Spring naar inhoud

- - - - -

dumpen van katten

• Log in om te reageren
9 reacties op dit onderwerp
niky
niky
  • 3 berichten

#1 Geplaatst 23 juli 2015 - 09:27

ik heb familie die maar steeds weg komt met het dumpen van hun dieren ik had nochtans mijn hulp aangeboden om een plaats te vinden voor die kittens
is dat toegelaten of vind de overheid dat normaal

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.488 berichten
  • 3 katten

#2 Geplaatst 23 juli 2015 - 11:28

Misschien proberen bewijs verzamelen en ze aangeven voor dierenmishandeling?
Geplaatste afbeelding

niky
niky
  • 3 berichten

#3 Geplaatst 23 juli 2015 - 12:16

dit is de eerste maal niet ik had speciaal gevraagd voor ze nog een week te houden omdat ik al een paar mensen had die geintereseerd waren
wat blijkt hebben dieren gewoon in kartonnen doos afgezet  bij haar schoonzoon die een hond uit de auto heeft gedumpt en een hond laten verhongeren in zijn kooi
en daar kan je nooit binnen geraken

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.488 berichten
  • 3 katten

#4 Geplaatst 23 juli 2015 - 12:25

De politie misschien wel als je klacht neerlegt voor verwaarlozing of mishandeling. Die kittens zal hij ondertussen vast wel 'kwijtgeraakt' zijn ondertussen.
Geplaatste afbeelding

Duchess
Duchess
  • 863 berichten

#5 Geplaatst 23 juli 2015 - 17:20

Misschien eerst via mail of sms/ whats app vragen naar de dieren,krijg je antwoord dan heb je bewijs dat ze dieren in hun bezit hebben gehad,daarmee naar de politie zsm!!

citroengeel
citroengeel
  • 440 berichten
  • 4 katten

#6 Geplaatst 24 juli 2015 - 06:02

word tijd dat er hier een dienst komt zoals in Amerika die de dieren beschermd.Maar ja onze regering is eerder bezig hoe kunnen we onze zakken beste vullen.

Smiko
Smiko
  • 128 berichten

#7 Geplaatst 25 juli 2015 - 14:57

In asielen laten ze dieren soms inslapen.

Volgens mij laten ze beter soms bepaalde mensen inslapen.

JessaRaquel
JessaRaquel
  • 16.993 berichten
  • 1 katten

#8 Geplaatst 25 juli 2015 - 18:31

Bekijk berichtcitroengeel, op 24 juli 2015 - 06:02, zei:

word tijd dat er hier een dienst komt zoals in Amerika die de dieren beschermd.Maar ja onze regering is eerder bezig hoe kunnen we onze zakken beste vullen.

Ja die gaan bij mensen kijken hoe zij hun dieren verzorgen en anders worden ze afgenomen ,maar hier in Belgie maken ze wetten en voor de rest nul komma nul opvolging .

Geplaatste afbeelding
Als-ie spint is -ie blij ...als-ie gromt is-ie boos...als-ie slaapt is-ie lief :paw :cattailwag

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.488 berichten
  • 3 katten

#9 Geplaatst 25 juli 2015 - 22:47

Onlangs zag ik op facebook iets passeren dat er in een scandinavisch land nu ook een dierenpolitie is ingevoerd. Vraag mij eens af wanneer dat hier eindelijk komt!! Er zijn nochtans al petities voor rond gegaan en de vraag is er echt.
Geplaatste afbeelding

Smiko
Smiko
  • 128 berichten

#10 Geplaatst 26 juli 2015 - 00:15

Bekijk berichtEibhlin, op 25 juli 2015 - 22:47, zei:

Onlangs zag ik op facebook iets passeren dat er in een scandinavisch land nu ook een dierenpolitie is ingevoerd. Vraag mij eens af wanneer dat hier eindelijk komt!! Er zijn nochtans al petities voor rond gegaan en de vraag is er echt.

Ik ben alvast vrijwilliger