Spring naar inhoud

- - - - -

Een Sphynx? Ja !

• Log in om te reageren
82 reacties op dit onderwerp
Murron
Murron
  • 4.654 berichten
  • 2 katten

#76 Geplaatst 16 oktober 2015 - 08:03

Hihi die eerste is echt grappig  :goofy: mooie Luna!

BlackScorpion
BlackScorpion
  • 8.873 berichten
  • 1 katten

#77 Geplaatst 16 oktober 2015 - 08:25

Knappe dame!

Bewerkt door BlackScorpion, 16 oktober 2015 - 08:25.

Geplaatste afbeelding

HelpLuckyvinden
HelpLuckyvinden
  • 3.847 berichten
  • 3 katten

#78 Geplaatst 22 oktober 2015 - 00:25

Eindelijk...eindelijk :jump:

Ik schreef voordien al eens dat het al beter vlotte tussen Moon en Luna, maar het lukte nog niet om eens een foto van hen samen te maken.
Eigenlijk kwam ons Moon de laatste tijd -voordat we Luna adopteerden- af en toe bij ons eens in de zetel liggen.
De avond voor Luna's adoptie leek Moon ook iets "aan te voelen" : voordien durfde ze wel eens bij ons in de zetel maar liefst niet te lang gevleid worden anders ging ze ergens anders liggen. Die avond kwam Moon tussen ons liggen en liet zich door ons beiden strelen, ze genoot er echt van :goofy:

Sinds de komst van Luna was Moon afwachtend, het dichts bijzijnde plekje die ze gebruikte om te slapen was een mandje naast de zetel (die ze van Luna inpalmde want deze was voor haar bestemd :x ).
Ik miste de sporadische aanwezigheid van Moon bij ons in de zetel ook al lag Luna bij ons elke avond onder de plaid.
Maar nu moeten jullie eens kijken wat er al een paar dagen gaande is...IMG_6665.JPG
Beide dames delen de zetel :)
Als ik erbij kom blijft Moon ook liggen en ze blijft ook langer liggen als ze gevleid wordt
IMG_6666.JPG
Deze is speciaal voor Blackscorpion die hoopte op een foto waar ze allen samen in één ruimte zouden vertoeven ;)
Op de achtergrond zie je Miloh in de andere zetel liggen :jump: IMG_6667.JPG

Luna ligt het liefs onder de plaid en Moon ligt er dan vaak heel dicht tegen aan.
Maar onze Miloh krijgt gelukkig ook nog voldoende aandacht van zijn nieuw zusje :
IMG_6654.JPG

En zo begint hier stilaan alles in z'n plooi te vallen, tot grote tevredenheid van hun personeel ;)

Enkel de diarree problemen zijn nog niet volledig opgelost.
Er is een staaltje onderzocht van Luna's stoelgang en blijkbaar is er nu ook Coccidiose gevonden.
Wat kan verklaren waarom het de ene keer vaster is dan de andere.
Morgen worden ze er alle drie voor behandeld.

Zajin
Zajin
  • 2.012 berichten

#79 Geplaatst 22 oktober 2015 - 01:28

Wat fijn dat ze zo leuk samenliggen, het is toch geweldig als alles in orde komt tussen de nieuwkomer en de " oudjes ", het maakt mij ook een beetje bang om er voor te gaan, wat als het niet moest lukken :louche:

Maar hier lijkt alles in orde :loveshower:

BlackScorpion
BlackScorpion
  • 8.873 berichten
  • 1 katten

#80 Geplaatst 22 oktober 2015 - 07:57

Ziet er super uit! Een leuk gezinnetje :)
En ja, Sphynxen en dekentjes....
Geplaatste afbeelding

Murron
Murron
  • 4.654 berichten
  • 2 katten

#81 Geplaatst 22 oktober 2015 - 12:13

Lief :loveshower: het is precies een heel goeie beslissing geweest om Luna te adopteren!

ARIZONA
ARIZONA
  • 3.134 berichten
  • 2 katten

#82 Geplaatst 22 oktober 2015 - 18:11

Zo mooi en lief! Ik kan daar ook zo van genieten als poesjes zo mooi samen liggen. Helaas zijn mijn 2 poesjes niet zo een samenslaperkes. Maar het zijn ook wel schatjes hoor. :) :heart:

HelpLuckyvinden
HelpLuckyvinden
  • 3.847 berichten
  • 3 katten

#83 Geplaatst 26 januari 2016 - 21:22

Luna's profiel is bijgewerkt vandaag :)
  http://www.kattensit...fiel/6153-luna/