Spring naar inhoud

- - - - -

Zeep likken

• Log in om te reageren
4 reacties op dit onderwerp
Nasa
Nasa
  • 5.382 berichten
  • 3 katten

#1 Geplaatst 27 oktober 2015 - 12:57

De laatste tijd likt Jaro in de badkamer aan een klomp zeep. Dat moet iets betekenen, maar wat?
Kan het te maken hebben met al zijn haarballen? Hij kan er echt dagen rustiger door zijn en wat misselijk volgens mij.

Wat zit er in zeep dat hij nodig heeft?

Ik zal alvast terug elke dag wat haarbalpasta geven.

Bewerkt door Nasa, 27 oktober 2015 - 12:58.

Dasje
Dasje
  • 150 berichten

#2 Geplaatst 27 oktober 2015 - 13:52

Persoonlijk denk ik dat er in zeep en zelfs in parfums stoffen zitten die aantrekkelijk zijn voor poezen.
Hier wordt mijn gezicht en de plaatsen waar ik parfum op spray vaak afgelikt door één van mijn poezen.
Ik denk niet dat het op een tekort wijst, maar op een extract in die zeep wat Jaro lekker vindt.
Maar ik ben geen expert...

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#3 Geplaatst 27 oktober 2015 - 16:54

Katten worden gewoon soms door chemische stoffen aangetrokken. Ik spoot ooit eens luchtverfrisser en loki ging als een gek op de grond rollen waar die damp neer kwam. Hij begon toen ook de vloer af te likken. Ben er dan snel met iets over gegaan. Lijkt me niet zo gezond, zeep ook niet. Misschien zorgen dat hij er niet aan kan.

ROSETTA
ROSETTA
  • 1.251 berichten
  • 5 katten

#4 Geplaatst 27 oktober 2015 - 19:52

Ik zou Jaro er niet mee aan laten lekken want  xeon heeft hier ook al aan de vloeibare zeep zitten lekken en begon toen enorm te slijmen en raar doen en dan ben ik onmiddellijk naar de da geweest en die heeft xeon aan de infuus gehangen want die zeep kon zijn slokdarm verbranden!!!
De da zei goed dat ge  onmiddellijk hebt ingegrepen.

Geplaatste afbeelding

Nasa
Nasa
  • 5.382 berichten
  • 3 katten

#5 Geplaatst 28 oktober 2015 - 18:19

Hij likt alleen enkele keren aan een grote klomp zeep. Misschien zitten er dierlijke producten in zeep?

Maar ik pas zeker op met vloeibare zeep etc! Ben paranoïde met die zaken. Ik hoop dat die klomp zeep geen kwaad kan? Hij doet het enkel als hij met me mee in de badkamer komt.