Spring naar inhoud

- - - - -

Verkeersongeval met Shiva in de auto

• Log in om te reageren
19 reacties op dit onderwerp
BlackScorpion
BlackScorpion
  • 8.897 berichten
  • 1 katten

#16 Geplaatst 07 september 2015 - 08:08

Ik heb een mand zoals de Sleepypod, maar van Zooplus. Goedkoper, maar vind hem handiger dan de Sleepypod (zit vb. een deurtje in zodat ze al liggend ook kunnen buiten kijken). Ik maak hem ook altijd vast met een gordel zoals moet.

Gelukkig heeft Shiva er niets aan overgehouden.
Geplaatste afbeelding

ARIZONA
ARIZONA
  • 3.134 berichten
  • 2 katten

#17 Geplaatst 07 september 2015 - 14:28

Wat vreselijk voor jou en Shiva. Ik ben ook blij dat jullie er redelijk goed van afkwamen. Maar over jouw pijn maak ik me zorgen. Ga zeker naar een dokter om je eens volledig te laten onderzoeken. Als je er wat aan zou overhouden zou dat anders erg jammer zijn. :hug:

Inge91
Inge91

Liefste engeltje 2016

• 11.229 berichten

#18 Geplaatst 07 september 2015 - 18:13

Ai dat is wel verschrikkelijk, een ongeval met de poes in de auto, ik mag er niet aan denken. Gelukkig zijn jullie niet gekwetst. Zoals Arizona al zei, laat je ook maar eens onderzoeken, later kan je niet meer op een verzekering rekenen als je er toch iets van over zou houden
Geplaatste afbeelding

Murron
Murron
  • 4.654 berichten
  • 2 katten

#19 Geplaatst 08 september 2015 - 17:47

Hoe verschrikkelijk! Ik heb daar ook altijd schrik voor. Mijn hond heeft een harnasje en dat maak ik vast met een gordel voor honden, maar de katten zet ik gewoon in hun mandjes op de achterbank. Of naast mij als het maar een mandje is. Ga toch ook eens kijken hoe ik die beter kan bevestigen. Zoals je zegt, jij kan wel voorzichtig rijden, maar je kan anderen niet controleren...
Hoe voel je je, heb je nog pijn?

HelpLuckyvinden
HelpLuckyvinden
  • 3.864 berichten
  • 3 katten

#20 Geplaatst 08 september 2015 - 23:57

Jeezes, dan sta je gewoon te wachten om de rotonde op te kunnen :wall:

Met ons Lucky hebben we jaren geleden ook iets gelijkaardigs meegemaakt :
Ik nam mijn voorrang van rechts, had eerst nog gekeken of er van links niemand aangereden kwam, en toch geraakt door een Volvo met scherpe neus in de linkerflank.
Wij reden toen nog met een oude Fiesta en door de hoge snelheid van de andere auto werd de onze gecatapulteerd op een paaltje (die niet van plastic was :trance: ) of wat ervan overbleef.
Gelukkig was het dicht bij huis, in onze eigen straat en kon mijn partner onmiddellijk met Lucky naar huis.
Ze zat in haar transportmand en deze was tussen de zetels geraakt, maar buiten de schrik heeft ze er niets aan overgehouden.
Onze auto was perte totale en wij kwamen er ook van af met de schrik en wat kneuzingen + spierpijn.

Je moet zeker eens langsgaan bij de dokter om je te laten nakijken : je zou de eerste niet zijn die op het eerste gezicht geen ernstige verwondingen heeft maar achteraf met een whiplash blijft sukkelen.
Ik hoop van niet natuurlijk, maar best is van het zo snel mogelijk te laten vaststellen als er iets is zodat de verzekeringen daarna niet moeilijk gaan doen.