Spring naar inhoud

- - - - -

Smurfenbeurs :)

• Log in om te reageren
5 reacties op dit onderwerp
HelpLuckyvinden
HelpLuckyvinden
  • 3.926 berichten
  • 3 katten

#1 Geplaatst 08 oktober 2015 - 20:33

Zoals sommigen hier al weten verzamelen wij smurfen.
Vorig jaar gingen we voor het eerst naar Blue Paradise in Evergem.
Op deze jaarlijkse beurs vind je zowat alles die smurf-gerelateerd is.
Van figuurtjes tot tafelkleden, van Gargamel tot Azraël  :lachen:

Misschien zitten hier nog smurfige leden die graag eens hun zondag in het blauw doorbrengen, vandaar dat ik het even wou delen ;)

http://www.thesisters.eu/

lathyrus
lathyrus
  • 3 katten

#2 Geplaatst 09 oktober 2015 - 03:17

ik wist niet dat dat bestond, een jaarlijkse smurfenbeurs
Waarschijnlijk is dat wel een aanslag op jullie portemenee ieder jaar?
Geplaatste afbeelding

HelpLuckyvinden
HelpLuckyvinden
  • 3.926 berichten
  • 3 katten

#3 Geplaatst 09 oktober 2015 - 12:10

Bekijk berichtlathyrus, op 09 oktober 2015 - 03:17, zei:

ik wist niet dat dat bestond, een jaarlijkse smurfenbeurs
Waarschijnlijk is dat wel een aanslag op jullie portemenee ieder jaar?
Nee dat valt mee hoor ;)
Het is gewoon een kwestie van niet alles te kopen wat je leuk vindt.
Wij gaan vooral omdat er op zo'n beurs veel smurfs te zien is die je niet overal vindt, zoals smurfjes/of spullen van...die uit het buitenland komen of spullen waar we niet eens het bestaan van wisten.
Voor onderdelen die we missen aan huisjes e.d. is het ook interessant ; vorig jaar was er toch een kraampje die onderdelen verkocht aan 50 cent.
We missen nog een sleutel voor op ons groot huis en een vlinder voor op ons klein huisje.

Dit jaar maken we vooraf een lijstje van wat we zoeken, vallen de prijzen mee van het gene we zoeken is dat mooi mee genomen.
Valt het duurder uit dan verwacht laten we het liggen :p
Eénmaal je alles hebt wat je graag wil valt het grootste plezier van het verzamelen er af vind ik ;)

Seabert
Seabert
  • 4.740 berichten

#4 Geplaatst 09 oktober 2015 - 12:43

Jammer dat het op zondag valt, past niet voor ons, anders waren we waarschijnlijk wel eens afgekomen.
Een koppel vrienden van ons verzamelen smurfenstuff en verjaren toevallig binnenkort (allebei op dezelfde dag) en heb al mijn hoofd zitten breken wat we hen zouden geven....

Blijf jezelf.... er zijn al anderen genoeg  Geplaatste afbeeldingGeplaatste afbeelding

HelpLuckyvinden
HelpLuckyvinden
  • 3.926 berichten
  • 3 katten

#5 Geplaatst 10 oktober 2015 - 00:56

Bekijk berichtSeabert, op 09 oktober 2015 - 12:43, zei:

Jammer dat het op zondag valt, past niet voor ons, anders waren we waarschijnlijk wel eens afgekomen.
Een koppel vrienden van ons verzamelen smurfenstuff en verjaren toevallig binnenkort (allebei op dezelfde dag) en heb al mijn hoofd zitten breken wat we hen zouden geven....

In Nederland zijn er vaker beurzen maar dat is dan weer een heel eind verder. Daar ga ik zelf ook nooit naartoe ;)

Ik kan me voorstellen dat het niet makkelijk is voor die vrienden ; wat verzamelen ze liefst van de smurfen en wat hebben ze al en wat niet...
Een (voor ons) leuk hebbedingetje is een sleutelhanger van de smurfen met een led-lampje die we onlangs kochten in Kruidvat. http://www.promobutl...lhanger-2596372
Als je wat geluk hebt liggen er nog.
De figuren van Schleich vind je o.a. bij Fun (met wat geluk, hier in Geraardsbergen zijn ze ermee gestopt), het zijn wel de figuurtjes die de laatste jaren uitgebracht werden.
Van mijn broer en schoonzus kreeg ik vorig jaar een doos chocoladesmurfen van Neuhaus : http://www.neuhaus-o...ralines-be.htm
De chocolade is op :p maar de doos in boekvorm staat in de vitrinekast nog steeds te pronken ;)
Er is ook een nieuwere versie van sinds vorige zomer :
http://www.skynet.be...murfencollectie

Het zijn maar een paar tips, want smaken verschillen natuurlijk van persoon tot persoon...

Volgend jaar ga je waarschijnlijk veel meer keuze hebben als je een cadeau moet kiezen, in 2017 komt er een nieuwe film uit van de smurfen. Ik vermoed dat er dus eind 2016 al -om de film te promoten- overal smurfig gerief zal verkocht worden net zoals we momenteel overdonderd worden door Minions in de winkels :)

Bewerkt door HelpLuckyvinden, 10 oktober 2015 - 00:59.

Carowlina
Carowlina

Mooiste (half)langharige HTK/kruising 2016

• 8.178 berichten
  • 3 katten

#6 Geplaatst 10 oktober 2015 - 09:28

Oh gezellig! :)
Wist ook niet dat dit bestond.

Moest ik de tijd gehad hebben, had ik misschien wel eens geweest.