Spring naar inhoud

- - - - -

Van huis naar appartement

• Log in om te reageren
35 reacties op dit onderwerp
Steffie_G
Steffie_G
  • 14.045 berichten
  • 2 katten

#31 Geplaatst 06 augustus 2015 - 19:40

Dat appartement klinkt al wel beter natuurlijk.
Je moet je ook niet gaan fixeren op geluid, want dan vrees ik dat je niets gaat vinden.
Ik snap dat je echt niet meer naast luide mensen wilt wonen, maar leefgeluiden horen er nu eenmaal bij.
En als het enkel de radio is die je hoort ... Je kan daar misschien ook eens naar vragen als je gaat kijken of het een rustige blok is.

Ik hoop met je mee dat dit nieuwe appartement wat word.
Geplaatste afbeelding

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.484 berichten
  • 3 katten

#32 Geplaatst 06 augustus 2015 - 19:43

Bekijk berichtSteffie_G, op 06 augustus 2015 - 19:40, zei:

Dat appartement klinkt al wel beter natuurlijk.
Je moet je ook niet gaan fixeren op geluid, want dan vrees ik dat je niets gaat vinden.
Ik snap dat je echt niet meer naast luide mensen wilt wonen, maar leefgeluiden horen er nu eenmaal bij.
En als het enkel de radio is die je hoort ... Je kan daar misschien ook eens naar vragen als je gaat kijken of het een rustige blok is.

Ik hoop met je mee dat dit nieuwe appartement wat word.

Ik focus me daar niet percee op hoor. Mensen komen daar altijd met af maar daar gaat het echt niet om. Hier staat elke dag mn raam open en dan hoor ik ook vanalles: kinderen die op straat spelen, tractors, babbelende mensen, soms wat muziek ergens verder op...
Het is pas als het abnormaal word dat ik me er aan stoor. Vandaag hebben mn buren vb al 11 keer hun zetel lopen verzeulen. Dat reken ik niet echt tot normale leefgeluiden.

Voorlopig nog geen bericht gehad of dieren mogen.

Bewerkt door Eibhlin, 06 augustus 2015 - 19:45.

Geplaatste afbeelding

Steffie_G
Steffie_G
  • 14.045 berichten
  • 2 katten

#33 Geplaatst 06 augustus 2015 - 19:47

Ik zeg het maar omdat het altijd terug komt in je berichten, dus dan lijkt het voor ons alsof je je daarop fixeert.
Maar goed dat je dat niet doet, want dat is ook niet mogelijk.

Hopelijk krijg je snel bericht dat je poezels geen probleem zijn en je mag gaan kijken.
Geplaatste afbeelding

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.484 berichten
  • 3 katten

#34 Geplaatst 06 augustus 2015 - 20:00

Bekijk berichtSteffie_G, op 06 augustus 2015 - 19:47, zei:

Ik zeg het maar omdat het altijd terug komt in je berichten, dus dan lijkt het voor ons alsof je je daarop fixeert.
Maar goed dat je dat niet doet, want dat is ook niet mogelijk.

Hopelijk krijg je snel bericht dat je poezels geen probleem zijn en je mag gaan kijken.

Ja ik snap dat je dat zegt en denkt. Maar jammer genoeg komt zowat iedereen daar altijd met af. Ik heb me al meermaals verantwoord over hoe de vork aan de steel zit.

Ik hoop het ook. Echt jammer dat er zo veel problemen gemaakt worden van dieren. Alsof alle dieren altijd alles slopen. Ik denk dat onvoorzichtige mensen en kinderen meer kapot kunnen maken. Blijven zoeken en proberen zeker :)

Geplaatste afbeelding

Steffie_G
Steffie_G
  • 14.045 berichten
  • 2 katten

#35 Geplaatst 14 augustus 2015 - 15:57

En, ben je al gaan kijken naar dat andere appartement? En hebben ze nog iets gezegd op het feit dat je 3 katten hebt?
Geplaatste afbeelding

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.484 berichten
  • 3 katten

#36 Geplaatst 14 augustus 2015 - 16:08

Bekijk berichtSteffie_G, op 14 augustus 2015 - 15:57, zei:

En, ben je al gaan kijken naar dat andere appartement? En hebben ze nog iets gezegd op het feit dat je 3 katten hebt?
Ze hebben gewoon totaal niks geantwoord. Dat zal dan een nee zijn veronderstel ik. Momenteel is er niet echt iets interessant bijgekomen online.
Geplaatste afbeelding