Spring naar inhoud

- - - - -

Kat zit vast op koer van buren die vermoedelijk op vakantie zijn

• Dit onderwerp is gesloten Dit onderwerp is gesloten
2 reacties op dit onderwerp
Siggy2311
Siggy2311
  • 144 berichten
  • 2 katten

#1 Geplaatst 23 juli 2015 - 01:20

Onze Spooky is deze avond op de muur achter ons huis gesprongen achter een andere kat aan. Nu horen we haar mauwen als we geluiden maken die ze met eten associeert, dus ze moet ergens vastzitten, anders zou ze denk ik wel naar ons toegekomen zijn.

Vermoedelijk is de kat die ze achterna zat van een paar huizen verderop. Ik heb een paar keer aangebeld, maar niemand was thuis. Ik begin een beetje te vrezen dat ze op vakantie zijn. Onze directe buren zijn ook al niet thuis mocht ze op hun koer zitten, ik vrees dat die ook al op vakantie zijn. En het huis daartussen staat al lange tijd leeg. Ik kan nu niet echt iets doen, maar zou morgenochtend nog eens proberen aan te bellen bij beide buren. Maar wat als deze mensen dus daadwerkelijk op vakantie zijn of dat ze juist op de koer zit van het leegstaande huis?

Die buren met de kat hebben ook nog een hond, dus ik vermoed dat er wel oppas zal geregeld zijn, maar dan moet ik die ook toevallig te pakken krijgen. De andere buren hebben ook een hond, maar die is waarschijnlijk mee.

Ik heb nu briefjes gemaakt met foto's en mijn gegevens en in de hele straat en de straat verderop in de bussen gestopt. Hopelijk komen ze snel thuis of de oppas en vinden ze haar en bellen ze mij. Want ik ben een beetje bang dat ze haar misschien op straat zullen laten als ze haar vinden.

Kan ik eventueel de brandweer of wijkagent bellen in het geval ik niemand te pakken krijg?

Geplaatste afbeelding

Siggy2311
Siggy2311
  • 144 berichten
  • 2 katten

#2 Geplaatst 23 juli 2015 - 04:38

Ze is terecht! Ik lag te slapen in de zetel zodat ik haar kon horen mocht ze toch terug op onze koer geraken. En toen werd ik plots wakker, niet echt van haar, maar ik ging toch eens gaan kijken. En madam zat daar op de tuintafel, en kwam meteen toen ik het schuifraam opende. Ik ben zo blij dat ze terug is, maar onze tuin moet dus dringend beter afgezet worden. Liefst zou ik een net spannen, maar ik denk niet dat mijn man dat meteen zal zien zitten. We zullen in ieder geval meer stukken gaas moeten spannen zodat de muur hoger wordt en ze er niet meer op kan.
Geplaatste afbeelding

Cisca
Cisca
  • 13.508 berichten

#3 Geplaatst 23 juli 2015 - 07:39

Gelukkig is ze er weer

:slot: