Spring naar inhoud

- - - - -

Kittens met eigen waak/slaaphond

Kittens

• Log in om te reageren
9 reacties op dit onderwerp
Duchess
Duchess
  • 863 berichten

#1 Geplaatst 21 september 2015 - 15:47

De kittens hebben hier hun eigen waakhond/kussen.

Bijgevoegde thumbnails

• image.jpeg
  • image.jpeg
  • image.jpeg

ARIZONA
ARIZONA
  • 3.134 berichten
  • 2 katten

#2 Geplaatst 21 september 2015 - 16:46

Dat is lief van je hond dat de kittens zomaar op hem mogen kruipen en tegen hem aan liggen! :love:
Mooie hond trouwens, is dat een Deense dog?

wendyv123
wendyv123
  • 4.368 berichten
  • 3 katten

#3 Geplaatst 21 september 2015 - 17:17

Bekijk berichtARIZONA, op 21 september 2015 - 16:46, zei:

Dat is lief van je hond dat de kittens zomaar op hem mogen kruipen en tegen hem aan liggen! :love:
Mooie hond trouwens, is dat een Deense dog?

het is al enkele jaren weer terug Duitse Dog, de oorspronkelijke naam :) Er werd een tijd Deense Dog gezegd omdat na de oorlog alles wat met Duitsland geassocieerd werd, als slecht of negatief werd beschouwd. Duitsland is al weer een hele tijd terug OK, dus is de naam weer veranderd naar Duitse Dog.

ARIZONA
ARIZONA
  • 3.134 berichten
  • 2 katten

#4 Geplaatst 21 september 2015 - 17:29

Bekijk berichtwendyv123, op 21 september 2015 - 17:17, zei:

het is al enkele jaren weer terug Duitse Dog, de oorspronkelijke naam :) Er werd een tijd Deense Dog gezegd omdat na de oorlog alles wat met Duitsland geassocieerd werd, als slecht of negatief werd beschouwd. Duitsland is al weer een hele tijd terug OK, dus is de naam weer veranderd naar Duitse Dog.

Weer iets bijgeleerd! :)  Bij deze: Mooie Duitse Dog heb je! Heel mooie kleur! Zo een grote hond met van die kleine wollebollekes erbij, dat kan niet schattiger. :loveshower:

wendyv123
wendyv123
  • 4.368 berichten
  • 3 katten

#5 Geplaatst 21 september 2015 - 17:50

idd, mooie Dog !!!! zaaaaaaalige honden zijn dat !

Nashota
Nashota
  • 17.908 berichten
  • 4 katten

#6 Geplaatst 21 september 2015 - 19:03

Dat is wel heel erg schattig :loveshower:
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Groetjes. Ina :hoi:

Duchess
Duchess
  • 863 berichten

#7 Geplaatst 21 september 2015 - 20:52

Ik heb begrepen dat de Duitse Dog een tijd Deense Dog werd genoemd omdat de DD zijn oorsprong heeft in Duitsland,en er later veel naar Denemarken zijn gegaan waar een zeer grote fokkerij is opgezet en bij verkoop naar Amerika werd de hond dus the Great Dane genoemd waarna deze vertaling is overgenomen naar Deense Dog.
Hoe dan ook,het is idd een Duitse Dog en hij is verschrikkelijk lief voor de kittens( voor ons ook)
Als er wordt gevraagd of het een Deense of Duitse Dog is zeg ik altijd:hij spreekt het allebei niet,haha

Zajin
Zajin
  • 2.012 berichten

#8 Geplaatst 21 september 2015 - 23:25

Das idd een heel mooie hond, Deens of Duits, hij is heel lief voor de kittens :love:

wendyv123
wendyv123
  • 4.368 berichten
  • 3 katten

#9 Geplaatst 22 september 2015 - 06:54

Ik heb de uitleg gekregen op een voorstelling van een rashondenshow door een dame die kwam praten voor het grote publiek.... zelf ben ik geen kenner.

Duchess
Duchess
  • 863 berichten

#10 Geplaatst 23 september 2015 - 17:40

Ik bedoel ook niets verkeerds met mijn antwoord wendyv123, ik wil er juist mee zeggen: de ene zegt dit de andere dat,ik heb dan al 2 DD gehad, het ware weet ik niet over de naam,allebei de uitleg klinkt aannemelijk dus wat mij betreft is het allebei waar������

Hij is idd superplief voor de kittens,ze zijn ook gek op hem,lekker over hem heen rennen,op hem liggen of bij hem in de buurt slapen

Bijgevoegde thumbnails

• image.jpeg

Bewerkt door Duchess, 23 september 2015 - 17:41.

Ook gelabeld met één of meerdere van deze sleutelwoorden: Kittens