Spring naar inhoud

- - - - -

Uitleg en regels KS Verkiezingen 2016

• Log in om te reageren
62 reacties op dit onderwerp
Kaprice
Kaprice

Grootste luiaard 2016

• 4.330 berichten
  • 3 katten

#46 Geplaatst 23 februari 2017 - 11:04

Ppppfff àl die zever…

Ephiny
Ephiny
  • 3.948 berichten
  • 4 katten

#47 Geplaatst 23 februari 2017 - 16:37

Bekijk berichtKaprice, op 23 februari 2017 - 11:04, zei:

Ppppfff àl die zever…

X2
Those who don't believe in magic, will never find it

janallem2
janallem2
  • 4.945 berichten
  • 6 katten

#48 Geplaatst 23 februari 2017 - 17:44

Bekijk berichtKaprice, op 23 februari 2017 - 11:04, zei:

Ppppfff àl die zever…
x3
Geplaatste afbeelding

Féline
Féline
  • 1.380 berichten
  • 2 katten

#49 Geplaatst 23 februari 2017 - 21:30

Bekijk berichtjanallem2, op 23 februari 2017 - 17:44, zei:

x3
x4

Tripkippiej
Tripkippiej

Snoezigste nestje van 2016

• 3.141 berichten
  • 4 katten

#50 Geplaatst 24 februari 2017 - 08:41

Ik doe al een paar jaar mee met de KS verkiezingen, maar gaan we nu echt zo kinderachtig doen voor een online fotowedstrijdje?
Dacht dat er volwassen mensen op dit forum zaten..
Word je kat niet eerste; jammer dan er is meer in de wereld en jij hebt real life jou kat in huis; dus geniet er het meeste van met of zonder een ks-titeltje

HelpLuckyvinden
HelpLuckyvinden
  • 3.926 berichten
  • 3 katten

#51 Geplaatst 24 februari 2017 - 10:19

Het gaat helemaal niet om wie eerste wordt.Er waren een paar vragen van mij en Lathyrus omdat er eerst een tweede ronde aangekondigd was.Het is toch niet omdat het maar een wedstrijd is dat we geen vragen mogen stellen? Evy begrijpt het zelfs best en laat zelf weten per pb dat ze fout zat. Wij hebben onderling geen problemen, Evy stelde zelf een vraag om te helpen met de 2'de ronde, toch kunnen mensen het niet laten om hier hun gal een beetje te komen uitspuwen dat ze het gezever vinden. Ja, dat is pas volwassen.  :duim: . NOT dus :p