Spring naar inhoud

- - - - -

Online voeding kopen in grote hoeveelheden

• Log in om te reageren
9 reacties op dit onderwerp
lyda
lyda
  • 36 berichten
  • 7 katten

#1 Geplaatst 06 oktober 2015 - 19:18

Koopt iemand van jullie voeding voor katten online?
Ik zou graag in wat grote hoeveelheden kopen zodat dit mss goedkoper kan.

Wijzelf hebben 6 poezen maar familie van ons heeft 7 poezen en kennis ook 14 poezen dus
ik denk dat we samen toch mooie bestellingen kunnn maken.

Kom bij de 1.5 mil kattenfans op facebook en vind er leuke foto's en filmpjes .
https://www.facebook.com/paradise4cats

HelpLuckyvinden
HelpLuckyvinden
  • 3.864 berichten
  • 3 katten

#2 Geplaatst 06 oktober 2015 - 19:32

Wij bestellen bij Zooplus.nl soms ook bij Zooplus.de
Voor vele merken, vooral de Hill's Cd bij ons, een pak goedkoper dan in België bij dierenarts of apotheek.
Vanaf 100 euro kan je bij kortingscode ook "bulkbestelling" ingeven, dan krijg je 3% korting.
Voor een 4 à 5 euro kochten we ook een spaarplan aan waarmee we bij elke bestelling nogmaals 5% korting krijgen.
Het aankoopbedrag van het spaarplan hadden we via de eerste bestelling al helemaal terug gevorderd ;)

Je krijgt ook bonuspunten voor elke aankoop die je kan ruilen voor producten.

hilleke
hilleke
  • 19.368 berichten

#3 Geplaatst 06 oktober 2015 - 20:52

Hou er wel rekening mee dat als je bij zooplus besteld in grote hoeveelheden, de kans groot is dat het niet op 1 dag wordt geleverd. Vorige week nog voorgehad. 3 dagen voor 1 bestelling die bestond uit 2 dozen, dozen zijn op een verschillende dag geleverd. 1 op dinsdag, en 1 op donderdag, maar die zou eigenlijk woensdag geleverd worden, maar om één of andere reden zijn ze niet omgezien. Leuk is anders gezien ik geen uur van levering wist en dus tussen 8u en 18u moest aanwezig zijn.

Bewerkt door hilleke, 06 oktober 2015 - 22:33.

Elma
Elma

Leukste opvangkatje 2016

• 3.319 berichten
  • 3 katten

#4 Geplaatst 06 oktober 2015 - 20:57

Wij hebben dat nu ook voor het eerst gedaan. Wij kopen altijd RC. Dus gegoogeld op goedkoopste, omdat we 2 grote zakken wilden. Uitgekomen bij http://www.brekz.be/ die was het goedkoopste. Besteld en een dag of twee dagen erna alles netjes afgeleverd. Alleen krijgen we nu weer junkmail van hen, zoals we ook van zooplus krijgen. Maar die wissen we dan gewoon. Prijs was wel een groot verschil met de winkel (Horta), waar we anders kopen.

Bewerkt door Elma, 06 oktober 2015 - 20:59.

Groetjes van Elma
Mijn katjes: Lexy (ros) Sienna (wit -tricolore) Butler (zwart) = K3
en Flippy, de valkparkiet, die de baas is. Geplaatste afbeelding

Machteld.
Machteld.
  • 2.977 berichten
  • 2 katten

#5 Geplaatst 06 oktober 2015 - 21:57

Elma, op 06 oktober 2015 - 20:57, zei:

Alleen krijgen we nu weer junkmail van hen, zoals we ook van zooplus krijgen. Maar die wissen we dan gewoon.
Normaal gezien kan je in je account of onderaan de mail aangeven dat je geen reclamemails meer wilt ontvangen.

Es wütet, kratzt und beißt und kreischt, und wühlt sich durch mein weiches Fleisch

Das Vieh, es lässt mir keine Ruh, ich lock es an und greife zu.

Nein, tu mir nichts! Kann nichts dafür, ich bin doch nur ein wildes Tier.

- Die kleine Ballade vom schwarzen Schmetterling, ASP

ARIZONA
ARIZONA
  • 3.134 berichten
  • 2 katten

#6 Geplaatst 07 oktober 2015 - 11:40

Ik heb net 10 zakken Hill's w/d (1,5 kg) besteld bij Medpets.be. Gisterenavond leverden ze slechts 2 zakken. Na een telefoontje wisten ze me te zeggen dat de overige 8 zakken al de volgende dag daar zouden zijn. En inderdaad vanmorgen om 9.30u stonden ze hier netjes met de rest van de bestelling. Ze verkopen er ook almo nature en animonda.

Ik koop steeds de kleine verpakkingen want als de korrels ouder zijn braakt Alina erg veel. Wel duur helaas.

catherine
catherine
  • 40.158 berichten

#7 Geplaatst 07 oktober 2015 - 18:09

Je kan bij grote bestelling bulkbestelling invoeren dat geeft extra korting

Elma
Elma

Leukste opvangkatje 2016

• 3.319 berichten
  • 3 katten

#8 Geplaatst 07 oktober 2015 - 21:01

Machteld., op 06 oktober 2015 - 21:57, zei:

Normaal gezien kan je in je account of onderaan de mail aangeven dat je geen reclamemails meer wilt ontvangen.
Weet ik. Maar ik laat het zo. Misschien dat ik dan eens iets extra aangeboden krijg. :-)
Gisteren niet op Telefacts gezien ? Je besteld online, maar wacht met de bestelling af te ronden. Dan krijg je een mail waarin je extra korting krijgt voor het gekozen product. Ga ik volgende keer toch eens proberen.

Groetjes van Elma
Mijn katjes: Lexy (ros) Sienna (wit -tricolore) Butler (zwart) = K3
en Flippy, de valkparkiet, die de baas is. Geplaatste afbeelding

Machteld.
Machteld.
  • 2.977 berichten
  • 2 katten

#9 Geplaatst 08 oktober 2015 - 10:46

Elma, op 07 oktober 2015 - 21:01, zei:

Gisteren niet op Telefacts gezien ?
Ik heb Russische tv :) maar dat zeggen ze inderdaad over sommige webshops. Zooplus doet daar in elk geval niet aan. Ik laat mijn bestelling vaak lang staan omdat ik pas bestel als manlief naar huis vliegt.

Es wütet, kratzt und beißt und kreischt, und wühlt sich durch mein weiches Fleisch

Das Vieh, es lässt mir keine Ruh, ich lock es an und greife zu.

Nein, tu mir nichts! Kann nichts dafür, ich bin doch nur ein wildes Tier.

- Die kleine Ballade vom schwarzen Schmetterling, ASP

Simsham
Simsham
  • 583 berichten
  • 2 katten

#10 Geplaatst 08 oktober 2015 - 11:22

ik bestel via zooplus en als ik dat vergelijk met brekz dan betaal ik welgeteld 1 euro meer... (ik bestel RC Ragdoll 10kg)
vaak bestel ik eten met andere leuke hebbedingetjes voor de poezen dus ik hou het daarbij :)