Spring naar inhoud

- - - - -

probleem met windows nieuwe pc

• Log in om te reageren
8 reacties op dit onderwerp
zsapo
zsapo
  • 306 berichten

#1 Geplaatst 27 augustus 2015 - 17:09

Ik heb een nieuwe pc gekocht, er staat een nieuwe versie op van windows (niet de 10 maar versie ervoor).   Ik vind het echt geen handige windows.   Alles is precies moeilijker gemaakt en onoverzichtelijker.   Ik heb iets raars voor.   Als ik op een site zit dan klikt de site plots weg en kom ik op een andere site terecht of kom ik op het tabblad terecht.   Zo is surfen heel ergerlijk en moeilijk, want als je beweegt over scherm met muis is je site plots weg.   Weet iemand hoe dat op te lossen is?

DORIS
DORIS
  • 7.684 berichten
  • 4 katten

#2 Geplaatst 27 augustus 2015 - 19:36

Ik heb de 10 erop gezet.Was de 8 echt beu.
  • Adopteer een kat! Je hebt een baasje nodig

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.838 berichten
  • 4 katten

#3 Geplaatst 27 augustus 2015 - 19:40

Mijn 7 is plotseling blijkbaar niet officieel (wat wel is). Ze zijn me toen in de winkel enkel vergeten te zeggen dat ik mij nog effectief moest registeren. Dus ja... nu doet mijn computer heel vervelend.

HelpLuckyvinden
HelpLuckyvinden
  • 3.926 berichten
  • 3 katten

#4 Geplaatst 27 augustus 2015 - 20:36

Bekijk berichtzsapo, op 27 augustus 2015 - 17:09, zei:

Ik heb een nieuwe pc gekocht, er staat een nieuwe versie op van windows (niet de 10 maar versie ervoor).   Ik vind het echt geen handige windows.   Alles is precies moeilijker gemaakt en onoverzichtelijker.   Ik heb iets raars voor.   Als ik op een site zit dan klikt de site plots weg en kom ik op een andere site terecht of kom ik op het tabblad terecht.   Zo is surfen heel ergerlijk en moeilijk, want als je beweegt over scherm met muis is je site plots weg.   Weet iemand hoe dat op te lossen is?
Het ligt toch niet aan je muis?
Zoals je het probleem beschrijft lijkt het of de linkermuisknop ingedrukt blijft.

zsapo
zsapo
  • 306 berichten

#5 Geplaatst 27 augustus 2015 - 20:59

Bekijk berichtDORIS, op 27 augustus 2015 - 19:36, zei:

Wilde ik ook doen.   Ik kreeg mail van windows om gratis up te daten naar 10.   Maar toen ik probeerde kwam er melding dat het voor mijn versie niet kon...

Bekijk berichtHelpLuckyvinden, op 27 augustus 2015 - 20:36, zei:

Het ligt toch niet aan je muis?
Zoals je het probleem beschrijft lijkt het of de linkermuisknop ingedrukt blijft.

Neen ligt hier niet aan, blijft niet ingedrukt...

HelpLuckyvinden
HelpLuckyvinden
  • 3.926 berichten
  • 3 katten

#6 Geplaatst 27 augustus 2015 - 21:10

Bekijk berichtzsapo, op 27 augustus 2015 - 20:59, zei:

Neen ligt hier niet aan, blijft niet ingedrukt...
Ach, had ik met mijn vorige maar merkte het dan ook wanneer ik iets selecteerde.
Was ook niet constant waardoor het even duurde voordat ik wist wat het probleem was.
Het lijkt op het eerste zicht niet echt een probleem van windows zelf, kan toch niet de bedoeling zijn als je op een website met de muis beweegt dat je plots op een andere pagina raakt.
Misschien kan je je vraag ook eens stellen op dit forum : http://www.pc-helpforum.be/

Zajin
Zajin
  • 2.012 berichten

#7 Geplaatst 27 augustus 2015 - 22:22

Je hebt waarschijnlijk de 8.1, is veel beter dan de 8 , je kan op google vragen wat er mis is

Bekijk berichtDORIS, op 27 augustus 2015 - 19:36, zei:

Heb je met de 10 geen problemen ? Heb namelijk gehoord dat die niet zonder problemen gaat, kan hem ook downloaden maar denk dat ik nog een jaartje wacht .

catherine
catherine
  • 40.158 berichten

#8 Geplaatst 27 augustus 2015 - 22:33

heb de 10 er ook op gezet, er zijn wel paar dingen van de 7 die ik niet meer zo terug vind.
En het opladen van mijn foto's direkt van mijn fototoestel is ook heel anders, moeilijker en veel meer werk.

DORIS
DORIS
  • 7.684 berichten
  • 4 katten

#9 Geplaatst 28 augustus 2015 - 05:35

Ik ben heel tevreden over de 10.Die 8 was maar niets.Ik heb het wel gemakkelijk:als ik twijfel of iets niet kan stap ik de straat over naar de computerwinkel en hij komt kijken en het in orde zetten.Ik ken er zelf niets van.
De 7 destijds vond ik nog het gemakkelijkste.
Het is natuurlijk altijd wennen.

@Wilde ik ook doen.   Ik kreeg mail van windows om gratis up te daten naar 10.   Maar toen ik probeerde kwam er melding dat het voor mijn versie niet kon...

Mijn laptop en PC zijn vrij nieuw.Mss heeft het daarmee iets te maken.Of mss het feit dat de 8 een flop was.Daarom geven ze de 10 gratis.

Bewerkt door DORIS, 28 augustus 2015 - 05:36.

• Adopteer een kat! Je hebt een baasje nodig