Spring naar inhoud

- - - - -

welke camera hebben jullie?

• Log in om te reageren
22 reacties op dit onderwerp
Poeslap
Poeslap
  • 1.583 berichten
  • 2 katten

#16 Geplaatst 18 augustus 2015 - 23:04

Ik heb een Nikon 3100.

lientj
lientj
  • 1.154 berichten

#17 Geplaatst 19 augustus 2015 - 09:20

hèhè allemaal verschillende dus :p
liefst van al zouden we idd een camera hebben waarop we met een lens wat van alles kunnen doen...

Bekijk berichtKaprice, op 18 augustus 2015 - 21:51, zei:

Ja lientj
Inderdaad t zelfde toestel...

Een goed allround toestel als je niet wilt gaan investeren in verschillende lenzen.
Wat veel geld kost en ook telkens een halve verhuis is...

Waar je best ook aan denkt is een geheugenkaart die snel genoeg (vb 60Mb/sec)is voor dig cameras en een tweede accu en een degelijke fototas die je camera beschermt tegen schokken

Dank je van die geheugenkaart wist ik dus niet :p als je gewoon bent van met je gsm foto's te nemen en een gewone kleine camera weet je dat niet :p

Kaprice
Kaprice

Grootste luiaard 2016

• 4.224 berichten
  • 3 katten

#18 Geplaatst 19 augustus 2015 - 09:30

Dan zou ik toch gaan voor een camera met een goeie optische zoom & breedhoeklens ineen...
:kboe

Een geheugenkaart van 16gb is een mooi startpunt kan je al veeeel fotos nemen  :duim:

lientj
lientj
  • 1.154 berichten

#19 Geplaatst 19 augustus 2015 - 13:56

ja een goeie geheugenkaart zal wel nodig zijn :p sinds de kleine er is worden er veel foto's genomen :d

catherine
catherine
  • 40.158 berichten

#20 Geplaatst 19 augustus 2015 - 13:59

Canon Eos 110 D met lens voor kortbij en eentje voor ver.
Als je niet proffesioneel bezig zijt en gewoon wat foto's wil trekken van de poezeltjes of als je ergens naar toe gaat is een basis model genoeg.

lientj
lientj
  • 1.154 berichten

#21 Geplaatst 19 augustus 2015 - 22:57

Tis inderdaad niet voor professionele foto's te trekken. Maar zou liever 'mooiere' foto's hebben. Zoals deze dat zijn nonkel nu genomen heeft dat je de persoon kan mooi trekken en doen uitkomen en de achtergrond vervaagd is

Ga het model dat je noemt morgens eens bekijken op de laptop zit nu op mijn gsm deze is terug plat :(

Armani
Armani
  • 14.243 berichten
  • 1 katten

#22 Geplaatst 20 augustus 2015 - 09:52

Bekijk berichtcatherine, op 19 augustus 2015 - 13:59, zei:

Canon Eos 110 D met lens voor kortbij en eentje voor ver.
Als je niet proffesioneel bezig zijt en gewoon wat foto's wil trekken van de poezeltjes of als je ergens naar toe gaat is een basis model genoeg.

Ik moet zeggen.....op mijn 550D zitten knopjes die ik nog nooit gebruikt heb en ik zou moeten nalezen voor wat ze te gebruiken zijn.
Ik gebruik eigenlijk altijd dezelfde knopjes : portret - landschap - bewegend voorwerp - avondopname - géén flits en dan ook nog de macro-opnames, die gebruik ook nog wel veel.
Maar dus meestal enkel die standaardknoppen terwijl er nog andere op staan.

Er zijn dus nog meer mogelijkheden maar die gebruik ik bijna nooit

Carowlina
Carowlina

Mooiste (half)langharige HTK/kruising 2016

• 8.178 berichten
  • 3 katten

#23 Geplaatst 20 augustus 2015 - 10:20

Wij hebben een Canon EOS 7D met 2 lenzen.
Een hele grote voor als we op tornooi gaan en een kleinere voor als we gewoon thuis foto's maken.