Spring naar inhoud

- - - - -

Amputatie voorpoot kitten

• Log in om te reageren
62 reacties op dit onderwerp
wendyv123
wendyv123
  • 4.368 berichten
  • 3 katten

#61 Geplaatst 10 juli 2015 - 19:26

amaai wat een mooi verhaal, dat gaat een pateeke worden :) :) :)

juleken
juleken
  • 7.145 berichten

#62 Geplaatst 12 juli 2015 - 06:06

Echt een prachtig katje  :loveshower:
Tof ook dat ze dikke vriendjes is met Marlee.
Die foto met haar buikje bloot  :heart: Je ziĆ©t gewoon dat het een fijn een lief beestje is  :love4:

Ephiny
Ephiny
  • 3.874 berichten
  • 4 katten

#63 Geplaatst 12 juli 2015 - 08:33

Ja, ze is echt geweldig lief. T zal wel een grotere deugniet worden dan Marlee, dat zie je nu al. Marlee is eigenlijk een heel 'braaf' kitten. Gooit niks omver, krabt nergens aan waar hij niet aan mag krabben. Niet dat dat nog veel uitmaakt, want de andere twee katten hebben de stoelen enzo al compleet om zeep geholpen. :)
Annabelle heeft daarentegen al het nodige omver gegooid :d.

Zij en Marlee hebben gisteren wat gespeeld samen. Ze schrikt nog wel als hij te hevig is, maar hij is dan ook behoorlijk groot. :)
Nog geen foto's, maar dat komt wel.

Jammer genoeg is Luna in volle sproei-modus gegaan. Tegen mijn kleerkast, tegen een deur, tegen de muur... Vrijdag ga ik met Annabelle op controle bij de da, dus neem ik Luna mee om toch eerst medische oorzaken uit te sluiten. Ondertussen al een extra kattenbak bijzetten. Feliway bestellen, en als dat allemaal niet werkt, zal het een gedragstherapeut worden.
Ik wist wel dat de komst van Annabelle voor wat stress ging zorgen, maar op Marlee heeft ze helemaal niet zo hevig gereageerd. Hopelijk krijg ik het opgelost...
Those who don't believe in magic, will never find it