Spring naar inhoud

* * * * - 2 stemmen

Tax shift

• Log in om te reageren
126 reacties op dit onderwerp
juleken
juleken
  • 7.145 berichten

#121 Geplaatst 25 augustus 2015 - 23:25

Bekijk berichtSeabert, op 25 augustus 2015 - 12:37, zei:

Ik vraag haar wel iedere keer om de foto's te verwijderen. Mijn zoon is er 12, veel van zijn klasgenootjes hebben Facebook....Maar stel u voor dat ze zo op een foto van hem botsen. Ik zei het, de genanste en beschamenste eerst. Bv als ze hier was deze zomer en het was warm dus de kindjes wouden zwemmen en dan loopt de zoon efkes door huis in zijn ondergoed.... Leuke foto :louche: , snel op Facebook zetten.... :trance: .
Ze haalt de foto's er dan wel iedere keer zonder al te veel gezaag er weer af, maar....Volgende keer weer van hetzelfde. Maar da's dus echt ERG dat je in uw EIGEN huis moet letten op alles wat je doet  (als zij hier is) of het staat binnen de kortste keren volop op internet!!!!

Amai da's echt wel heel grof!

Ik kreeg onlangs te horen: Jullie zaten afgelopen zondag zeker op het terras van café x, en jawadde, dat was daar precies nogal een zuippartij! Bleek dat iemand een foto had genomen van onze tafel en alle glazen die op tafel stonden had hij middels één of ander trucje verdubbeld, en dat dan op facebook gezet  :louche:
Fijn hoor. En ik kies er dan bewust voor om niet op fb te zitten maar sta er wel op met compromitterende, bewerkte foto's  :censored:

Evyke81
Evyke81

Beste poes 2016

Mooiste kortharige HTK 2016

• Moderator
  • 8.601 berichten
  • 4 katten

#122 Geplaatst 26 augustus 2015 - 14:15

Bekijk berichtARIZONA, op 25 augustus 2015 - 21:54, zei:

Dank je om dit zo snel te doen! :d
Graag gedaan. Was spannende ze :p Mijn eerste 'verplaatsing' ;)
Geplaatste afbeelding
www.kattenopvangwaasland.com

ARIZONA
ARIZONA
  • 3.134 berichten
  • 2 katten

#123 Geplaatst 26 augustus 2015 - 16:40

Proficiat met je eerste verbouwingswerken op het forum. Er vallen toch nog geen muren om dus het is precies gelukt. Je mag blijven! :lachen:

Bewerkt door ARIZONA, 26 augustus 2015 - 16:42.

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.231 berichten
  • 3 katten

#124 Geplaatst 28 augustus 2015 - 12:39

Alé vanaf volgende maand gaan de minimum uitkeringen blijkbaar met 2% omhoog. Alleen weet ik niet of je daar zo om kan juichen. Mij lijkt 2% redelijk te verwaarlozen qua bedrag dat er bij komt of niet?
Geplaatste afbeelding

ARIZONA
ARIZONA
  • 3.134 berichten
  • 2 katten

#125 Geplaatst 28 augustus 2015 - 15:23

Dat is heel weinig ja. 2 euro op 100 euro erbij dat voel je amper. :s

Tja, we zullen maar blij zijn zeker? Wat zegt men: beter iets dan niets. Al neemt de regering dit wel héél letterlijk.

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.231 berichten
  • 3 katten

#126 Geplaatst 28 augustus 2015 - 15:27

Bekijk berichtARIZONA, op 28 augustus 2015 - 15:23, zei:

Dat is heel weinig ja. 2 euro op 100 euro erbij dat voel je amper. :s

Tja, we zullen maar blij zijn zeker? Wat zegt men: beter iets dan niets. Al neemt de regering dit wel héél letterlijk.

Ja elke euro is welkom maar met zo een lage bedragen zou er toch wat meer bij mogen. Ze weten ondertussen toch al lang dat veel mensen amper rond komen en de minimum bedragen ver onder het minimum liggen.

Dat zou voor mij dan ruw geschat een 18-19€ zijn dat er bij komt. Mja... dat is de helft van mn belgacom factuur bijna.

Geplaatste afbeelding

Murron
Murron
  • 4.654 berichten
  • 2 katten

#127 Geplaatst 28 augustus 2015 - 16:14

Beter dan niks, toch?