Spring naar inhoud

- - - - -

Kerstkaarten 2015-2016

• Log in om te reageren
252 reacties op dit onderwerp
dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.819 berichten
  • 4 katten

#181 Geplaatst 21 december 2015 - 20:23

Mijn zijn gemaakt! :dancer: Morgen opsturen! Een beetje laat, maar het lukte echt niet eerder....
Het zijn geen kaartjes geworden van mijn lln. (geen tijd door de drukte op de school), maar er zit wel een klein verrassingetje bij - wel gemaakt met mijn lln. :dancer:

Cisca
Cisca
  • 13.507 berichten

#182 Geplaatst 21 december 2015 - 20:48

Als ik al jullie verhalen lees, mss toch volgend jaar eens mee doen
Al heb ik daar echt hekel aan gekregen stuurde altijd heel veel weg maar kwam amper wat terug.
Nu stuur ik enkel van wie ik iets kreeg en de rest de pot op. heb er dit jaar al 3 gekregen wahahahaha

liange
liange
  • 2.331 berichten
  • 3 katten

#183 Geplaatst 21 december 2015 - 21:30

Bekijk berichtdolfjeweerwolfje, op 21 december 2015 - 20:23, zei:

Mijn zijn gemaakt! :dancer: Morgen opsturen! Een beetje laat, maar het lukte echt niet eerder....
Het zijn geen kaartjes geworden van mijn lln. (geen tijd door de drukte op de school), maar er zit wel een klein verrassingetje bij - wel gemaakt met mijn lln. :dancer:

kijk ernaar ut

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.819 berichten
  • 4 katten

#184 Geplaatst 21 december 2015 - 21:41

:censored: :censored: Ik ben dit jaar erg laat met mijn kaartjes, dit door de drukte op school en de drukte hier thuis. Kwam er maar niet aan er mee te starten.
Ondertussen ben ik al goed opgeschoten. Ale... heb er 25 klaar (incl. die van hier :dancer: ). Daarstraks speciaal naar Colruyt gereden voor inkt (mijn tekstjes typ ik, aangezien mijn geschrift niet denderend is). Ik heb voor de eerste (EN LAATSTE) keer in mijn leven zo'n goedkopere versie genomen. Heb inkt van het Colruyt merk genomen en er staat op de verpakking dat dit mijn type vervangt.
Ja, tarara. Hij past inderdaad in mijn printer, maar mijn printer wil het niet aanvaarden.... Dus inkt op, en kan niet verder..... :censored: :censored: .Wilde ze graag morgenvroeg allemaal op de bus doen. Niet dus. Terug naar Colruyt.
Wat met die ene die al open geweest is (gelukkig de kleurenversie nog niet geopend)???? Ik ben er niets mee, want mijn printer aanvaardt het niet, ondanks dit wel op de verpakking staat *zucht*.

Bekijk berichtCisca, op 21 december 2015 - 20:48, zei:

Al heb ik daar echt hekel aan gekregen stuurde altijd heel veel weg maar kwam amper wat terug.
Nu stuur ik enkel van wie ik iets kreeg en de rest de pot op. heb er dit jaar al 3 gekregen wahahahaha

Als het een troost mag zijn, jij staat op mijn blad van namen :-). Maar.... eerst inkt hebben nu ....

Cisca
Cisca
  • 13.507 berichten

#185 Geplaatst 21 december 2015 - 22:29

Ohh wat lief Wendy xxxx

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.819 berichten
  • 4 katten

#186 Geplaatst 22 december 2015 - 09:37

Verstuurd :dancer:

Inge91
Inge91

Liefste engeltje 2016

• 11.227 berichten

#187 Geplaatst 22 december 2015 - 10:53

Zo doe ik het ook hoor, ik stuur niet meer naar famillie of mensen die ik nooit zie of hoor.

Schrijf jezelf volgend jaar maar mee op de lijst Cisca, het is echt leuk om al die KS kaartjes samen te zien staan.
Geplaatste afbeelding

Steffie_G
Steffie_G
  • 13.822 berichten
  • 2 katten

#188 Geplaatst 22 december 2015 - 10:54

Nouchka en Murron dank u voor de hele mooie kaartjes!! murron, uw postzegel is zo leuk!  :lol2:
Geplaatste afbeelding

Murron
Murron
  • 4.654 berichten
  • 2 katten

#189 Geplaatst 22 december 2015 - 13:27

Haha ja, grappig he, typisch Amerika :lachen: het zijn wel nog zegels van 2014, ze dachten vorig jaar blijkbaar dat veel meer mensen internationale kerstkaartjes zouden versturen ;)

Ja dat zou leuk zijn Cisca!  :loveshower:

BlackScorpion
BlackScorpion
  • 8.890 berichten
  • 1 katten

#190 Geplaatst 23 december 2015 - 18:01

Mijn verzameling is stilletjes aan het groeien!
Karianne, dat gaat smaken!!
Geplaatste afbeelding

Poeslap
Poeslap
  • 1.583 berichten
  • 2 katten

#191 Geplaatst 23 december 2015 - 19:15

Mooi kaartje, Karianne! Echt een pareltje... :)

Is er ondertussen bij iemand al een kaartje van mij aangekomen? Ik heb ze eind vorige week op de bus gegooid, dus...

BlackScorpion
BlackScorpion
  • 8.890 berichten
  • 1 katten

#192 Geplaatst 23 december 2015 - 19:43

Hmm... ik zou eens in de kaartjes moeten zien, kan het zo niet zeggen.
Vind het soms moeiljk wie wie is :-)
Geplaatste afbeelding

Karianne
Karianne
  • 4.634 berichten
  • 2 katten

#193 Geplaatst 23 december 2015 - 21:33

Bij mij dacht ik wel poeslap ! Zal morgen eens lijken

lathyrus
lathyrus
  • 4 katten

#194 Geplaatst 23 december 2015 - 22:38

ja maar als je meedoet weet je toch dat je kaartjes terugkrijgt hé
Meedoen volgende keer !
Is zo leuk jong :duim:

ik heb nog verschillende kaartjes gekregen maar halven trouwboek heeft ze al omhooggehangen ondertussen, karianne heb ik vandaag ontvangen, dat was een grote verrassing wat er inzat...Bedankt karianne !

En ook bedankt aan rita en Melissa !!!

Bekijk berichtPoeslap, op 23 december 2015 - 19:15, zei:

Mooi kaartje, Karianne! Echt een pareltje... :)

Is er ondertussen bij iemand al een kaartje van mij aangekomen? Ik heb ze eind vorige week op de bus gegooid, dus...

bij mij is t dus ondertussen toegekomen, nog eens bedankt voor het mooie kaartje en de mooie wensen !
Geplaatste afbeelding

JessaRaquel
JessaRaquel
  • 16.988 berichten
  • 1 katten

#195 Geplaatst 23 december 2015 - 23:08

Melissa en Karianne bedankt voor de mooie kaartjes ,en Karianne bedankt voor de chocomelk en de snoepstok . :) ;)

Audrey sorry  gelukkig had ik mijn adres vermeld.
Geplaatste afbeelding
Als-ie spint is -ie blij ...als-ie gromt is-ie boos...als-ie slaapt is-ie lief :paw :cattailwag