Spring naar inhoud

- - - - -

Dit moet ik even kwijt

• Log in om te reageren
11 reacties op dit onderwerp
JessaRaquel
JessaRaquel
  • 16.996 berichten
  • 1 katten

#1 Geplaatst 14 oktober 2015 - 19:41

Ik wil hier even laten weten hoeveel ik van mijn ragdoll meisjes hou .Ze hebben echt mijn hartje veroverd en ook van mijn huisgenoten .Zo lief en teder ze zijn echt knuffelkatjes en als ze je aankijken   met hun blauwe oogjes daar smelt je van :loveshower:

Mijn perzen waren ook lief en heb van hun ook veel liefde gekregen en ook veel van gehouden ,maar nu is echt wel anders .Natuurlijk Raquel en Jessa zijn veel jonger en spelen heel graag en daar geniet ik van . Ik zie ze graag ravotten samen.

Dus ik ben hartstikke gelukkig met mijn meisjes :love4: :love4:

Geplaatste afbeelding
Als-ie spint is -ie blij ...als-ie gromt is-ie boos...als-ie slaapt is-ie lief :paw :cattailwag

lilymaya
lilymaya
  • 8.021 berichten

#2 Geplaatst 14 oktober 2015 - 20:34

Hewel, dat is heel leuk om te lezen Jessaraquel
Blijf maar lekker genieten van die twee lieverdjes :jump:

DORIS
DORIS
  • 7.963 berichten
  • 4 katten

#3 Geplaatst 14 oktober 2015 - 20:36

Ragdolls zijn bijzonder. :heart:
Waar blijven de foto'kes?

• Adopteer een kat! Je hebt een baasje nodig

miranda
miranda
  • 7.838 berichten
  • 1 katten

#4 Geplaatst 14 oktober 2015 - 20:50

het is altijd leuk als je poezels zich gelukkig voelen geef jezelf ook een gelukkig gevoel... geniet maar van je lievelingen !!!!

Murron
Murron
  • 4.654 berichten
  • 2 katten

#5 Geplaatst 14 oktober 2015 - 21:52

Bekijk berichtDORIS, op 14 oktober 2015 - 20:36, zei:

Ragdolls zijn bijzonder. :heart:
Waar blijven de foto'kes?

Jaaaa, foto's!  :zweep:  :goofy: ben ook erg benieuwd!

Zajin
Zajin
  • 2.012 berichten

#6 Geplaatst 15 oktober 2015 - 00:54

Heel fijn dat je zo geniet van uw bengeltjes, en ja, daar horen dan zeker fotootjes bij :goofy:

Inge91
Inge91
  • 12.579 berichten

#7 Geplaatst 15 oktober 2015 - 14:02

Jij spreekt zo vol liefde over jou katjes, echt leuk om te horen, geniet van jou schatten :)
Geplaatste afbeelding

ARIZONA
ARIZONA
  • 3.134 berichten
  • 2 katten

#8 Geplaatst 15 oktober 2015 - 14:18

Ik zie het zo al voor me: 2 schatten van dollekes die leuk samen spelen. Zo'n poezelige mirakeltjes. Er bestaat niets mooier om naar te kijken hé! :loveshower:

MayaBlue
MayaBlue
  • 2.495 berichten
  • 5 katten

#9 Geplaatst 15 oktober 2015 - 14:26

Het is toch iets speciaal hè een Ragdoll  :loveshower: . Ik ben na mijn eerste echt helemaal verliefd geworden op het ras.

Twinkel
Twinkel
  • 1.673 berichten

#10 Geplaatst 17 oktober 2015 - 23:19

Altijd superleuk om te lezen/horen/zien hoeveel baasjes toch van (hun) dieren houden! :) Dat maakt mij zooo blij!! Zeker omdat er veel te veel(!!!) beestjes zijn die zelfs niet eens het geluk hebben om in een veilig en warm huis te mogen leven en liefdevol verzorgd te worden :(..
Dus bij deze: heel tof van je dat je dat 'zomaar' eens met ons wilde delen hoeveel jij van je poezenbeestjes houdt, JessaRaquel! :)

juleken
juleken
  • 7.984 berichten

#11 Geplaatst 17 oktober 2015 - 23:28

Bekijk berichtTwinkel, op 17 oktober 2015 - 23:19, zei:

Altijd superleuk om te lezen/horen/zien hoeveel baasjes toch van (hun) dieren houden! :) Dat maakt mij zooo blij!! Zeker omdat er veel te veel(!!!) beestjes zijn die zelfs niet eens het geluk hebben om in een veilig en warm huis te mogen leven en liefdevol verzorgd te worden :(..
Dus bij deze: heel tof van je dat je dat 'zomaar' eens met ons wilde delen hoeveel jij van je poezenbeestjes houdt, JessaRaquel! :)

X2!!

lilymaya
lilymaya
  • 8.021 berichten

#12 Geplaatst 17 oktober 2015 - 23:29

Bekijk berichtTwinkel, op 17 oktober 2015 - 23:19, zei:

+1