Spring naar inhoud

- - - - -

Politie heeft Hulp gevraagd bij deze gruwel!

• Log in om te reageren
1 reactie op dit onderwerp
ROSETTA
ROSETTA
  • 1.185 berichten
  • 4 katten

#1 Geplaatst 11 augustus 2015 - 15:23

Tongeren, getuigen gezocht van ernstig mishandelde kat!    
Augustusl 2015,
GETUIGEN GEZOCHT VAN ERNSTIG MISHANDELDE KAT (helaas aan haar mishandeling overleden).
De politiezone Tongeren-Herstappe vraagt hulp bij het verspreiden van dit bericht. Ze onderzoeken een dossier over een ernstig mishandelde kat in Tongeren, omgeving Overhaamlaan, einde juli. Ze had ernstige interne kwetsuren en breuken. De politie is op zoek naar getuigen, of mensen die de kat herkennen. Elke info is welkom en mag bezorgd worden aan inspecteur Poismans Veerle via interventie@stadtongeren.be.
Verschrikkelijk wat er is gebeurd, maar ook een dikke pluim voor de politiezone en inspecteur Poisman die hier verder mee gaan!
Graag zoveel mogelijk delen aub! Dit mag niet ongestraft blijven! En zoals altijd raden wij aan om katten alleen binnen te houden of buiten met toegang tot een afgesloten kattenren. Er lopen nu eenmaal veel gestoorde zielen rond.

Beste kattenvrienden

De foto van de mishandelde poes die ook overleden is staat op www.het felixproject.be
Ik ben deze morgen daar geweest en die mensen doen daar echt goed werk.
Op deze site staan ook katten die een nestje zoeken en ook katten die gevonden zijn  en daar gebracht zijn waar ze de baasje nog niet gevonden  van hebben.
Neem een kijkje en zeg het door zo kunnen we misschien helpen want alle beetjes helpen

Geplaatste afbeelding

wendyv123
wendyv123
  • 4.370 berichten
  • 3 katten

#2 Geplaatst 11 augustus 2015 - 16:07

ik ga niet naar de foto kijken.... ik wil het wel delen als het ergens op FB staat hoor, wel super dat ze er iets voor willen ondernemen, dikke pluim !!!!