Spring naar inhoud

- - - - -

Film reviews

• Log in om te reageren
3 reacties op dit onderwerp
Carowlina
Carowlina

Mooiste (half)langharige HTK/kruising 2016

• 8.178 berichten
  • 3 katten

#1 Geplaatst 24 juli 2015 - 14:38

Het leek mij leuk om reviews te lezen van KS'ertjes over films die ze hebben gekeken.
Mogen recente films zijn of oudere films.

Zo kunnen we misschien wat inspiratie opdoen.

Wij hebben gisteren 'Home' gezien. De animatiefilm die je enkele weken terug in de cinema kon zien.
De trailer was in elk geval veel belovend. De film zelf was ook wel leuk, maar toch had ik er iets meer van verwacht.
Ik was wel helemaal gek van Oh/Ow, het paarse mannetje, dat werd ingesproken door acteur Jim Parson.
Jim Parson zal wellicht meest bekend zijn als Sheldon uit de serie 'the big bang theorie' (waar ik hem ook geweldig in vind).
Blijkbaar werd de stem van Tip, het meisje, ingesproken door Rihanna. Helemaal niet gemerkt!
Maar al bij al heb ik wel gelachen :)
Deze krijgt van mij toch een 4/5.

Murron
Murron
  • 4.654 berichten
  • 2 katten

#2 Geplaatst 24 juli 2015 - 20:27

Leuk idee, Carowlina!

Ik heb onlangs naar "Wild" gekeken, met Reese Witherspoon, en ik heb tranen met tuiten geweend. Het gaat over een jonge vrouw die na enkele tegenslagen beslist om de Pacific Crest Trail af te wandelen, een pad helemaal van Mexico tot aan Canada, in een goeie drie maanden. Het is de verfilming van een boek en ik denk dat ik dat ooit 's ga lezen. Er kwamen veel literaire referenties in en ik denk dat het boek nog beter gaat zijn. Op zich gebeurt er niet superveel in dus voor sommige mensen is ie misschien saai, maar ik herkende me er wel in.
Dus voor mij ook een 4 op 5.

Steffie_G
Steffie_G
  • 13.830 berichten
  • 2 katten

#3 Geplaatst 29 juli 2015 - 11:26

Ik heb vorige week Vampire Academy gezien. Ik heb de trilogie thuis liggen, maar nog niet in begonnen.
Maar de film vond ik eigenlijk echt slecht. Nu, ben van plan om hem nog eens te kijken omdat ik gedurendz de film constant gestoord werd. Dus misschien heb ik het daarom ook niet helemaal gevolg waardoor hij slecht werd.
Ik hoop alvast dat de boeken een pak beter zijn, want dit leek mij een flauw afkooksel van Harry Potter, de Fallen serie en Twilight in 1 pot geplet.
Voorlopig krijgt de film 1/5 van mij.
Geplaatste afbeelding

Féline
Féline
  • 1.333 berichten
  • 2 katten

#4 Geplaatst 29 juli 2015 - 11:50

Ik heb de Vampire Academy DVD gehuurd in de bib. Trekt op niks maar waarschijnlijk zijn de boeken wél goed. Ik ga ze zeker lezen