Spring naar inhoud

- - - - -

OZ of CM ?

ziekenkas

• Log in om te reageren
25 reacties op dit onderwerp
catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#16 Geplaatst 17 december 2015 - 00:29

Bekijk berichtEibhlin, op 16 december 2015 - 18:44, zei:

Dat van die 1 persoonskamers vind ik erg dubbel. Aan de ene kant snap ik dat ze niet iedereen een eigen kamer kunnen geven. Maar als je daar een week ligt bij iemand waardoor je geen rust krijgt of niet kan slapen haalt dat ook niks uit.
Zelf ben ik bij de cm en toch wel vrij tevreden. Al duurt het soms lang eer ze iets terug betalen.

Dat is raar ben ook bij cm en breng het binnen via de bus die ze hebben en twee dagen later mijn centen al op de rekening.

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#17 Geplaatst 17 december 2015 - 08:55

Bekijk berichtcatherine, op 17 december 2015 - 00:29, zei:

Dat is raar ben ook bij cm en breng het binnen via de bus die ze hebben en twee dagen later mijn centen al op de rekening.
Hier dus niet. Ik ben begin november naar de tandarts gegaan en pas begin december stond het er op. Nu weer zo. Tandarts kostte me dik 160€ dus ik dat meteen de dag zelf in hun bus gestoken. Dat was 27 november en nog steeds niks gehad.

hilleke
hilleke
  • 19.510 berichten

#18 Geplaatst 17 december 2015 - 09:25

Bekijk berichtEibhlin, op 17 december 2015 - 08:55, zei:

Hier dus niet. Ik ben begin november naar de tandarts gegaan en pas begin december stond het er op. Nu weer zo. Tandarts kostte me dik 160€ dus ik dat meteen de dag zelf in hun bus gestoken. Dat was 27 november en nog steeds niks gehad.

terugbetaling is afhankelijk van het verbond. Toen ik in Leuven woonde stond het soms de dag erop al op mijn rekening. En na de verhuis bij ander verbond duurde het 2 tot 3 weken, heb dan navraag gedaan omdat het toch om kine ging en veel geld, en ze hadden een serieuze achterstand zeiden ze.
En nu nog duurt het soms paar weken.

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#19 Geplaatst 17 december 2015 - 09:38

Bekijk berichthilleke, op 17 december 2015 - 09:25, zei:

terugbetaling is afhankelijk van het verbond. Toen ik in Leuven woonde stond het soms de dag erop al op mijn rekening. En na de verhuis bij ander verbond duurde het 2 tot 3 weken, heb dan navraag gedaan omdat het toch om kine ging en veel geld, en ze hadden een serieuze achterstand zeiden ze.
En nu nog duurt het soms paar weken.

Ja zoiets dacht ik ook. Misschien dat sommige kantoren minder werkkrachten hebben en een grote berg werk ofzo. Bij mijn ma die in Eke woont staat het er ook snel op. Nochtans is ze ook bij de cm. Brieven zijn overigens even traag. Ik heb altijd alles al online gezocht, ingevuld en binnen gedaan tegen dat hun brief per post toekomt.

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.875 berichten
  • 4 katten

#20 Geplaatst 18 december 2015 - 06:34

Bekijk berichtEibhlin, op 17 december 2015 - 09:38, zei:

Ja zoiets dacht ik ook. Misschien dat sommige kantoren minder werkkrachten hebben en een grote berg werk ofzo. Bij mijn ma die in Eke woont staat het er ook snel op. Nochtans is ze ook bij de cm. Brieven zijn overigens even traag. Ik heb altijd alles al online gezocht, ingevuld en binnen gedaan tegen dat hun brief per post toekomt.

Misschien bij een kantoor steken die sneller werkt/ meer werkkracht heeft ?

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#21 Geplaatst 18 december 2015 - 08:51

Bekijk berichtdolfjeweerwolfje, op 18 december 2015 - 06:34, zei:

Misschien bij een kantoor steken die sneller werkt/ meer werkkracht heeft ?
Moet je dat niet binnen doen in je eigen kantoor. Dat staat toch vermeld op je etiket die je kleeft. Daarnaast ben ik niet echt in de mogelijkheid om ver te gaan rijden op zoek naar een cm kantoor in de omliggende dorpen. Hier in merelbeke is het vlakbij.

lilymaya
lilymaya
  • 8.021 berichten

#22 Geplaatst 18 december 2015 - 09:48

Bekijk berichtEibhlin, op 18 december 2015 - 08:51, zei:

Moet je dat niet binnen doen in je eigen kantoor. Dat staat toch vermeld op je etiket die je kleeft. Daarnaast ben ik niet echt in de mogelijkheid om ver te gaan rijden op zoek naar een cm kantoor in de omliggende dorpen. Hier in merelbeke is het vlakbij.
Her mag je dat gelijk waar in de bus steken.

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#23 Geplaatst 18 december 2015 - 09:59

Bekijk berichtlilymaya, op 18 december 2015 - 09:48, zei:

Her mag je dat gelijk waar in de bus steken.
Ah dacht dat dat moest. Omdat er op die stickers altijd een regio staat en verbonden is aan bepaald kantoor of kantoren. In wetteren had ik vb andere stickers.

lilymaya
lilymaya
  • 8.021 berichten

#24 Geplaatst 18 december 2015 - 10:10

Bekijk berichtEibhlin, op 18 december 2015 - 09:59, zei:

Ah dacht dat dat moest. Omdat er op die stickers altijd een regio staat en verbonden is aan bepaald kantoor of kantoren. In wetteren had ik vb andere stickers.
Dat kan bij jullie misschien anders zijn hoor.
Bij ons staat er geen regio op de stickers, buiten je adres dan, maar wij kunnen ze gelijk waar in het Antwerpse in de bus steken.
Wij hebben hier gele stickers.
Ik dacht dat die overal dezelfde waren :)

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#25 Geplaatst 18 december 2015 - 10:36

Bekijk berichtlilymaya, op 18 december 2015 - 10:10, zei:

Dat kan bij jullie misschien anders zijn hoor.
Bij ons staat er geen regio op de stickers, buiten je adres dan, maar wij kunnen ze gelijk waar in het Antwerpse in de bus steken.
Wij hebben hier gele stickers.
Ik dacht dat die overal dezelfde waren :)

Nee hier is het schelde en rhode denk ik en wetteren was dender en waas. :)

hilleke
hilleke
  • 19.510 berichten

#26 Geplaatst 18 december 2015 - 11:52

Mijn man had laatst de mijne in Leuven gepost terwijl ik nu bij de michielsbond ben, maar heb ook 3 weken op mijn centjes moeten wachten, maakt geen verschil uit.
Het is het verbond waar je lid van bent die de uitbetaling doet denk ik. Dus die sturen dan onderling die attesten door volgens mij.