Spring naar inhoud

- - - - -

Vandaag jarig (23 juli 2015)

• Dit onderwerp is gesloten Dit onderwerp is gesloten
17 reacties op dit onderwerp
Kattensite.be
Kattensite.be
  • Admin
  • 1.076 berichten

#1 Geplaatst 23 juli 2015 - 02:11

Vandaag vieren de volgende leden hun verjaardag. Van harte gefeliciteerd en maak er een leuke dag van!

DORIS
DORIS
  • 7.655 berichten
  • 4 katten

#2 Geplaatst 23 juli 2015 - 04:52

:birthday: :birthday: :birthday:
  • Adopteer een kat! Je hebt een baasje nodig

Steffie_G
Steffie_G
  • 13.830 berichten
  • 2 katten

#3 Geplaatst 23 juli 2015 - 05:42

Gelukkige verjaardag!!  :proost:
Geplaatste afbeelding

Cisca
Cisca
  • 13.507 berichten

#4 Geplaatst 23 juli 2015 - 07:37

:proost: :birthday: :wish:

Casper-Cartouche
Casper-Cartouche
  • 4.914 berichten
  • 6 katten

#5 Geplaatst 23 juli 2015 - 08:24

:birthday: :party: :proost: :proost: :party: :birthday:
Geplaatste afbeelding

ARIZONA
ARIZONA
  • 3.134 berichten
  • 2 katten

#6 Geplaatst 23 juli 2015 - 18:52

:party: :birthday: :flower:

Bewerkt door ARIZONA, 23 juli 2015 - 18:53.

Anja
Anja
  • 14.489 berichten
  • 2 katten

#7 Geplaatst 23 juli 2015 - 20:44

Gelukkige verjaardag!

Geplaatste afbeelding

Zajin
Zajin
  • 2.012 berichten

#8 Geplaatst 23 juli 2015 - 20:45

:party: :birthday: :birthday: :party: :proost:

lilymaya
lilymaya
  • 7.206 berichten

#9 Geplaatst 23 juli 2015 - 22:18

Gelukkige verjaardag! ! :flower: :party:
:proost:

Murron
Murron
  • 4.654 berichten
  • 2 katten

#10 Geplaatst 23 juli 2015 - 23:24

Gelukkige verjaardag!!!  :party:

lathyrus
lathyrus
  • 4 katten

#11 Geplaatst 23 juli 2015 - 23:35

Heel erg bedankt voor de felicitaties !
Amai, 45 jaar, t lijkt pas gisteren dat ik nog maar 30 was, de jaren vliegen toch voorbij zunne
Ik hoop dat het nu wat minder vlug voorbijvliegt en het een tijd duurt voor ik aan de 50 kom, k denk dat ik het daar moeilijk mee ga hebben
Geplaatste afbeelding

lilymaya
lilymaya
  • 7.206 berichten

#12 Geplaatst 23 juli 2015 - 23:46

Bekijk berichtlathyrus, op 23 juli 2015 - 23:35, zei:

Heel erg bedankt voor de felicitaties !
Amai, 45 jaar, t lijkt pas gisteren dat ik nog maar 30 was, de jaren vliegen toch voorbij zunne
Ik hoop dat het nu wat minder vlug voorbijvliegt en het een tijd duurt voor ik aan de 50 kom, k denk dat ik het daar moeilijk mee ga hebben
hoop dat je toch een leuke dag had!

lathyrus
lathyrus
  • 4 katten

#13 Geplaatst 24 juli 2015 - 00:22

Bekijk berichtlilymaya, op 23 juli 2015 - 23:46, zei:

hoop dat je toch een leuke dag had!

t was een dag zoals alle andere met als uitzondering dat mijn schoonmoeder haar verplicht (zij voelt zich dus verplicht om te komen om de schone schijn op te houden) jaarlijks bezoekje heeft gebracht wat niet bepaald positief is eerlijk gezegd,dat is alleen maar stresserend en frustrerend, ne mens wordt er dan alleen maar met de neus op geduwd dat ze geen bal snappen (ze willen het niet snappen want dat is makkelijker voor hen) van wat er aan de hand is en ze je alleen maar zitten te veroordelen (ik ben zogezegd maar een ingebeelde zieke en ne luierik) en ze nog altijd niks goeds te vertellen hebben over je, niet in je gezicht en niet achter je rug en dat is alleen maar ontzettend frustrerend
Ik vond het wel komisch dat ze heel verontwaardigd was dat een vriendin van haar niet naar haar gebeld had op t moment dat schoonmoeder haar vriend bepaalde gezondheidsproblemen had, ze was daar heel kwaad om en vond dat niet kunnen, maar zelf heeft ze ook nog nooit gebeld naar haar eigen zoon om te vragen hoe het met hem gaat, toen ik indertijd kanker had en ik die borstamputatie en reconstructie moest krijgen en ik te horen gekregen had van de chirurg dat er grote kans was dat ik er ging inblijven op de operatietafel toen vertrok ze gewoon naar zee om haar te gaan amuseren terwijl haar eigen kind ontzettend bang was om zijn toekomstige vrouw te verliezen en ze heeft toen ook geen enkele keer de moeite gedaan om te bellen en te vragen hoe het met hem ging (laat staan dat ze zou vragen hoe het met mij ging, ze was waarschijnlijk een gat in de lucht gesprongen als ik toen was overleden tijdens de operatie), t belangrijkste was haar amusement en hoe het met ons ging kon haar niet bommen, dat was gewoon zo typisch voor haar...
Op de 12 jaar dat ik samen ben met halve trouwboek heeft ze nog nooit gebeld om te informeren hoe het gaat en of haar zoon het nog wel trekt, t enige dat haar interesseert is haar eigen vel.
Maar als mensen dan t zelfde doen bij haar is ze kwaad en verontwaardigd
Ik zat hier in mijn eigen te denken 'boontje komt om zijn loontje'...
En je zou dan verwachten dat haar euro zou vallen over haar eigen gedrag, maar nee, dienen euro valt niet...
Het is gewoon onvoorstelbaar hoe sommige mensen in mekaar zitten vind ik
En mijn verjaardag zou leuker zijn als  t verplicht bezoekje zou afgeschaft worden...
Geplaatste afbeelding

lilymaya
lilymaya
  • 7.206 berichten

#14 Geplaatst 24 juli 2015 - 00:39

Bekijk berichtVan 24 juli 2015 - 00:22:

t was een dag zoals alle andere met als uitzondering dat mijn schoonmoeder haar verplicht (zij voelt zich dus verplicht om te komen om de schone schijn op te houden) jaarlijks bezoekje heeft gebracht wat niet bepaald positief is eerlijk gezegd,dat is alleen maar stresserend en frustrerend, ne mens wordt er dan alleen maar met de neus op geduwd dat ze geen bal snappen (ze willen het niet snappen want dat is makkelijker voor hen) van wat er aan de hand is en ze je alleen maar zitten te veroordelen (ik ben zogezegd maar een ingebeelde zieke en ne luierik) en ze nog altijd niks goeds te vertellen hebben over je, niet in je gezicht en niet achter je rug en dat is alleen maar ontzettend frustrerend
Ik vond het wel komisch dat ze heel verontwaardigd was dat een vriendin van haar niet naar haar gebeld had op t moment dat schoonmoeder haar vriend bepaalde gezondheidsproblemen had, ze was daar heel kwaad om en vond dat niet kunnen, maar zelf heeft ze ook nog nooit gebeld naar haar eigen zoon om te vragen hoe het met hem gaat, toen ik indertijd kanker had en ik die borstamputatie en reconstructie moest krijgen en ik te horen gekregen had van de chirurg dat er grote kans was dat ik er ging inblijven op de operatietafel toen vertrok ze gewoon naar zee om haar te gaan amuseren terwijl haar eigen kind ontzettend bang was om zijn toekomstige vrouw te verliezen en ze heeft toen ook geen enkele keer de moeite gedaan om te bellen en te vragen hoe het met hem ging (laat staan dat ze zou vragen hoe het met mij ging, ze was waarschijnlijk een gat in de lucht gesprongen als ik toen was overleden tijdens de operatie), t belangrijkste was haar amusement en hoe het met ons ging kon haar niet bommen, dat was gewoon zo typisch voor haar...
Op de 12 jaar dat ik samen ben met halve trouwboek heeft ze nog nooit gebeld om te informeren hoe het gaat en of haar zoon het nog wel trekt, t enige dat haar interesseert is haar eigen vel.
Maar als mensen dan t zelfde doen bij haar is ze kwaad en verontwaardigd
Ik zat hier in mijn eigen te denken 'boontje komt om zijn loontje'...
En je zou dan verwachten dat haar euro zou vallen over haar eigen gedrag, maar nee, dienen euro valt niet...
Het is gewoon onvoorstelbaar hoe sommige mensen in mekaar zitten vind ik
En mijn verjaardag zou leuker zijn als  t verplicht bezoekje zou afgeschaft worden...
Dat vind ik wel heel jammer voor jou!
Je hebt het al moeilijk genoeg toch?

juleken
juleken
  • 7.147 berichten

#15 Geplaatst 25 juli 2015 - 14:21

Beetje laat maar toch nog dikke proficiat gewenst!!