Spring naar inhoud

- - - - -

Waar staan jullie kattenbakken

• Log in om te reageren
37 reacties op dit onderwerp
lukatje
lukatje
  • 141 berichten
  • 4 katten

#31 Geplaatst 22 april 2016 - 10:46

ik heb er 2 ,eentje in de kattenkamer en eentje in de woonkamer,zijn grote kattenbakken dus ze maken er geen punt van om in dezelfde bak te gaan, moet wel zien dat je eten en drinken niet naast elkaar zet en ook niet te dicht bij kattenbak,zijn katten die daar een probleem van maken,bij ons staat de kattenbak in een hoek, ik heb geen enkele kat dat buiten de kattenbak gaat :)

ErikaW
ErikaW
  • 105 berichten

#32 Geplaatst 22 april 2016 - 14:27

veel verschillende ervaringen :-)

Ondertussen zijn hier al verschillende katjes gepasseerd, waar het bij sommige met 3 katten en 3 bakken goed ging heb ik nu 2 katten zitten en 4 kattenbakken.
Aangezien ons nieuwste opvangertje het te ver vond om van de living naar de bak in haar kamertje te moeten gaan en ze het grid dat in de bak in de keuken staat niet appreciƫert, heeft ze nu in de keuken haar eigen bak met eigen korrels :-)
Het is bij 1 ongelukje gebleven gelukkig maar dat ongelukje was niet mis dus liever voorkomen dan genezen :-)

lukatje
lukatje
  • 141 berichten
  • 4 katten

#33 Geplaatst 22 april 2016 - 20:44

Bekijk berichtErikaW, op 22 april 2016 - 14:27, zei:

veel verschillende ervaringen :-)

Ondertussen zijn hier al verschillende katjes gepasseerd, waar het bij sommige met 3 katten en 3 bakken goed ging heb ik nu 2 katten zitten en 4 kattenbakken.
Aangezien ons nieuwste opvangertje het te ver vond om van de living naar de bak in haar kamertje te moeten gaan en ze het grid dat in de bak in de keuken staat niet appreciƫert, heeft ze nu in de keuken haar eigen bak met eigen korrels :-)
Het is bij 1 ongelukje gebleven gelukkig maar dat ongelukje was niet mis dus liever voorkomen dan genezen :-)
awel dat probleem heb ik nooit gehad in hun kamer gaan ze met 4 op 1 kattenbak... wel ne extra large en iedere dag haal ik de behoeftes eruit en halverwege de week vul ik nog bij met korrels,wordt iedere wek wel volledig gekuist en doe er ook dodo in,en moet zeggen hier thuis ruik je ook niks van kattenbak

Bekijk berichtlukatje, op 22 april 2016 - 20:44, zei:

awel dat probleem heb ik nooit gehad in hun kamer gaan ze met 4 op 1 kattenbak... wel ne extra large en iedere dag haal ik de behoeftes eruit en halverwege de week vul ik nog bij met korrels,wordt iedere wek wel volledig gekuist en doe er ook dodo in,en moet zeggen hier thuis ruik je ook niks van kattenbak
deodo moest het zijn ipv dodo :)

lilymaya
lilymaya
  • 7.325 berichten

#34 Geplaatst 23 april 2016 - 00:15

Bekijk berichtlukatje, op 22 april 2016 - 20:44, zei:

deodo moest het zijn ipv dodo :)
wel een beetje grappig hoor Lukatje :lachen:

lukatje
lukatje
  • 141 berichten
  • 4 katten

#35 Geplaatst 23 april 2016 - 00:18

Bekijk berichtlilymaya, op 23 april 2016 - 00:15, zei:

wel een beetje grappig hoor Lukatje :lachen:
ja dat is dieje pc van mij dat mijn woorden veranderd hihi maar je grijpt toch wat ik bedoel?:)

Bekijk berichtlukatje, op 23 april 2016 - 00:18, zei:

ja dat is dieje pc van mij dat mijn woorden veranderd hihi maar je grijpt toch wat ik bedoel? :)
amai amai BEGRIJPT!!!

lilymaya
lilymaya
  • 7.325 berichten

#36 Geplaatst 23 april 2016 - 00:21

Bekijk berichtlukatje, op 23 april 2016 - 00:18, zei:

ja dat is dieje pc van mij dat mijn woorden veranderd hihi maar je grijpt toch wat ik bedoel? :)

amai amai BEGRIJPT!!!
haha ja,  natuurlijk , maar ik heb er toch eens goed mee gelachen hoor.

Bewerkt door lilymaya, 23 april 2016 - 00:25.

lukatje
lukatje
  • 141 berichten
  • 4 katten

#37 Geplaatst 23 april 2016 - 00:22

Bekijk berichtlilymaya, op 23 april 2016 - 00:21, zei:

haha ja,  natuurlijk , maar ik heb er toch eens goed mee lachen hoor.
hihi :jump:

_Athena_
_Athena_
  • 443 berichten
  • 1 katten

#38 Geplaatst 25 april 2016 - 09:58

Ik heb er maar eentje, staat in de eetkamer.  Ze is echt een graver onze Clover, soms zit ze wel vijf minuten bezig! En ze speelt met de klep, zit ze binnen in die bak heel de tijd naar die klep te meppen.  Grappig, maar wel vervelend 's nachts :lachen: !