Spring naar inhoud

- - - - -

krabben aan zetel

• Log in om te reageren
51 reacties op dit onderwerp
Cisca
Cisca
  • 13.515 berichten

#46 Geplaatst 07 oktober 2015 - 21:40

Hahaha ach hebben ze ook weer wat plezier he

Elma
Elma
  • 3 katten

#47 Geplaatst 07 oktober 2015 - 21:55

En jij maar behangen. :-)
Groetjes van Elma
Mijn katjes zijn allemaal van mei 2014: Lexy (rosse kater) Sienna (wit -tricolore kattin) Butler (zwarte kater) = K3 Geplaatste afbeelding
Mijn YouTube kanaal: https://www.youtube....11Elma02/videos

Zajin
Zajin
  • 2.012 berichten

#48 Geplaatst 07 oktober 2015 - 22:10

Nieuw speel- en krabplezier voor de poezels, die denken, hahaaaa, ons slaafje heeft weer wat nieuws voor ons :lachen: :lachen:

Cisca
Cisca
  • 13.515 berichten

#49 Geplaatst 07 oktober 2015 - 22:14

Ja wie weet  ;)

Elma
Elma
  • 3 katten

#50 Geplaatst 08 oktober 2015 - 22:02

Sukkel, ik heb compassie met je. ;-)
Groetjes van Elma
Mijn katjes zijn allemaal van mei 2014: Lexy (rosse kater) Sienna (wit -tricolore kattin) Butler (zwarte kater) = K3 Geplaatste afbeelding
Mijn YouTube kanaal: https://www.youtube....11Elma02/videos

Samina
Samina
  • 31 berichten
  • 1 katten

#51 Geplaatst 19 oktober 2015 - 23:54

Ik heb een grote krabton staan, aan de andere kant van de living een krabpaal met verdiepingen en in een andere hoek van de kamer een eenvoudige krabpaal. Mijn kater is verzot op de krabton, hierop spuit ik met de Catnip spray. In de krabton zitten drie gaten, en dit is zijn plezier. Via gaten binnenin kan hij op drie verdiepingen spelen. Heeft nog nooit aan mijn lederen zetels of behangpapier gekrabt.
Hij is verzot op de geur van de Catnip spray.En hij heeft veel verschillende. Soorten speeltjes.
Ik heb ook een zeer lieve aanhankelijke kater, Filou, geadopteerd uit een asiel.

juleken
juleken
  • 7.984 berichten

#52 Geplaatst 20 oktober 2015 - 23:46

Bekijk berichtSamina, op 19 oktober 2015 - 23:54, zei:

Ik heb een grote krabton staan, aan de andere kant van de living een krabpaal met verdiepingen en in een andere hoek van de kamer een eenvoudige krabpaal. Mijn kater is verzot op de krabton, hierop spuit ik met de Catnip spray. In de krabton zitten drie gaten, en dit is zijn plezier. Via gaten binnenin kan hij op drie verdiepingen spelen. Heeft nog nooit aan mijn lederen zetels of behangpapier gekrabt.
Hij is verzot op de geur van de Catnip spray.En hij heeft veel verschillende. Soorten speeltjes.
Ik heb ook een zeer lieve aanhankelijke kater, Filou, geadopteerd uit een asiel.

Tof he :heart: Ik en altijd blij als mensen een asielkatje of een ander sukkeltje adopteren!
Zo een krabton met drie verdiepingen hebben wij hier ook, daar kunnen ze nogal acrobatentoeren op uithalen :catattackball

Bewerkt door juleken, 20 oktober 2015 - 23:46.