder door loopt met haar staart omhoog dan trekt ze dat matje wel een eindje mee omdat dat tegen die boog komt :lachen:

Begrijp je bezorgdheid echt wel. Zelfs als ik nog maar een middagje wegga en ik weet dat er niemand anders thuis is ben ik nog bezorgd. Maar ik moet wel zeggen: sinds ik dat weekend ben weggegaan is het geminderd.

Ook nog veel plezier voor jullie reis gewenst!

juleken
juleken
  • 7.145 berichten

#8 Geplaatst 07 juli 2015 - 01:04

Bekijk berichtAilure, op 06 juli 2015 - 23:27, zei:

Denk het eigenlijk niet hoor. Dat is wel veilig. Sienna gaat ook vaak onder die mat liggen, ze ligt graag onder dekentjes en dat lijkt er wat op he :d
Ze kunnen er niet in verstrengeld raken zo ver ik gezien heb. Soms als Sienna er onder door loopt met haar staart omhoog dan trekt ze dat matje wel een eindje mee omdat dat tegen die boog komt :lachen:

Begrijp je bezorgdheid echt wel. Zelfs als ik nog maar een middagje wegga en ik weet dat er niemand anders thuis is ben ik nog bezorgd. Maar ik moet wel zeggen: sinds ik dat weekend ben weggegaan is het geminderd.

Ook nog veel plezier voor jullie reis gewenst!

Haha, dat deed Bo vandaag ook, eronderdoor lopen met staartje in de lucht zodanig dat ze het mee verder trok  :)
Ik denk dat ik het matje ga laten liggen. Uiteindelijk komt er twee maal per dag iemand om eten te geven dus het is nu ook niet dat ze hier ik weet niet hoe lang alleen gaan zitten.

We zijn beiden bezorgde poezenmama's he  :oops: