Spring naar inhoud

- - - - -

Kerstkaarten 2015-2016

• Log in om te reageren
252 reacties op dit onderwerp
Karianne
Karianne
  • 4.634 berichten
  • 2 katten

#31 Geplaatst 15 november 2015 - 20:57

vorig jaar waren we met 20 ofzoiets

.. komaan mensen

liange
liange
  • 2.331 berichten
  • 3 katten

#32 Geplaatst 16 november 2015 - 15:18

Bekijk berichtKarianne, op 15 november 2015 - 20:57, zei:

vorig jaar waren we met 20 ofzoiets

.. komaan mensen

heb iedereen dat ik vond dat vorig jaar meedeed een pb gestuurd maar nog niet echt positieve antwoorden

Evyke81
Evyke81

Beste poes 2016

Mooiste kortharige HTK 2016

• Moderator
  • 8.597 berichten
  • 4 katten

#33 Geplaatst 16 november 2015 - 15:44

Ik doe ook mee :-)
Geplaatste afbeelding
www.kattenopvangwaasland.com

liange
liange
  • 2.331 berichten
  • 3 katten

#34 Geplaatst 16 november 2015 - 16:43

Bekijk berichtEvyke81, op 16 november 2015 - 15:44, zei:

Ik doe ook mee :-)

whohoee vergeet je gegevens niet doortesturen he :)

Voor degene die een pb kregen met de vraag of je meedoet ik deed dit met goeie bedoelingen .
Hoef daarvoor geen antwoord terug van had toch al gezegd dat .;. En er was toch tijd tot ...
Ik deed dit maar met goeie bedoelingen !

liange
liange
  • 2.331 berichten
  • 3 katten

#35 Geplaatst 16 november 2015 - 16:49

Bekijk berichtJessaRaquel, op 14 oktober 2015 - 19:47, zei:

Ik wil ook weer meedoen ,het is altijd leuk om vele kaartjes te mogen ontvangen . :) ;)

Mijn gegevens volgen zo rap mogelijk.

hallo, als je nog van plan bent voor mee te doen wil je zeker voor 5dec je gegevens door sturen aub

lathyrus
lathyrus
  • 4 katten

#36 Geplaatst 16 november 2015 - 17:14

Bekijk berichtliange, op 16 november 2015 - 16:43, zei:

whohoee vergeet je gegevens niet doortesturen he :)

Voor degene die een pb kregen met de vraag of je meedoet ik deed dit met goeie bedoelingen .
Hoef daarvoor geen antwoord terug van had toch al gezegd dat .;. En er was toch tijd tot ...
Ik deed dit maar met goeie bedoelingen !

wat is er dan zo verkeerd aan dat antwoord?
Ik was gewoon verbaasd dat ik diene pm kreeg en vroeg me af of ik het soms verkeerd voorhad dat er nog tijd was tot december
Als jij dat dan anders oppakt dan dat ik bedoelde daar kan ik dan toch niet aan doen, je voelt je aangevallen terwijl er niemand je aanvalt...
Geplaatste afbeelding

BlackScorpion
BlackScorpion
  • 8.884 berichten
  • 1 katten

#37 Geplaatst 17 november 2015 - 18:49

Vandaag een leuk idee gekregen voor kaartjes, dus ik doe mee :)
Geplaatste afbeelding

Steffie_G
Steffie_G
  • 13.820 berichten
  • 2 katten

#38 Geplaatst 17 november 2015 - 18:59

Jeey!! Dat zet de teller dan 'al' op 11 man denk ik?
Geplaatste afbeelding

BlackScorpion
BlackScorpion
  • 8.884 berichten
  • 1 katten

#39 Geplaatst 17 november 2015 - 19:45

12 denk ik... moet nu de kaartjes nog wel laten drukken.
Vrees dat als ik wacht tot 6 december... oh ben dan weekje weg, dus als ik dan wacht tot 14 december, ik veeeeeel te laat ben.
Dus zal mijn bestelling best voor 6 december doen... maar wat als er dan ineens veel mensen bij komen.
Maar als ik 20 kaarten bestel en er maar 12 moet gebruiken is ook zo zonde...

Misschien moeten we in het vervolg de deadline toch vroeger zetten :p
Geplaatste afbeelding

liange
liange
  • 2.331 berichten
  • 3 katten

#40 Geplaatst 17 november 2015 - 20:27

Bekijk berichtBlackScorpion, op 17 november 2015 - 19:45, zei:

Vrees dat als ik wacht tot 6 december... oh ben dan weekje weg, dus als ik dan wacht tot 14 december, ik veeeeeel te laat ben.
Dus zal mijn bestelling best voor 6 december doen... maar wat als er dan ineens veel mensen bij komen.

Er zijn voor de moment 12 personen die al meedoen .
Ik heb wel 1 persoon dat 2 adressen door gegeven heeft haar adres in Amerika en haar adres waar ze is als de feestdagen er zijn .
Dus ik stuur al zeker 13 kaartjes :)

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.819 berichten
  • 4 katten

#41 Geplaatst 18 november 2015 - 09:06

Geen jaartal op zetten. Kan je ze volgend jaar nog gebruiken.

lathyrus
lathyrus
  • 4 katten

#42 Geplaatst 18 november 2015 - 19:47

Bekijk berichtBlackScorpion, op 17 november 2015 - 19:45, zei:

leuk dat je toch meedoet
dat heb ik ook zitten denken, om misschien in t vervolg toch de deadline vroeger te zetten, haalt ook wat druk van de ketel voor degene die dan alle adressen moet rondmailen

Bekijk berichtdolfjeweerwolfje, op 18 november 2015 - 09:06, zei:

Geen jaartal op zetten. Kan je ze volgend jaar nog gebruiken.

ja maar dan moet je toch nu opschrijven naar wie je welk kaartje stuurt dit jaar zodat dezelfde mensen t volgend jaar niet t zelfde kaartje krijgen? Ik zit hier ook met een paar overschotten....
Geplaatste afbeelding

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.819 berichten
  • 4 katten

#43 Geplaatst 18 november 2015 - 21:20

Bekijk berichtlathyrus, op 18 november 2015 - 19:47, zei:

leuk dat je toch meedoet
dat heb ik ook zitten denken, om misschien in t vervolg toch de deadline vroeger te zetten, haalt ook wat druk van de ketel voor degene die dan alle adressen moet rondmailen

ja maar dan moet je toch nu opschrijven naar wie je welk kaartje stuurt dit jaar zodat dezelfde mensen t volgend jaar niet t zelfde kaartje krijgen? Ik zit hier ook met een paar overschotten....

Ja, dat doet ik wel. Eigenlijk met tekstjes. Soms gebruik ik een tekstje dat ik zeer mooi vind - dat ik van iemand krijg -  het jaar erop, maar moet ik zorgen dat ik dat niet bij diezelfde persoon gebruik :-).
Ik heb dit ook 1 jaar gehad. Ik had ook kaartjes laten maken en had een overschot. Net omdat ik net wist naar hoeveel ik er nodig ging hebben.
Maar is schrijf sowieso de namen op van wie ik een kaartje krijg. Die krijgen er eentje terug (als ik er nog geen verstuurd had) en die lijst pak ik het jaar erop erbij. Zo heb ik altijd al een lijst op voorhand naar wie ik wil sturen.
Ik heb dat jaar die fotokaartjes voor familie gebruikt en het jaar erop voor enkele collega's.

lathyrus
lathyrus
  • 4 katten

#44 Geplaatst 18 november 2015 - 23:49

Bekijk berichtdolfjeweerwolfje, op 18 november 2015 - 21:20, zei:

Ja, dat doet ik wel. Eigenlijk met tekstjes. Soms gebruik ik een tekstje dat ik zeer mooi vind - dat ik van iemand krijg -  het jaar erop, maar moet ik zorgen dat ik dat niet bij diezelfde persoon gebruik :-).
Ik heb dit ook 1 jaar gehad. Ik had ook kaartjes laten maken en had een overschot. Net omdat ik net wist naar hoeveel ik er nodig ging hebben.
Maar is schrijf sowieso de namen op van wie ik een kaartje krijg. Die krijgen er eentje terug (als ik er nog geen verstuurd had) en die lijst pak ik het jaar erop erbij. Zo heb ik altijd al een lijst op voorhand naar wie ik wil sturen.
Ik heb dat jaar die fotokaartjes voor familie gebruikt en het jaar erop voor enkele collega's.

ik maak ook een lijstje van naar wie ik kaartjes ga sturen, t is te zeggen, de laatste jaren zet ik kruisjes of bolletjes in mijn adresboek/schrift, t ene jaar is t dan een kruisje en t jaar erop een bolletje of iets anders bij de mensen die een kaartje gestuurd hebben naar ons zodat ik daar zeker t jaar nadien ook een kaartje naar stuur (ik stuur niet alleen naar die mensen een kaartje maar wil er gewoon zeker van zijn dat zij er zeker bij zijn dan)
Maar ik schrijf niet op naar wie ik welk kaartje stuur, ik had dat beter wel gedaan, dan zat ik nu niet met overschotten van kaarten die ik toch wel heel mooi vind maar die ik nu niet meer durf te versturen
Geplaatste afbeelding

Steffie_G
Steffie_G
  • 13.820 berichten
  • 2 katten

#45 Geplaatst 19 november 2015 - 04:20

Alle kerstkaarten die ik krijg gaan na een tijd een doos in en persoonlijk weet ik dan niet meer wie welke kaart heeft gestuurd. En ik zou het echt niet erg vinden om 2x dezelfde kaart van iemand te krijgen, 't is het gedacht dat telt he :)
Geplaatste afbeelding