Spring naar inhoud

- - - - -

Uitleg en regels KS Verkiezingen 2016

• Log in om te reageren
62 reacties op dit onderwerp
Kaprice
Kaprice

Grootste luiaard 2016

• 4.330 berichten
  • 3 katten

#46 Geplaatst 23 februari 2017 - 11:04

Ppppfff àl die zever…

Ephiny
Ephiny
  • 3.948 berichten
  • 4 katten

#47 Geplaatst 23 februari 2017 - 16:37

Bekijk berichtKaprice, op 23 februari 2017 - 11:04, zei:

Ppppfff àl die zever…

X2
Those who don't believe in magic, will never find it

janallem2
janallem2
  • 4.945 berichten
  • 6 katten

#48 Geplaatst 23 februari 2017 - 17:44

Bekijk berichtKaprice, op 23 februari 2017 - 11:04, zei:

Ppppfff àl die zever…
x3
Geplaatste afbeelding

Féline
Féline
  • 1.380 berichten
  • 2 katten

#49 Geplaatst 23 februari 2017 - 21:30

Bekijk berichtjanallem2, op 23 februari 2017 - 17:44, zei:

x3
x4

Tripkippiej
Tripkippiej

Snoezigste nestje van 2016

• 3.141 berichten
  • 4 katten

#50 Geplaatst 24 februari 2017 - 08:41

Ik doe al een paar jaar mee met de KS verkiezingen, maar gaan we nu echt zo kinderachtig doen voor een online fotowedstrijdje?
Dacht dat er volwassen mensen op dit forum zaten..
Word je kat niet eerste; jammer dan er is meer in de wereld en jij hebt real life jou kat in huis; dus geniet er het meeste van met of zonder een ks-titeltje

HelpLuckyvinden
HelpLuckyvinden
  • 3.926 berichten
  • 3 katten

#51 Geplaatst 24 februari 2017 - 10:19

Het gaat helemaal niet om wie eerste wordt.Er waren een paar vragen van mij en Lathyrus omdat er eerst een tweede ronde aangekondigd was.Het is toch niet omdat het maar een wedstrijd is dat we geen vragen mogen stellen? Evy begrijpt het zelfs best en laat zelf weten per pb dat ze fout zat. Wij hebben onderling geen problemen, Evy stelde zelf een vraag om te helpen met de 2'de ronde, toch kunnen mensen het niet laten om hier hun gal een beetje te komen uitspuwen dat ze het gezever vinden. Ja, dat is pas volwassen.  :duim: . NOT dus :p

Bewerkt door HelpLuckyvinden, 24 februari 2017 - 10:30.

Ailure
Ailure
  • 5.306 berichten
  • 1 katten

#52 Geplaatst 24 februari 2017 - 10:36

Ja, KS is en zal altijd KS blijven... :roll:

Evyke81
Evyke81

Beste poes 2016
        Mooiste kortharige HTK 2016

• Admin
  • 8.679 berichten
  • 4 katten

#53 Geplaatst 24 februari 2017 - 10:55

:zweep:  Ammel braaf zijn he :cop:

Seffens komt alles weer online, ik ben alles nog eens aan't nakijken.
Het was voor mij de eerste keer dat ik zo'n grote wedstrijd heb moeten doen, ik kan alleen maar leren uit mijn fouten.

Mea Culpa :Ooops:

De eerste ronde vinden jullie hier terug: http://www.kattensit...s-verkiezingen/

Geplaatste afbeelding
www.kattenopvangwaasland.com

Ephiny
Ephiny
  • 3.948 berichten
  • 4 katten

#54 Geplaatst 24 februari 2017 - 11:32

Bekijk berichtHelpLuckyvinden, op 24 februari 2017 - 10:19, zei:

Het gaat helemaal niet om wie eerste wordt.Er waren een paar vragen van mij en Lathyrus omdat er eerst een tweede ronde aangekondigd was.Het is toch niet omdat het maar een wedstrijd is dat we geen vragen mogen stellen? Evy begrijpt het zelfs best en laat zelf weten per pb dat ze fout zat. Wij hebben onderling geen problemen, Evy stelde zelf een vraag om te helpen met de 2'de ronde, toch kunnen mensen het niet laten om hier hun gal een beetje te komen uitspuwen dat ze het gezever vinden. Ja, dat is pas volwassen.  :duim: . NOT dus :p

Al dat gedoe errond vind ik idd gezever ja. En net zoals jij vragen mag stellen, mag ik vinden dat dat gezever is.
Jij vindt dat het voor elke wedstrijd hetzelfde moet zijn, ik vind dat als het verschil overduidelijk is, dat niet nodig is en Evy alleen maar onnodig werk bezorgt. Maar het was idd zo aangekondigd.

HelpLuckyvinden
HelpLuckyvinden
  • 3.926 berichten
  • 3 katten

#55 Geplaatst 24 februari 2017 - 11:45

Bekijk berichtEphiny, op 24 februari 2017 - 11:32, zei:

Al dat gedoe errond vind ik idd gezever ja. En net zoals jij vragen mag stellen, mag ik vinden dat dat gezever is.
Jij vindt dat het voor elke wedstrijd hetzelfde moet zijn, ik vind dat als het verschil overduidelijk is, dat niet nodig is en Evy alleen maar onnodig werk bezorgt. Maar het was idd zo aangekondigd.
Er is een verschil tussen zeggen dat jij daar anders over denkt en waarom of kortweg te zeggen dat iets "gezever" is.
En zo gaat dat hier vaak trouwens, als er één in 't water springt springen er een aantal achter, zonder de moeite te nemen om hun mening te verwoorden.

"Neem ik het op" voor de mensen die nog een kans maken doordat ze op de 2'de of 3'de plaats staan, krijg ik het hier op mijn donder.
Het kan wel schelen, want in sommige gevallen zijn er geen 10 stemmen verschil.
En het was niet eens opnemen, maar gewoon de vraag stellen!
Ik heb niet zitten bestuderen wie op de 2'de of 3'de plaats komt. Weet het nu zelfs nog niet.
Dat sommigen dan niet zeker meer zijn van hun eerste plaats, dat spijt me : daar heb ik het ook niet voor gedaan.
En nee, ook niet voor de plaats van ons Luna, want intussen was al lang duidelijk tussen mij en Evy dat er voor de naaktkatten inderdaad vermeld stond dat er geen 2'de ronde was.

Bewerkt door HelpLuckyvinden, 24 februari 2017 - 11:52.

Ephiny
Ephiny
  • 3.948 berichten
  • 4 katten

#56 Geplaatst 24 februari 2017 - 11:50

Bekijk berichtHelpLuckyvinden, op 24 februari 2017 - 11:45, zei:

Er is een verschil tussen zeggen dat jij daar anders over denkt en waarom of kortweg te zeggen dat iets "gezever" is.
En zo gaat dat hier vaak trouwens, als er één in 't water springt springen er een aantal achter, zonder de moeite te nemen om hun mening te verwoorden.

Omdat het zo goed uitdrukt wat ik bedoel, dan hoef ik het toch niet nog eens uit te leggen?

Maar goed: ja, er was idd beloofd dat er een tweede stemronde kwam. Anderzijds, als het verschil in stemmen zo groot is, lijkt een tweede ronde me redelijk overbodig.
Het is maar een wedstrijd op ks (zonder de moeite die Evy erin steekt te willen minimaliseren ofzo, integendeel)...

Maar ik ben blij voor jou dat er nu toch een tweede ronde komt, daar niet van.

En verder zal ik er in de toekomst zeker aan denken om mijn mening duidelijk en helder uit te leggen.

HelpLuckyvinden
HelpLuckyvinden
  • 3.926 berichten
  • 3 katten

#57 Geplaatst 24 februari 2017 - 11:58

Bekijk berichtEphiny, op 24 februari 2017 - 11:50, zei:

Omdat het zo goed uitdrukt wat ik bedoel, dan hoef ik het toch niet nog eens uit te leggen?

Maar goed: ja, er was idd beloofd dat er een tweede stemronde kwam. Anderzijds, als het verschil in stemmen zo groot is, lijkt een tweede ronde me redelijk overbodig.
Het is maar een wedstrijd op ks (zonder de moeite die Evy erin steekt te willen minimaliseren ofzo, integendeel)...

Maar ik ben blij voor jou dat er nu toch een tweede ronde komt, daar niet van.

En verder zal ik er in de toekomst zeker aan denken om mijn mening duidelijk en helder uit te leggen.
Inderdaad het is maar een wedstrijd op KS.
Ik had ook niet verwacht dat een paar vragen en zinnen hieromtrent zo'n heisa gingen veroorzaken.
Ik ben iemand, of het nu om iets kleins of groots gaat, die ervan uitgaat als je iets organiseert doe het dan zoals gepland.
En ja, ik heb een autistisch kantje die moeilijk om kan als niet alles verloopt zoals gepland, iets onduidelijk is of niet logisch lijkt.

Eigenlijk kan het me nu helemaal niet meer schelen of er een tweede ronde komt of niet en heb ik al lang spijt dat ik hier mijn mond open deed :misselijk:

Bewerkt door HelpLuckyvinden, 24 februari 2017 - 11:58.

lathyrus
lathyrus
  • 3 katten

#58 Geplaatst 24 februari 2017 - 12:04

Ik weet niks v die beloofde 2de stemronde, daarmee dat ik dat raar vond dat die er kwam waar geen gelijkstand was, ik heb altijd geleerd dat je in wedstrijden winnaars en verliezers hebt en in geval v gelijkstand komt er extra ronde
En t enige wat ik wou weten en ik eigenlijk nog wil weten is hoeveel verschil er hier dan moet zitten tussen de 1ste en de 2de
Zo vreemd vind ik dat niet dat als ik meedoe aan een wedstrijd dat ik dan ook wil begrijpen wat de regels zijn, zever vind ik dat ook niet maar v mij mag een ander dat gerust zever vinden hoor, ik lig er niet wakker van
Geplaatste afbeelding

Kaprice
Kaprice

Grootste luiaard 2016

• 4.330 berichten
  • 3 katten

#59 Geplaatst 24 februari 2017 - 12:55

Toch blijf ik het gezever vinden Helpluckyvinden!
Dan zijn ik maar onvolwassen…

HelpLuckyvinden
HelpLuckyvinden
  • 3.926 berichten
  • 3 katten

#60 Geplaatst 24 februari 2017 - 13:33

Bekijk berichtKaprice, op 24 februari 2017 - 12:55, zei:

Toch blijf ik het gezever vinden Helpluckyvinden!
Dan zijn ik maar onvolwassen…

Laat maar zitten :)

Bewerkt door HelpLuckyvinden, 24 februari 2017 - 13:34.