Spring naar inhoud

- - - - -

Dit moet ik even kwijt

• Log in om te reageren
11 reacties op dit onderwerp
JessaRaquel
JessaRaquel
  • 16.996 berichten
  • 1 katten

#1 Geplaatst 14 oktober 2015 - 19:41

Ik wil hier even laten weten hoeveel ik van mijn ragdoll meisjes hou .Ze hebben echt mijn hartje veroverd en ook van mijn huisgenoten .Zo lief en teder ze zijn echt knuffelkatjes en als ze je aankijken   met hun blauwe oogjes daar smelt je van :loveshower:

Mijn perzen waren ook lief en heb van hun ook veel liefde gekregen en ook veel van gehouden ,maar nu is echt wel anders .Natuurlijk Raquel en Jessa zijn veel jonger en spelen heel graag en daar geniet ik van . Ik zie ze graag ravotten samen.

Dus ik ben hartstikke gelukkig met mijn meisjes :love4: :love4:

Geplaatste afbeelding
Als-ie spint is -ie blij ...als-ie gromt is-ie boos...als-ie slaapt is-ie lief :paw :cattailwag

lilymaya
lilymaya
  • 8.021 berichten

#2 Geplaatst 14 oktober 2015 - 20:34

Hewel, dat is heel leuk om te lezen Jessaraquel
Blijf maar lekker genieten van die twee lieverdjes :jump:

DORIS
DORIS
  • 7.963 berichten
  • 4 katten

#3 Geplaatst 14 oktober 2015 - 20:36

Ragdolls zijn bijzonder. :heart:
Waar blijven de foto'kes?

• Adopteer een kat! Je hebt een baasje nodig

miranda
miranda
  • 7.838 berichten
  • 1 katten

#4 Geplaatst 14 oktober 2015 - 20:50

het is altijd leuk als je poezels zich gelukkig voelen geef jezelf ook een gelukkig gevoel... geniet maar van je lievelingen !!!!

Murron
Murron
  • 4.654 berichten
  • 2 katten

#5 Geplaatst 14 oktober 2015 - 21:52

Bekijk berichtDORIS, op 14 oktober 2015 - 20:36, zei:

Ragdolls zijn bijzonder. :heart:
Waar blijven de foto'kes?

Jaaaa, foto's!  :zweep:  :goofy: ben ook erg benieuwd!

Zajin
Zajin
  • 2.012 berichten

#6 Geplaatst 15 oktober 2015 - 00:54

Heel fijn dat je zo geniet van uw bengeltjes, en ja, daar horen dan zeker fotootjes bij :goofy:

Inge91
Inge91
  • 12.579 berichten

#7 Geplaatst 15 oktober 2015 - 14:02