Spring naar inhoud

- - - - -

Ideetje voor tof trouwfeest

• Log in om te reageren
Geen reactie op dit onderwerp
Jasina
Jasina
  • 12 berichten

#1 Geplaatst 11 juli 2015 - 07:24

Mijn nicht heeft voor haar trouwfeest een oude fabriek kunnen huren. Daar worden blijkbaar nog wel feest in gegeven, en het decor is echt wel origineel. Voor het ganse cateringgebeuren is ze in zee gegaan met een traiteur uit Brussel die overal wel feesten komt verzorgen. Maar het was zo top, dat ik het kan aanraden als idee.

Zij hebben allereerst de locatie heel stijlvol versierd en gezorgd voor al het materiaal tafels, stoelen, parasols, … Het werd een barbecue, maar zo’n barbecue had ik nog niet gezien ! Hele mooie presentatie van de bijgerechten, helemaal niet standaard en heel verrassende smaken. Nee, echt een droomfeest.

Ze hadden aan de inkom, daar waar waarschijnlijk vroeger het materiaal voor de fabriek werd gelost, een soort van receptieruimte ingericht. Dat was dus ook buiten, met hoge tafels, een paar stoelen voor de ouderen, en met hele lekkere hapjes. Heel zuiders allemaal, maar dat had mijn nicht gevraagt. Mijn nicht is zelfs wezen ‘voorproeven’ van verschillende gerechten, een week voor het feest. Het was dus helemaal afgestemd op hun vraag en smaak, maar het was werkelijk af!

Gelukkig was het ook mooi weer. Die cateraar had wel een tent gemonteerd waar ze materiaal in hadden staan, en als het niet zo mooi weer was geweest, hadden ze er meer gemonteerd. Nee, echt geweldig!