Spring naar inhoud

- - - - -

Basiel

• Log in om te reageren
20 reacties op dit onderwerp
Dasje
Dasje
  • 150 berichten

#16 Geplaatst 29 oktober 2015 - 10:20

Oew...haha! moet kunnen!
Ben wel stikjaloers op dat tandje.
Ik heb er geen enkel kunnen onderscheppen bij Billy  :s

Armani
Armani
  • 15.762 berichten

#17 Geplaatst 29 oktober 2015 - 19:53

Bekijk berichtDasje, op 29 oktober 2015 - 10:20, zei:

Ik heb er geen enkel kunnen onderscheppen bij Billy  :s
ja,
eigenlijk....
ik heb dat ook nooit gevonden hier bij de tandenwissel
(dan wel kleiner hé Xavier dan op jouw foto :lachen: )

Wat ik wel regelmatig vind is een....snor
en taai dat dat is :o

Zajin
Zajin
  • 2.012 berichten

#18 Geplaatst 29 oktober 2015 - 20:04

Wat een prachtige fotootjes van Basil , en hij is dikke vriendjes met ....ander poezie

Ik heb twee tandjes gevonden, maar weet niet meer waar ik ze gelaten heb, snorhaartjes vind ik regelmatig en heb ze  :oops: bewaard .

Xavier
Xavier
  • 443 berichten
  • 2 katten

#19 Geplaatst 30 oktober 2015 - 18:06

Ik weet eerlijk gezegd ook niet meteen waar dat tandje is. Ik heb het in een potje gedaan, maar zou niet meer weten waar ik dat potje gedaan heb.
"Bevriend", mjah, valt wel mee. Ze vechten wel veel hoor, maar als ze stoute dingen doen, dan doen ze het wel als een team.
Basiel probeert Chanel soms wel eens te bestijgen (alhoewel hij gecastreerd is), maar Chanel laat haar niet doen hoor! :)

Geplaatste afbeelding

ARIZONA
ARIZONA
  • 3.134 berichten
  • 2 katten

#20 Geplaatst 30 oktober 2015 - 18:21

Zo een mooie foto's van Basil! Hij ziet er inderdaad een echte guitige deugniet uit die zijn personeel graag uitdaagt en ook zijn medepoezel. Maar je kan daar niet kwaad op zijn hé want aw, zo'n schattig koppie dat hij heeft! :love:

Zajin
Zajin
  • 2.012 berichten

#21 Geplaatst 30 oktober 2015 - 19:21

Ze liggen zo fijn samen in een mandje, en samen op de vensterbank, daarom dacht ik, dikke vriendjes :goofy: jaja, stoute dingen doe je best met twee, is veel leuker :lachen:
Oohh hij moet van Chanelleke afblijven, heb je dat al tegen hem gezegd ? Ze heeft gelijk dat ze zich niet laat doen :catcurs