Spring naar inhoud

- - - - -

Vegan Fest

• Log in om te reageren
3 reacties op dit onderwerp
lathyrus
lathyrus
  • 3 katten

#1 Geplaatst 04 september 2015 - 14:13

Is vorige zondag iemand naar Vegan Fest geweest?
Het was blijkbaar de eerste keer dat het georganiseerd werd en ik vraag me af of het de moeite waard is om er naartoe te gaan (als een tweede Vegan Fest zou georganiseerd worden)
Geplaatste afbeelding

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.482 berichten
  • 3 katten

#2 Geplaatst 04 september 2015 - 14:41

Ja ik :)
Er waren veel kraampjes om te eten, wel heel lange rijen eer je iets had en alles wel snel uitverkocht. Binnen was er een hal met kraampjes. Je kon er eten kopen, snoep, gebak enzo, allemaal vegan maar opnieuw, snel uitverkocht. Verschillende zeiden dat ze het grote succes niet verwacht hadden en naar volgend jaar wel meer gingen mee doen. Verder waren er kraampjes zoals lush, vegan schoenen en uiteraard allerlei dierenorganisaties zoals sea shepperd, bite back en een petitie tegen een nertskwekerij. Er was ook doorheen de dag af en toe een lezing of workshop. Alles was ook goed toegankelijk, zelfs voor mensen met rolstoel wat wel een + was. Algemeen was het eens leuk om te gaan, gezellig, niet te groot, leuk volk en je moest voor een keer niet kijken als je eten bestelde of er geen vlees in zat want alles was vegan!

Kort samen gevat als je niet weet wat doen, zeker eens gaan. :)

Bewerkt door Eibhlin, 04 september 2015 - 14:42.

Geplaatste afbeelding

lathyrus
lathyrus
  • 3 katten

#3 Geplaatst 05 september 2015 - 01:17

heel erg bedankt voor de uitleg !
Tegen welk uur was jij er?
Ik vraag me af als we tegen openinguur zouden gaan of we de grote mensenmassa dan niet kunnen vermijden...
Als ik er tenminste dan volgend jaar erg in heb dat het Vegan Fest is...
Mij kennende weet ik het pas weer als t te laat is
Geplaatste afbeelding

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.482 berichten
  • 3 katten

#4 Geplaatst 05 september 2015 - 09:33

Wij waren er rond een uur of 2. Parking vinden was niet simpel toen, stond overal al goed vol. Ik hoorde wel van anderen die er stonden dat het al vanaf de opening heel druk was eigenlijk. Blijkbaar was er een heel grote belangstelling voor. Maar gezien het de eerste keer was dat ze het organiseerden denk ik dat een volgende editie vast wel iets beter zal georganiseerd zijn. Op hun facebook pagina werd redelijk wat feedback gegeven waar ze ook op geantwoord hebben dat ze naar de toekomst dit zeker gingen bekijken.
Anders als je facebook hebt moet je eens zoeken naar de pagina van 'KERK GENT'. Dat ging van hun uit en als je hun volgt zal het automatisch op jou nieuwspagina op facebook komen. Dit weekend is er ook een food festival daar trouwens mocht je het iets lijken. Het is niet vegan maar zo ver ik gelezen heb zal eva vzw er ook zijn en dus vast wel een klein vegetarisch aanbod. https://www.facebook...61861190512866/

Geplaatste afbeelding