Spring naar inhoud

- - - - -

Kattenplas uit mijn matras krijgen?

• Log in om te reageren
17 reacties op dit onderwerp
dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.819 berichten
  • 4 katten

#16 Geplaatst 31 juli 2015 - 09:17

Bekijk berichtlilymaya, op 30 juli 2015 - 20:40, zei:

Jullie hebben ook geboend parket.
Echt niet te doen met katten.
Mijn living gaat nog, maar ik heb ook 2 overlopen,  of halls hoe je het ook noemt, ook geboend parket!
En daar wordt toch al eens regelmatig op overgegeven, man, man, dat ziet er weer  lief uit!
Dat moet eigenlijk  weer opgeschuurd worden enz...
Hadden we het maar vernist..

Wij moeten onze parket DRINGEND doen... Wij hebben op verschillende plaatsen parket liggen. Mooi, maar met katten niet het allerhandigst. Overgeven, nu plassen... pfff....

Ik denk wel dat we het vrij snel gezien hebben. Dus dadelijk keukenrol erover om alles goed op te vangen. En dan ja.... Biotex groen gaat niet, dus urine off wat erop gespoten. Dan terug afgenomen. Het lijkt weg....

*bonnie*
*bonnie*
  • 4.118 berichten
  • 7 katten

#17 Geplaatst 31 juli 2015 - 10:27

Goed dat je een therapeut gaat inschakelen.  Ik heb een opvangkatje gehad die op zachte plaatsen plaste en met die weg te halen was het opgelost maar in jou geval gaat dat inderdaad niet helpen.  Succes alvast !

Ephiny
Ephiny
  • 3.874 berichten
  • 4 katten

#18 Geplaatst 31 juli 2015 - 13:05

Bekijk bericht*bonnie*, op 31 juli 2015 - 10:27, zei:

Goed dat je een therapeut gaat inschakelen.  Ik heb een opvangkatje gehad die op zachte plaatsen plaste en met die weg te halen was het opgelost maar in jou geval gaat dat inderdaad niet helpen.  Succes alvast !

Bedankt. Heb de vragenlijst al gekregen ondertussen, is op zich ook al handig, je denkt ineens over nog meer dingen na...
Those who don't believe in magic, will never find it