Spring naar inhoud

- - - - -

Lea en de broodzak

De kat een de broodzak broodzak kapot gebeten

• Log in om te reageren
4 reacties op dit onderwerp
Cleo&Garfield
Cleo&Garfield
  • 470 berichten
  • 3 katten

#1 Geplaatst 20 juli 2015 - 21:26

Je komt net terug van de bakkerij. Gooit het vers brood op tafel. Je bent eventjes weg.
En wanneer je daarna wil beginnen ontbijten, kom je dit tegen:  :lachen:
Ik kon er nog mee lachen, mijn ouders een beetje minder. Maar ik vond dat ik het toch eens moest filmen :lachen:

Komen jullie dit ook wel eens tegen? :lachen:

Bijgevoegde thumbnails

• image.jpg

Bijgevoegde bestanden

Bewerkt door Cleo&Garfield, 20 juli 2015 - 21:30.

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.206 berichten
  • 3 katten

#2 Geplaatst 20 juli 2015 - 21:34

Gelukkig niet nee. Vorige week heeft Finn me wel bestolen en mijn laatste koekje helemaal zitten aflikken. Maar zakken trekken ze normaal niet open, zeker geen brood.
Geplaatste afbeelding

Cleo&Garfield
Cleo&Garfield
  • 470 berichten
  • 3 katten

#3 Geplaatst 20 juli 2015 - 21:43

Bekijk berichtEibhlin, op 20 juli 2015 - 21:34, zei:

Gelukkig niet nee. Vorige week heeft Finn me wel bestolen en mijn laatste koekje helemaal zitten aflikken. Maar zakken trekken ze normaal niet open, zeker geen brood.

Lea is hier wel te vinden voor een stukje vers brood. :lachen: Laatst was ze nog weggelopen met een hele varkenshaasje. Mijn broer wou een yoghurt uit de frigo halen. Maar om daar bij te geraken moest hij het varkenshaasje eruit halen. Hij is hem vergeten terug te zetten. Het plastic was al weg want mama had hem op voorhad al gekuist. Lea heeft het vlees gestolen en op haar gemak zitten opeten. Toen mama het vlees uit de frigo wou halen, was het weg. Toen heb ik samen met mijn broer het hele huis afgezocht. En we hebben haar uiteindelijk gevonden met het vlees. Er was nog 3/4 van over... We hebben het die zondagmiddag met een beetje minder vlees moeten doen... :lachen:

Poeslap
Poeslap
  • 1.583 berichten
  • 2 katten

#4 Geplaatst 21 juli 2015 - 18:27

Ik heb het Puen ook al eens weten doen, dat ze aan de broodzak zat. Maar gelukkig niet aan een zak met net vers brood in. :p

Inge91
Inge91

Liefste engeltje 2016

• 11.227 berichten

#5 Geplaatst 24 juli 2015 - 17:55

Aan brood komt cloe niet, maar wanneer ik mijn glas water niet in het oog hou, zit ze er lekker uit te drinken
Ik vind het eigenlijk wel grappig, die kleine dieven ;)

Geplaatste afbeelding