Spring naar inhoud

- - - - -

Nieuwkomer Finne! Update: ze zitten samen!

• Log in om te reageren
45 reacties op dit onderwerp
Nasa
Nasa
  • 5.382 berichten
  • 3 katten

#1 Geplaatst 24 september 2015 - 21:02

Hier alvast een topic voor mijn meisje dat zaterdag komt.  :cheer:

Wou ze al voorstellen, maar ik vind even niet hoe ik een foto upload in de galerij om dan hier te plaatsen. Foto staat op mijn smartphone.

Omdat ik in het begin het over het algemeen het meer zal hebben over de introductie en haar gedrag, dat van Jaro. Open ik hier een topic!

Finne is ongeveer 1 jaar. Gevonden/aangelopen bij mensen, nadat ze gedumpt was in een bos, samen met broer. Ze was er bijna niet meer door ondervoeding.

Bewerkt door Nasa, 01 oktober 2015 - 16:18.

Nasa
Nasa
  • 5.382 berichten
  • 3 katten

#2 Geplaatst 24 september 2015 - 21:19

Fotootjes!

Finne3
Finne2
Finne

Elma
Elma
  • 3 katten

#3 Geplaatst 24 september 2015 - 21:29

Schattig katje. Daar zal je veel plezier aan hebben. Gelukkig is ze nog goed terecht gekomen. Veel geluk met de poezel.
Groetjes van Elma
Mijn katjes zijn allemaal van mei 2014: Lexy (rosse kater) Sienna (wit -tricolore kattin) Butler (zwarte kater) = K3 Geplaatste afbeelding
Mijn YouTube kanaal: https://www.youtube....11Elma02/videos

Cisca
Cisca
  • 13.515 berichten

#4 Geplaatst 24 september 2015 - 21:34

Mooi meisje, fijn dat ze bij jouw een gouden mandje krijgt :)

Casper-Cartouche
Casper-Cartouche
  • 5.287 berichten

#5 Geplaatst 24 september 2015 - 22:28

Wat een mooi lieverdje is Finne ,
ik wens je veel succes met dit schatje ,
hoop dat alles vlot mag verlopen zaterdag met de introductie !!!
Geplaatste afbeelding

ARIZONA
ARIZONA
  • 3.134 berichten
  • 2 katten

#6 Geplaatst 24 september 2015 - 22:44

Veel succes met dit lieve meisje! ;) :catattackball

Zajin
Zajin
  • 2.012 berichten

#7 Geplaatst 24 september 2015 - 23:53

Wat een lieve poesie, hopelijk wordt ze goede vriendjes met Jaro , is altijd weer spannend hé :loveshower:

Ephiny
Ephiny
  • 4.874 berichten
  • 4 katten

#8 Geplaatst 25 september 2015 - 07:23

Ziet er een schatje uit. Veel succes met de intro iig!
Those who don't believe in magic, will never find it

Inavanthielen
Inavanthielen
  • 2 katten

#9 Geplaatst 25 september 2015 - 09:54

Wat een schattig meisje!  :love2:   Ze komt in een warm nest terecht, zalig toch.  

Veel succes met lieve Finne.
En natuurlijk...Veeeeeeeeel posten eh?

Geplaatste afbeelding   ANGELS DON'T ALWAYS HAVE WINGS, SOMETIMES THEY HAVE WHISKERS Geplaatste afbeelding    
  LOVE STARTS WITH A WET NOSE, AND ENDS WITH A TAIL

BlackScorpion
BlackScorpion
  • 2 katten

#10 Geplaatst 25 september 2015 - 10:40

Veel succes, ze ziet er in ieder geval rustig maar nieuwsgierig uit. Hopelijk klikt het snel tussen de 2!
Geplaatste afbeelding   Geplaatste afbeelding

juleken
juleken
  • 7.984 berichten

#11 Geplaatst 25 september 2015 - 12:46

Wat een scheetje  :loveshower:
Zo tof dat je een sukkeltje een warme thuis wil geven, én voor Jaro een speelkameraadje!
Veel succes met jouw kleine meid!

#12 Geplaatst 25 september 2015 - 15:33

Wat een schattig meisje :love4: :love4:  . En ik duim dat ze snel vriendjes wordt met Jaro!
Blijf jezelf.... er zijn al anderen genoeg  Geplaatste afbeeldingGeplaatste afbeelding

Inge91
Inge91
  • 12.578 berichten

#13 Geplaatst 25 september 2015 - 17:19

Wat een lieverd, veel plezier met haar. Ze lijkt op onze buur-poes
Geplaatste afbeelding

JessaRaquel
JessaRaquel
  • 16.996 berichten
  • 1 katten

#14 Geplaatst 26 september 2015 - 11:29

Heel veel succes met Finne en hopelijk gaat het goed met Jaro !
Geplaatste afbeelding
Als-ie spint is -ie blij ...als-ie gromt is-ie boos...als-ie slaapt is-ie lief :paw :cattailwag

Nasa
Nasa
  • 5.382 berichten
  • 3 katten

#15 Geplaatst 26 september 2015 - 13:23

Finne is er!!!

Wat een enorme knuffelpoes! Zelfs tijdens het wachten op de snaptest voor FIV en Felv (negatief!) bij de DA, kwam ze bij ons knuffelen.

Voor Jaro is het nu al moeilijk :(
Hij rook het meteen aan mij.

Jaro zit in de slaapkamer, gang en badkamer. Omdat slaapkamer zijn veilige plek altijd is. Hij vlucht er altijd naartoe als hij bang is van iets.
Finne zit in de living/keuken en de bovenruimte.
MAar nu kan Jaro niet meer mee naar de living en keuken, wat hij al wou.

Finne blijkt ook hard te mauwen als ik niet bij haar ben. Dus Jaro weet al dat er een poes zit daar en is al over zijn toeren. Hij staat naar die deur te staren van aan de deur van mijn slaapkamer. Ik mocht hem nog aaien. Snoep wilde hij natuurlijk nog niet. Arm ventje. De confrontatie gaat zo sneller dan ik wou...

Finne wil dat ik bij haar op de zetel blijf. Ze vindt het zalig, zo'n zetel met zacht dekentje. Ze trappelt en sabbelt er dan ook op, en duwt haar kopje tegen mij. Stilzitten kan ze (nog) niet goed.

Ze heeft alles verkend, zich niet verstopt. Ze heeft het drinken en eten gezien, de kattenbak, de zetel, vensterbank met planten (waar ze al aanzat...). Ze stond ook al op het aanrecht, wat verboden is :mrgreen: . Moet haar nog wat opvoeden, denk ik. Huisgenoot zou er niet mee kunnen lachen, een poes op het aanrecht. Hij wil ze ook niet op de keukentafel... Jaro mocht dat altijd wel. Ook in de keuken moeten ze hoog kunnen zitten om mee te kijken, die tafel is het enige hoge.

Kan ik Jaro nog helpen met iets? Ik zit al bij hem, zodat hij aandacht krijgt. Maar hij zit daar enkel te staren. Finne is dan ook een tijd aan het miauwen geweest. Ik dacht dat ik dat best kon negeren gewoon. IK kan niet constant bij haar zijn.

Oh ja, ze heeft nog wormen. Ze is in de opvang nog ontwormd. Binnenkort terug.